logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus Perspective Playground we Wrocławiu

  PR 18.01.2019, przeczytano 261 razy
ilustracjastrzałka

Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus-perspective-playground-we-wroclawiu,380850,artykul.html

Olympus Perspective Playground to jedyny w swoim rodzaju festiwal z interaktywnymi instalacjami, stworzonymi przez światowej sławy artystów. W ubiegłym roku Olympus Perspective Playground zostałzorganizowany w szesnastu miejscach w Europie i gościł aż 400 000 osób. Od 15 lutego 2019 do 10 marca 2019, w starej zajezdni tramwajowej „Dąbie” przy ulicy Tramwajowej, na entuzjastów i zawodowych fotografów czeka ponad 2000 m2 atrakcji. Odwiedzający dowiedzą się więcej o firmie Olympus, a także przetestują kompaktowe i lekkie bezlusterkowce Olympus OM-D oraz PEN. Marka prezentuje wystawę we Wrocławiu, gdzie powstał nowy oddział firmy, w którym zatrudnienie znajdzie 300 osób.

Godziny otwarcia:

  • NIEDZIELA-ŚRODA 11:00-21:00
  • CZWARTEK-SOBOTA 11:00-23:00

Wstęp:

  • BEZPŁATNY

Udogodnienia:

  • BEZPŁATNA WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU OLYMPUS

Każdy wypożyczający otrzyma w prezencie kartę pamięci z wykonanymi przez siebie zdjęciami. Wszyscy chętni do zwiedzenia proszeni są o rejestrację na stronie: www.my.olympus-consumer.com/perspective-playground

Olympus Perspective Playground we Wrocławiu

Perspective Playground pokazuje w zabawny i artystyczny sposób, jakogromne znaczenie mają obiektywy i technologie optyczne wykorzystywane w aparatach fotograficznych w naukach przyrodniczych i medycynie. Inspirująca wystawa sztuki staje się fotograficznym placem zabaw i dostarcza niezapomnianych wrażeń. Zwiedzający wystawę nie tylko przetestują aparaty OM-D oraz PEN, lecz także dowiedzą się więcej o marce i firmie Olympus, wydrukują swoje ulubione zdjęcia, doświadczą malowania światłem oraz wezmą udział wielu warsztatach i wydarzeniach, organizowanych także wieczorami

Sztuka, fotografia, nauka

Artyści Morag Myerscough i Luke Morgan znani są na całym świecie dzięki swoim wyjątkowym, dużym konstrukcjom, które ozdabiają neonowymi, geometrycznymi wzorami oraz kształtami. Do każdej z nich dodają również napisy zawierające pozytywnie brzmiące wiadomości. Specjalnie z myślą o Olympus Perspective Playground stworzyli pełną intensywnych kolorów, nieustannie zmieniającą się, interaktywną instalację „Super Labyrinth”.

Instalacja „EyeCatcher” przygotowana przez Humatic pokazuje piękno iosobliwość ludzkiej tęczówki oraz rosnące znaczenie systemów, które autonomicznie przetwarzają dane biometryczne.

Artyści Marcus Doering i Ben Lauber wzięli już udział w kilku poprzednich wystawach Perspective Playground. Ich rzeźba „Resonant Space” zachęca zwiedzających do ciągłej zmiany projektu eksponatu, wykorzystując ruch ciała uczestnika wystawy.

Zabawa kalejdoskopem opiera się na tworzeniu symetrycznych wzorów, z wykorzystaniem lustra. Dwaj hiszpańscy architekci, Juan Manzanares Suárez oraz Cristian Santandreu Utermark ze studia A2arquitectos, opracowali kalejdoskop na dużą skalę – tu wzory powstają także z udziałem ludzi, którzy wchodzą w interakcję z tą wyjątkową instalacją.

Olympus jako pracodawca: możliwość rozwoju

W lipcu 2018 powstał we Wrocławiu nowy oddział firmy Olympus Europa – Olympus Business Services Sp. z o.o. (OBSE). Centrum biznesowe wspiera partnerów Olympus z regionu EMEA w zakresie finansów, logistyki, administracji sprzedaży oraz zarządzania zasobami ludzkimi. OBSE, jako pracodawca działający w obszarze rozwijającego się przemysłu technologii medycznych, oferuje miejsca pracy o dużym potencjale rozwoju, a także możliwość bycia częścią zespołu budującego od podstaw nowoczesne centrum biznesowe. Ponadto Olympus OBSE gwarantuje konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet socjalny.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764