logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w dziale Creative Studio Liquidthread

  PR 23.02.2022, przeczytano 1908 razy
ilustracja

Do zespołu Creative Studio agencji LiquidThread, którym zarządza Piotr Długołęcki, Creative Studio Director, dołączyli Agnieszka Soczewka, Senior Art Director i Tomasz Sujka, Senior Graphic Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-dziale-creative-studio-liquidthread,394893,artykul.html

Dział Creative Studio LiquidThread, agencji należącej do Publicis Groupe, łączy nowoczesną kreację i rozwiązania z zakresu designu dopasowane do potrzeb konsumenta i specyfiki kanałów na całej ścieżce zakupowej.

Agnieszka Soczewka, Senior Art Director w LiquidThread, ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej. Miała przyjemność pracować jako Art Director dla polskich i międzynarodowych agencji m.in. dla Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Young & Rubicam. Tworzyła komunikację dla wielu lokalnych i globalnych marek, były to między innymi: Lexus, Milka, T-Mobile, Orange, Toyota, Nikon, PZU, Danone, P&G, Skandia, Visa, TP, Carlsberg, Tyskie, DuPont, Wedel, Old Spice, Tymbark, BPH, Kubuś, Novartis, Somersby, RWE, Grześki, Nizoral, Agora, BNP Paribas, PKO BP, Jogobella. Jej projekty były niejednokrotnie nagradzane statuetkami w uznanych konkursach reklamowych np. Effie czy Kreatura. Agnieszka zdobyła wyróżnienie konkursie Young Creatives.

W pracy Art Directora, Agnieszce pomagają szerokie zainteresowania: od wzornictwa przemysłowego, filmów dokumentalnych, książek, architektury, fotografii, po podróże   i Norwegię. Połączyła też przyjemne z pożytecznym i przez jakiś czas zamieszkała w Norwegii, gdzie uczyła się języka i pracowała dla norweskiej firmy.

Tomasz Sujka, Senior Graphic Designer w LiquidThread – zawodowo człowiek-designer, prywatnie człowiek-ojciec. Ma ponad 21 lat doświadczenia w branży reklamowej.  Realizował projekty DTP, ale od dłuższego czasu zgłębia tajniki digitalu i UI Designu. Duża cześć jego prac to projekty dla branży Incentive oraz Superfoods. Tworzył m.in. identyfikację wizualną oraz opakowania dla BeRaw Ewy Chodakowskiej oraz Purella Superfoods. Najbardziej lubi projektować Key Visuale, logotypy oraz pracować na wektorach. Ponadto nie jest mu obca praca na wykrojnikach przy różnego rodzaju POSach. Interesuje się filmem i motoryzacją.

W LiquidThread Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka zajmują się bieżącymi projektami dla klientów agencji i projektami new business.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764