logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O reklamie w Poznaniu

   29.02.2008, przeczytano 1501 razy

Od 12 do 14 marca 2008, Poznań stanie się reklamową stolicą Polski. Na targach OUTDOOR EXPO 2008 zaprezentowane zostaną maszyny i urządzenia do produkcji reklam, plotery do druku wielkoformatowego, specjalistyczny papier i tkaniny oraz wszystko to, co kojarzy się z komunikacją wizualną: nośniki outdoorowe, reklama świetlna, systemy orientacji kierunkowej, reklama tranzytowa, ekspozytory POS, systemy wystawiennicze oraz fotografia reklamowa. Jak zawsze obecne będą także media branżowe oraz sektor usług reklamowych i wystawienniczych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-reklamie-w-poznaniu,6875,artykul.html

Seminaria, pokazy, konkursy
Tegoroczną ofertę wystawców obejrzą tysiące profesjonalnych zwiedzających z kraju i zagranicy. Zarówno organizatorzy, jak i wystawcy przygotowują dla nich liczne atrakcje, obejmujące pokazy, warsztaty, prezentacje nowości oraz konkursy. W ramach targów już po raz trzeci odbędzie się między innymi prestiżowy konkurs dla branży ekspozytorów PoS SuperstarPOLAND, organizowany przez wydawnictwo Display Verlags GmbH oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie.

11 marca 2008 roku, w dniu poprzedzającym targi OUTDOOR EXPO, odbędzie się II Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą , organizowana przez wydawnictwo Polski Drukarz oraz MTP. Konferencja będzie poświęcona zagadnieniom związanym z kontrolą barwy przy produkcji materiałów reklamowych, które powstają z wykorzystaniem zarówno druku cyfrowego, jak i offsetu oraz sitodruku. Uzupełnieniem konferencji będzie sesja warsztatowa, która odbędzie się 12 marca, na stoisku wydawnictwa Polski Drukarz.

W pierwszym dniu targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2008, tj. 12 marca, odbędzie się seminarium pt. " Magia WIELKIEGO FORMATU. Omówienie najnowszych rynkowych tendencji w cyfrowym druku wielkoformatowym ", organizowane przez firmę Hewlett-Packard. Wśród prelegentów wystąpią m. in. Simon Goldsack (HP ColorSpan) oraz Lucien Moons (HP Graphics Arts Marketing Manager CEEE).
Wiele atrakcji dla zwiedzających przygotowuje jak co roku wydawnictwo European Media Group – wydawca czasopism VISUAL COMMUNICATION i PRINT & PUBLISHING . Wydawnictwo zaprezentuje zaawansowane rozwiązania w zakresie komunikacji wizualnej oraz najnowsze narzędzia poligraficzne i reklamy out-of-home. Na stoisku będzie można zobaczyć tablice diodowe, ekrany bezszwowe oraz lokalną sieć digital signage przygotowane przez partnerów wydawnictwa - firmy Trias i GIG. Oprócz tego cyklicznie odbywać się będą nietypowe pokazy aplikacji samochodowych, połączone z elementem rywalizacji, także wśród publiczności. Jak zapewnia firma Hesperus, nie ladą niespodzianką będą również oklejane pojazdy! Z kolei niespotykane formy i futurystyczne kształty pokaże Studio 55 i drukarnia PrintCenter. Łącząc techniki druku na tekstyliach oraz pneumatyczne figury ekspozycyjne, obie firmy wyeksponują całe bogactwo tej formy komunikacji o charakterze zewnętrznym, jak i wewnętrznym.

Wystawcy zapraszają na OUTDOOR EXPO 2008

  • Atrium Centrum Ploterowe Sp. z o.o.
    Euro-Reklama na stałe wpisała się w kalendarz naszej firmy. Można powiedzieć nawet, że Atrium Centrum Ploterowe żyje od Euro-Reklamy do Euro-Reklamy. Na tych największych branżowych targach jesteśmy chyba od samego początku. Wraz z rozwojem firmy, rokrocznie powiększamy naszą powierzchnię wystawienniczą. W tym roku na 150 metrach zaprezentujemy pełną gamę wielkoformatowych ploterów drukujących. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z najmniejszymi ploterami eko i mild-solwentowymi firmy Mutoh, poprzez średni segment, do największych ploterów grandformatowych marki Jeti o szerokości zadruku ponad 3 metry. Na naszym stoisku pojawią się także wielkoformatowe plotery firmy Durst do druku UV na podłożach płaskich.
    Nasza firma posiada w swojej ofercie urządzenia najwyższej jakości na rynku. W ubiegłym roku zostało to potwierdzone Złotym Medalem MTP dla innowacyjnej i unikalnej technologii druku falą z przeplotem firmy Mutoh.
    Zapraszamy wszystkich odwiedzających do pawilonu 3, na stoisko nr 6.
    www.atrium.com.pl

