logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer OOH magazine z podsumowaniem targów

  PR 29.10.2019, przeczytano 582 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiło się już ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine. Tematem przewodnim numeru jest szeroko rozumiany femvertising, czyli marketing kierowany do kobiet i o kobietach mówiący.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-ooh-magazine-z-podsumowaniem-targow,384525,artykul.html

W tym numerze przegląd jak wyglądają reklamy kierowane do kobiet i jaki jest ich wizerunek w przekazach marketingowych.  Czy branża reklamowa nadal boryka się z bolączką stereotypowego przestrzegania kobiet, czy też do głosu dochodzi nowa fala feministycznego podejścia? A także analiza - jakie propozycje dla tej grupy docelowej oferują branże upominków reklamowych i EVENT. O marketingu – także dla kobiet – opowiadają również w wywiadach przedstawiciele takich marek jak Dove, L'Occitane, WIŚNIOWSKI oraz Finlandia.

Skoro to ostatni w tym roku numer, czas na podsumowania – przede wszystkim wrześniowych targów reklamy – FestiwalMarketingu.pl oraz FestiwalDruku.pl, to już 11. edycja oraz wydarzeń towarzyszących: konferencji MARKETING MIX i EVENT MIX. Wśród prelegentów obecnością zaszczyciło wielu ekspertów, m.in. Agata Młynarska, opowiadająca o organizacji dobrego eventu, a Paweł Tkaczyk o tym, jak skutecznie komunikować markę w miejscu sprzedaży. Warto także zapoznać się ze zwycięskimi pracami w konkursach na najlepsze gadżety reklamowe – SUPER GIFT oraz POS STARS – na najlepsze display'e.

W książce „Marketing skierowany do kobiet” Martha Barletta nazywa kobiety najpotężniejszymi konsumentami na świecie, gdyż to one odpowiadają za około 80% decyzji zakupowych. Marketerzy powinni zatem czujnie kreować komunikaty, gdyż to właśnie kobiety podejmują finalne decyzje 4 z 5 dokonanych zakupów produktów i usług.

  • Numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Media Marketing Polska
Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine
Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
Nowy Raport Dostawców Mediów i Maszyn już na rynku
Pierwszy numer Dostawców Mediów i Maszyn jest już na rynku. Pierwszy numer w roku to okazja do podsumowań i refleksji nad tym, co minione, jak również spojrzenia w przyszłość.
Najnowsze wydanie OOH event! już na rynku
11. już edycja magazynu OOH event! – magazynu branży EVENT & MICE, miała swoją premierę podczas Forum Branży Eventowej, które odbyło się 22 stycznia w EXPO XXI Warszawa. W magazynie można znaleźć jak zwykle spectrum branżowych informacji, artykuły oraz wywiady z ekspertami branżowymi.
Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych już na rynku
Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764