logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy numer OOH magazine z podsumowaniem targów

  PR 29.10.2019, przeczytano 1011 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiło się już ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine. Tematem przewodnim numeru jest szeroko rozumiany femvertising, czyli marketing kierowany do kobiet i o kobietach mówiący.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-numer-ooh-magazine-z-podsumowaniem-targow,384525,artykul.html

W tym numerze przegląd jak wyglądają reklamy kierowane do kobiet i jaki jest ich wizerunek w przekazach marketingowych.  Czy branża reklamowa nadal boryka się z bolączką stereotypowego przestrzegania kobiet, czy też do głosu dochodzi nowa fala feministycznego podejścia? A także analiza - jakie propozycje dla tej grupy docelowej oferują branże upominków reklamowych i EVENT. O marketingu – także dla kobiet – opowiadają również w wywiadach przedstawiciele takich marek jak Dove, L'Occitane, WIŚNIOWSKI oraz Finlandia.

Skoro to ostatni w tym roku numer, czas na podsumowania – przede wszystkim wrześniowych targów reklamy – FestiwalMarketingu.pl oraz FestiwalDruku.pl, to już 11. edycja oraz wydarzeń towarzyszących: konferencji MARKETING MIX i EVENT MIX. Wśród prelegentów obecnością zaszczyciło wielu ekspertów, m.in. Agata Młynarska, opowiadająca o organizacji dobrego eventu, a Paweł Tkaczyk o tym, jak skutecznie komunikować markę w miejscu sprzedaży. Warto także zapoznać się ze zwycięskimi pracami w konkursach na najlepsze gadżety reklamowe – SUPER GIFT oraz POS STARS – na najlepsze display'e.

W książce „Marketing skierowany do kobiet” Martha Barletta nazywa kobiety najpotężniejszymi konsumentami na świecie, gdyż to one odpowiadają za około 80% decyzji zakupowych. Marketerzy powinni zatem czujnie kreować komunikaty, gdyż to właśnie kobiety podejmują finalne decyzje 4 z 5 dokonanych zakupów produktów i usług.

  • Numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764