Na rynku pojawiło się już ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine. Tematem przewodnim numeru jest szeroko rozumiany femvertising, czyli marketing kierowany do kobiet i o kobietach mówiący.
W tym numerze przegląd jak wyglądają reklamy kierowane do kobiet i jaki jest ich wizerunek w przekazach marketingowych. Czy branża reklamowa nadal boryka się z bolączką stereotypowego przestrzegania kobiet, czy też do głosu dochodzi nowa fala feministycznego podejścia? A także analiza - jakie propozycje dla tej grupy docelowej oferują branże upominków reklamowych i EVENT. O marketingu – także dla kobiet – opowiadają również w wywiadach przedstawiciele takich marek jak Dove, L'Occitane, WIŚNIOWSKI oraz Finlandia.
Skoro to ostatni w tym roku numer, czas na podsumowania – przede wszystkim wrześniowych targów reklamy – FestiwalMarketingu.pl oraz FestiwalDruku.pl, to już 11. edycja oraz wydarzeń towarzyszących: konferencji MARKETING MIX i EVENT MIX. Wśród prelegentów obecnością zaszczyciło wielu ekspertów, m.in. Agata Młynarska, opowiadająca o organizacji dobrego eventu, a Paweł Tkaczyk o tym, jak skutecznie komunikować markę w miejscu sprzedaży. Warto także zapoznać się ze zwycięskimi pracami w konkursach na najlepsze gadżety reklamowe – SUPER GIFT oraz POS STARS – na najlepsze display'e.
W książce „Marketing skierowany do kobiet” Martha Barletta nazywa kobiety najpotężniejszymi konsumentami na świecie, gdyż to one odpowiadają za około 80% decyzji zakupowych. Marketerzy powinni zatem czujnie kreować komunikaty, gdyż to właśnie kobiety podejmują finalne decyzje 4 z 5 dokonanych zakupów produktów i usług.
- Numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ[PDF].
Źródło: OOH magazine