logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Raport Dostawców Mediów i Maszyn już na rynku

  PR 03.02.2020, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy numer Dostawców Mediów i Maszyn jest już na rynku. Pierwszy numer w roku to okazja do podsumowań i refleksji nad tym, co minione, jak również spojrzenia w przyszłość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-raport-dostawcow-mediow-i-maszyn-juz-na-rynku,385538,artykul.html

W numerze m. in. wywiad z przedstawicielem Agfa o jubileuszu 25 lat firmy w Polsce - nie tylko o historii i wspomnieniach, ale też o tym dokąd firma zmierza i jak otwiera się na ekologiczne rozwiązania. Branża poligrafii reklamowej stoi bowiem u progu zmian, a część z nich już ma miejsce.

Gospodarka o obiegu zamkniętym, recykling materiałów, ograniczenie zużycia chemii i energii – to hasła, które w branży słyszymy już coraz częściej. Zwrot w stronę ekologii to niewątpliwie jeden z głównych kierunków zmian. Każdy biznes nastawiony jest na zysk, ale coraz częściej mówi się o tym, by nie był to zysk generowany za wszelką cenę. W sytuacji pogłębiającego się kryzysu klimatycznego, zrównoważony rozwój jest  nie tyle szansą, co obowiązkiem.

Co jeszcze w branży druku piszczy? FESPA (Federacja Europejskich Związków Sitodrukarzy) wraz z firmą konsultingową InfoTrends uznały światowy rynek tekstyliów ozdobnych za najbardziej obiecujący segment branży druku wielkoformatowego. Jego wartość szacuje się obecnie na 165 mld dolarów. Trendy na sezon 2020/2021 oraz najnowsze technologie wykorzystywane w przemyśle tekstylnym, można było poznać podczas ostatniej edycji targów Fast Textile, których podsumowanie znajdziemy na kolejnych stronach.

O tym, co ważne na tym rynku, o nowościach branżowych i najnowszej ofercie dostawców w kontekście mediów i maszyn - można przeczytać na kolejnych stronach Raportu. Na bieżąco można aktualizować wersję online Raportu – www.dostawcy.oohmagazine.pl

A co nowego w branży będzie można zobaczyć podczas wrześniowego FestiwalDruku.pl. 9-10 września w EXPO XXI Warszawa.

  • Najnowsze wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn można pobrać bezpłatnie TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
Nowy Media Marketing Polska
Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine
Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764