logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Raport Dostawców Mediów i Maszyn już na rynku

  PR 03.02.2020, przeczytano 873 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy numer Dostawców Mediów i Maszyn jest już na rynku. Pierwszy numer w roku to okazja do podsumowań i refleksji nad tym, co minione, jak również spojrzenia w przyszłość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-raport-dostawcow-mediow-i-maszyn-juz-na-rynku,385538,artykul.html

W numerze m. in. wywiad z przedstawicielem Agfa o jubileuszu 25 lat firmy w Polsce - nie tylko o historii i wspomnieniach, ale też o tym dokąd firma zmierza i jak otwiera się na ekologiczne rozwiązania. Branża poligrafii reklamowej stoi bowiem u progu zmian, a część z nich już ma miejsce.

Gospodarka o obiegu zamkniętym, recykling materiałów, ograniczenie zużycia chemii i energii – to hasła, które w branży słyszymy już coraz częściej. Zwrot w stronę ekologii to niewątpliwie jeden z głównych kierunków zmian. Każdy biznes nastawiony jest na zysk, ale coraz częściej mówi się o tym, by nie był to zysk generowany za wszelką cenę. W sytuacji pogłębiającego się kryzysu klimatycznego, zrównoważony rozwój jest  nie tyle szansą, co obowiązkiem.

Co jeszcze w branży druku piszczy? FESPA (Federacja Europejskich Związków Sitodrukarzy) wraz z firmą konsultingową InfoTrends uznały światowy rynek tekstyliów ozdobnych za najbardziej obiecujący segment branży druku wielkoformatowego. Jego wartość szacuje się obecnie na 165 mld dolarów. Trendy na sezon 2020/2021 oraz najnowsze technologie wykorzystywane w przemyśle tekstylnym, można było poznać podczas ostatniej edycji targów Fast Textile, których podsumowanie znajdziemy na kolejnych stronach.

O tym, co ważne na tym rynku, o nowościach branżowych i najnowszej ofercie dostawców w kontekście mediów i maszyn - można przeczytać na kolejnych stronach Raportu. Na bieżąco można aktualizować wersję online Raportu – www.dostawcy.oohmagazine.pl

A co nowego w branży będzie można zobaczyć podczas wrześniowego FestiwalDruku.pl. 9-10 września w EXPO XXI Warszawa.

  • Najnowsze wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn można pobrać bezpłatnie TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764