logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer OOH magazine z podsumowaniem targów

  PR 29.10.2019, przeczytano 406 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiło się już ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine. Tematem przewodnim numeru jest szeroko rozumiany femvertising, czyli marketing kierowany do kobiet i o kobietach mówiący.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-ooh-magazine-z-podsumowaniem-targow,384525,artykul.html

W tym numerze przegląd jak wyglądają reklamy kierowane do kobiet i jaki jest ich wizerunek w przekazach marketingowych.  Czy branża reklamowa nadal boryka się z bolączką stereotypowego przestrzegania kobiet, czy też do głosu dochodzi nowa fala feministycznego podejścia? A także analiza - jakie propozycje dla tej grupy docelowej oferują branże upominków reklamowych i EVENT. O marketingu – także dla kobiet – opowiadają również w wywiadach przedstawiciele takich marek jak Dove, L'Occitane, WIŚNIOWSKI oraz Finlandia.

Skoro to ostatni w tym roku numer, czas na podsumowania – przede wszystkim wrześniowych targów reklamy – FestiwalMarketingu.pl oraz FestiwalDruku.pl, to już 11. edycja oraz wydarzeń towarzyszących: konferencji MARKETING MIX i EVENT MIX. Wśród prelegentów obecnością zaszczyciło wielu ekspertów, m.in. Agata Młynarska, opowiadająca o organizacji dobrego eventu, a Paweł Tkaczyk o tym, jak skutecznie komunikować markę w miejscu sprzedaży. Warto także zapoznać się ze zwycięskimi pracami w konkursach na najlepsze gadżety reklamowe – SUPER GIFT oraz POS STARS – na najlepsze display'e.

W książce „Marketing skierowany do kobiet” Martha Barletta nazywa kobiety najpotężniejszymi konsumentami na świecie, gdyż to one odpowiadają za około 80% decyzji zakupowych. Marketerzy powinni zatem czujnie kreować komunikaty, gdyż to właśnie kobiety podejmują finalne decyzje 4 z 5 dokonanych zakupów produktów i usług.

  • Numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje mobilne. Nowy raport Spicy Mobile dla twórców i wydawców
Na rynku jest już dostępny raport „Aplikacje mobilne” – jedyne w swoim rodzaju kompendium wiedzy dla wszystkich zainteresowanych projektowaniem, promocją i monetyzacją aplikacji mobilnych. Wraz z nim agencja Spicy Mobile ogłasza wydanie pierwszej w Polsce trylogii poświęconej marketingowi mobilnemu.
Eileen Gray. Dom pod słońcem
Opowieść o życiu i twórczości niezwykłej kobiety – ikony modernistycznego designu początku XX wieku, projektantki kultowych mebli. Jej życie prywatne było pełne zawirowań, tak samo, jak i kariera.
Z bliska / Z daleka: murale, graffiti, neony i typografia Poznania
68 punktów z muralami i graffiti, 17 działających reklam neonowych oraz 9 starych szyldów i napisów reklamowych. Tak w skrócie można podsumować 3. edycję mapy "Z bliska / Z daleka". Polsko-angielski przewodnik po poznańskim street-arcie to aż 94 powody,  by wyjść z domu i odkryć zupełnie nowe oblicze miasta.
Nowy numer Raportu Dostawców OOH magazine
Ostatnie w tym roku wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym – nowa książka Dariusza Tworzydło
W sprzedaży jest już dostępna nowa książka, która kompleksowo omawia najważniejsze aspekty crisis management. Autorem publikacji Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie jest Dariusz Tworzydło. Poza niezbędną dawką wiedzy teoretycznej, książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, case study oraz nowe, niepublikowane dotąd modele zarządzania kryzysem....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764