logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby w dziale Creative Studio Liquidthread

  PR 23.02.2022, przeczytano 2158 razy
ilustracja

Do zespołu Creative Studio agencji LiquidThread, którym zarządza Piotr Długołęcki, Creative Studio Director, dołączyli Agnieszka Soczewka, Senior Art Director i Tomasz Sujka, Senior Graphic Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-w-dziale-creative-studio-liquidthread,394893,artykul.html

Dział Creative Studio LiquidThread, agencji należącej do Publicis Groupe, łączy nowoczesną kreację i rozwiązania z zakresu designu dopasowane do potrzeb konsumenta i specyfiki kanałów na całej ścieżce zakupowej.

Agnieszka Soczewka, Senior Art Director w LiquidThread, ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej. Miała przyjemność pracować jako Art Director dla polskich i międzynarodowych agencji m.in. dla Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Young & Rubicam. Tworzyła komunikację dla wielu lokalnych i globalnych marek, były to między innymi: Lexus, Milka, T-Mobile, Orange, Toyota, Nikon, PZU, Danone, P&G, Skandia, Visa, TP, Carlsberg, Tyskie, DuPont, Wedel, Old Spice, Tymbark, BPH, Kubuś, Novartis, Somersby, RWE, Grześki, Nizoral, Agora, BNP Paribas, PKO BP, Jogobella. Jej projekty były niejednokrotnie nagradzane statuetkami w uznanych konkursach reklamowych np. Effie czy Kreatura. Agnieszka zdobyła wyróżnienie konkursie Young Creatives.

W pracy Art Directora, Agnieszce pomagają szerokie zainteresowania: od wzornictwa przemysłowego, filmów dokumentalnych, książek, architektury, fotografii, po podróże   i Norwegię. Połączyła też przyjemne z pożytecznym i przez jakiś czas zamieszkała w Norwegii, gdzie uczyła się języka i pracowała dla norweskiej firmy.

Tomasz Sujka, Senior Graphic Designer w LiquidThread – zawodowo człowiek-designer, prywatnie człowiek-ojciec. Ma ponad 21 lat doświadczenia w branży reklamowej.  Realizował projekty DTP, ale od dłuższego czasu zgłębia tajniki digitalu i UI Designu. Duża cześć jego prac to projekty dla branży Incentive oraz Superfoods. Tworzył m.in. identyfikację wizualną oraz opakowania dla BeRaw Ewy Chodakowskiej oraz Purella Superfoods. Najbardziej lubi projektować Key Visuale, logotypy oraz pracować na wektorach. Ponadto nie jest mu obca praca na wykrojnikach przy różnego rodzaju POSach. Interesuje się filmem i motoryzacją.

W LiquidThread Agnieszka Soczewka i Tomasz Sujka zajmują się bieżącymi projektami dla klientów agencji i projektami new business.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764