logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w dziale Creative Studio Liquidthread

  PR 23.02.2022, przeczytano 1917 razy
ilustracja

Do zespołu Creative Studio agencji LiquidThread, którym zarządza Piotr Długołęcki, Creative Studio Director, dołączyli Agnieszka Soczewka, Senior Art Director i Tomasz Sujka, Senior Graphic Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-dziale-creative-studio-liquidthread,394893,artykul.html

Dział Creative Studio LiquidThread, agencji należącej do Publicis Groupe, łączy nowoczesną kreację i rozwiązania z zakresu designu dopasowane do potrzeb konsumenta i specyfiki kanałów na całej ścieżce zakupowej.

Agnieszka Soczewka, Senior Art Director w LiquidThread, ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej. Miała przyjemność pracować jako Art Director dla polskich i międzynarodowych agencji m.in. dla Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Young & Rubicam. Tworzyła komunikację dla wielu lokalnych i globalnych marek, były to między innymi: Lexus, Milka, T-Mobile, Orange, Toyota, Nikon, PZU, Danone, P&G, Skandia, Visa, TP, Carlsberg, Tyskie, DuPont, Wedel, Old Spice, Tymbark, BPH, Kubuś, Novartis, Somersby, RWE, Grześki, Nizoral, Agora, BNP Paribas, PKO BP, Jogobella. Jej projekty były niejednokrotnie nagradzane statuetkami w uznanych konkursach reklamowych np. Effie czy Kreatura. Agnieszka zdobyła wyróżnienie konkursie Young Creatives.

W pracy Art Directora, Agnieszce pomagają szerokie zainteresowania: od wzornictwa przemysłowego, filmów dokumentalnych, książek, architektury, fotografii, po podróże   i Norwegię. Połączyła też przyjemne z pożytecznym i przez jakiś czas zamieszkała w Norwegii, gdzie uczyła się języka i pracowała dla norweskiej firmy.

Tomasz Sujka, Senior Graphic Designer w LiquidThread – zawodowo człowiek-designer, prywatnie człowiek-ojciec. Ma ponad 21 lat doświadczenia w branży reklamowej.  Realizował projekty DTP, ale od dłuższego czasu zgłębia tajniki digitalu i UI Designu. Duża cześć jego prac to projekty dla branży Incentive oraz Superfoods. Tworzył m.in. identyfikację wizualną oraz opakowania dla BeRaw Ewy Chodakowskiej oraz Purella Superfoods. Najbardziej lubi projektować Key Visuale, logotypy oraz pracować na wektorach. Ponadto nie jest mu obca praca na wykrojnikach przy różnego rodzaju POSach. Interesuje się filmem i motoryzacją.

W LiquidThread Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka zajmują się bieżącymi projektami dla klientów agencji i projektami new business.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764