  • Digiprint Sp. z o.o.
    W tym roku po raz pierwszy bierzemy udział w targach OUTDOOR EXPO w Poznaniu. Na stoisku zaprezentujemy maszyny dedykowane dla wielkiego formatu. Pierwszy raz w Polsce będzie można obejrzeć nowe hybrydowe maszyny firmy HP: Scitex FB910 i Designjet H45500, pokazane zostaną także zgrzewarki Miller Weldmaster, włoskie obcinarki Fotoba, oraz plotery 8000 i 10000 serii HP Designjet.
    Zdecydowaliśmy się na udział w targach OUTDOOR EXPO, ponieważ jest to największa po POLIGRAFII impreza targowa w Polsce adresowana do klientów wielkoformatowych. Liczymy na znalezienie nowych kontaktów handlowych i spotkanie dotychczasowych partnerów biznesowych. Mamy nadzieję, że targi będą odbiciem rosnącego zainteresowania i rozwoju rynku wielkoformatowego w Polsce.
    Firmy Digiprint i Hewlett-Packard zapraszają Państwa do odwiedzenia stoiska nr 23 w pawilonie 3.
    www.digiprint.pl, www.hp.pl

  • Océ-Poland Ltd. Sp. z o.o.
    Euro-Reklama to najważniejsze targi branży reklamowej w Polsce i firma Océ uczestniczy w nim od lat. Do tegorocznej edycji OUTDOOR EXPO Océ przygotowuje się bardzo intensywnie i z należytą starannością. Na targach prezentować będzie plotery Arizona 250 GT, CS9200 oraz CS7400. Ta najważniejsza w branży impreza pozwoli przedstawić odwiedzającym wystawę szerokie możliwości tych urządzeń. Na stoisku Océ będzie można oglądać pokazy drukowania, a także zasięgnąć porady pracowników tej firmy, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
    Zdecydowanym hitem tegorocznej imprezy pozostanie ploter UV najnowszej generacji - Arizona 250 GT, będący pierwszą na świecie drukarką z segmentu wielkoformatowego oferującą fotograficzną jakość produkcji. To ploter płaski z podciśnieniowym stołem, wykorzystujący atramenty UV i najnowszą technologię Océ VariaDot. Dużym zainteresowaniem zwiedzających z pewnością będzie się cieszyła również kolejna nowość firmy Océ - wydajny ploter solwentowy CS 9200, drukujący z prędkością produkcyjną z zakresu 20-40, a nawet 80m2/h.
    Zapraszamy do pawilonu 3, na stoisko nr 43.
    www.oce.com.pl

  • Jet Media Sp. z o.o.
    Na tegorocznych targach Euro-Reklama OUTDOOR EXPO firma Jet Media zaprezentuje najnowszą ofertę ploterów, laminatorów, atramentów oraz mediów do druku wielkoformatowego. Pośród nowości na naszym stoisku znajdzie się między innymi 54-calowy ploter drukująco - tnący firmy Roland, XC-540. Najbardziej zaawansowany technologicznie model tego producenta posiada wszystkie funkcje i udogodnienia wynikające z nowatorskiej technologii Roland Intelligent Pass Control. Funkcja ta podwaja wydajność XC-540 w trybie standardowego druku na winylu, a jednocześnie pozwala zachować najwyższą jakość wykonywanych prac. Roland Intelligent Pass Control zwiększa również jakość prac wykonywanych przez XC-540, zapewniając jeszcze płynniejszą gradację oraz trwałość kolorów.
    W Poznaniu zaprezentujemy także plotery XJ-740, AJ-1000, VP-540, laminatory Jet Mounter 63’’, ECO Elf 1600, atramenty Roland EcoXtreme LT, Flemink II, Aldura oraz profesjonalne materiały do druku firm Intelicoat oraz RainBow Media.
    Zapraszamy na stoisko nr 34 w pawilonie 3.
    www.jetmedia.pl, www.rolanddg.pl

  • P.H.U. PolKos Mariusz Kosior
    Wielkimi krokami zbliżają się kolejne targi reklamowe OUTDOOR EXPO. Jak co roku PolKos zaprezentuje w Poznaniu liczne nowości ze swojej oferty. Dynamiczny rozwój druku wielkoformatowego generuje szybkie zmiany, miedzy innymi w "stajni" Rolanda. Dobrze znane ze swojej niezawodności i fantastycznych efektów druku modele SJ 745/645 zostały już zastąpione nowymi rozwiązaniami. Plotery XJ 740/640 są jeszcze szybsze i kompleksowo wyposażone w nawijarkę o udźwigu do 50 kg. Dzięki symetrycznemu układowi głowic maszyna drukuje z prędkością do 42m/h, całkowicie eliminując paskowanie.
    Wraz ze światowej klasy producentem frezarek i ploterów termicznych, łódzką firmą CONER, PolKos zaprezentuje najnowszy ploter frezujący o stalowej konstrukcji, z napędami serwo amerykańskiej firmy Baldor. Spotkanie targowe to także świetna okazja, aby klienci posiadający już plotery solwentowe, zapoznali się z naszą bogatą ofertą mediów do druku.
    Zapraszamy na stoisko nr 24, w pawilonie 3.
    www.polkos.com.pl

    Źródło: MTP

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
    Awanse w Triple PR
    Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
    „E-commerce B2B – Biznes w sieci”
    Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
    Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
    Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
    Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
    Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764