logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ogólnopolska kampania reklamowa T‑mobile „Bez nonsensów”

  PR 05.04.2019, przeczytano 895 razy
ilustracja

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej, opartej o motto „Bez nonsensów”. W pierwszej odsłonie magentowy Operator podkreśli, że jego stali klienci mogą liczyć na co najmniej tak samo dobre warunki jak nowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogolnopolska-kampania-reklamowa-t%E2%80%91mobile-_bez-nonsensow_,381975,artykul.html

Od dziś, 2 kwietnia 2019 r. T‑Mobile rozpoczyna kampanię pod hasłem „Bez nonsensów”, której teaserową fazę można było obserwować w ciągu ubiegłego tygodnia. Za kreatywnym claimem kampanii kryje się podjęte przez Operatora zobowiązanie do eliminacji absurdów obecnych w całej branży telekomunikacyjnej. Skomplikowane procedury, zbędna biurokracja, biuro obsługi przełączające klientów od jednego działu do drugiego to tylko niektóre z nich. W pierwszej odsłonie T‑Mobile podejmuje jeden z najbardziej drażliwych dla klientów tematów i obiecuje, że obecni klienci będą korzystać z tak samo atrakcyjnych ofert jak nowi, a także podkreśli, że – tylko w T‑Mobile – aktualni klienci mogą skorzystać z dodatkowych zniżek nawet w trakcie trwającej już umowy.

- Branża telekomunikacyjna pełna jest nonsensów, które uprzykrzają klientom życie. Nic dziwnego, że w efekcie klienci nie najlepiej postrzegają operatorów. Chcemy się na tym tle pozytywnie odróżniać. Chcemy być przyjaźni, prości w obsłudze. A przy okazji niezmiennie oferować produkty najlepszej jakości za uczciwą cenę, w najlepszej sieci w Polsce - mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T‑Mobile ds. Rynku Prywatnego. - Kilka z rynkowych absurdów już wzięliśmy na tapet, co znajduje odzwierciedlenie w naszej ofercie i obsłudze klienta, a w efekcie rosnących wskaźnikach satysfakcji klienta i sympatii do marki. Wiemy natomiast, że to będzie ciągły proces, który dopiero zaczynamy  – dodaje.

Kampania rozpocznie się 45-sekundowym spotem wizerunkowym. Jego reżyserem jest Sebastian Pańczyk, epizodycznie występuje w nim gwiazda polskiej muzyki - Monika Brodka. Film opowiada historię gościa restauracji: stałego, dobrze znanego klienta, który jest po imieniu z obsługą, do którego oczko puszcza występująca artystka. Jego niepomierne zdziwienie budzi fakt, że nie może on zamówić nowej pozycji w menu restauracji, ponieważ – jak się okazuje – jest ona zarezerwowana tylko dla nowych gości. Przez tę czytelną analogię T‑Mobile wskazuje absurd, jakim jest proponowanie stałym klientom ofert słabszych niż te oferowane nowym klientom przychodzącym do sieci. Z tej powszechnej na rynku telekomunikacyjnym normy wyłamuje się magentowy Operator oferując niepowtarzalny mechanizm ofert rodzinnych.

W tej fazie działania prowadzone będą bardzo szeroko - w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kampanię w dalszej kolejności (od 03.04) uzupełni 15 sekundowy spot produktowy promujący ofertę z Samsungiem Galaxy A50 za 1 zł, a następnie, z Huawei P30 Lite.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB&tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digital (w tym social media) odpowiada agencja VML.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.
Nowe biuro P&G wykorzystuje rozwiązania przyjazne dla środowiska
Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by  tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania,...
Klink International rozpoczyna współpracę z N42 creative solutions
Od stycznia 2023 roku za działania marketingowe i PR-owe KLINK INTERNATIONAL jednego z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego odpowiada agencja kreatywna N42. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei...
Agencja gamingowa Kool Things prolongowała umowę z Razer – wiodącą lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich 3 latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2000 recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764