logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Odśwież swój umysł, nie tylko oddech! – ruszyła nowa kampania marki Airwaves

  PR 05.11.2021, przeczytano 722 razy
ilustracja

Czasem każdego z nas dopada znużenie i monotonia. Odpowiedzią na taki stan rzeczy może być … guma Airwaves o mentolowym smaku. W nowej kampanii internetowej marka w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga odmienić zwyczajne, codzienne sytuacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odswiez-swoj-umysl%2C-nie-tylko-oddech%21-%E2%80%93-ruszyla-nowa-kampania-marki-airwaves,393661,artykul.html

W ramach startującej właśnie kampanii digitalowej konsumenci będą mogli zobaczyć dwa 6-sekundowe spoty. Pokazane są w nich typowe sytuacje, kiedy podczas nauki czy pracy potrzebujemy uczucia orzeźwienia. Zapewnić je może mocne uderzenie intensywnego mentolowego smaku płynące z żucia Airwaves, które poczujemy nie tylko w ustach. Spoty do końca roku będzie można oglądać poprzez formaty social, display oraz online video.

Za produkcję kampanii odpowiedzialna jest globalna agencja BBDO, za zakup mediów Mediacom.

Bezcukrowa guma Airwaves dostępna jest na sklepowych półkach w 2 wariantach: Cool Cassis - o smaku mentolu i porzeczki oraz o smaku mentolu i eukaliptusa.

Źródło: Mars Wrigley

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764