logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oracle i Amazon Advertising pomagają reklamodawcom

  PR 10.06.2021, przeczytano 206 razy

Rob Tarkoff, szef działu Oracle Advertising and Customer Experience


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oracle-i-amazon-advertising-pomagaja-reklamodawcom,391839,artykul.html

W ostatnim roku popularność zakupów internetowych znacznie wzrosła — klienci kupują przez Internet praktycznie wszystko - od produktów spożywczych do artykułów potrzebnych do pracy z domu, artykułów szkolnych i kosmetyków. Badanie przeprowadzone ostatnio przez firmę McKinsey pokazało, że liczba klientów kupujących w tym modelu wzrosła przez ostatnie 12 miesięcy o 20–40% w zależności od kategorii produktów.

Wg prognoz wzrost ten się utrzyma — oczekuje się, że internetowa sprzedaż detaliczna w Stanach Zjednoczonych osiągnie w tym roku poziom 843 mld USD. A ponieważ ludzie spędzają coraz więcej czasu na internetowych zakupach, możliwości reklamodawców w zakresie docierania do klientów i przyciągania ich poprzez kanały online również rosną. Dlatego też wciąż szukamy nowych sposobów na wspieranie reklamodawców.

W tym kontekście z prawdziwą satysfakcją informujemy, że pakiet usług Oracle Audiences został zintegrowany z rozwiązaniem Amazon DSP, aby udostępniać reklamodawcom więcej analiz przydatnych w działaniach marketingowych, wykorzystujących zachowania klientów na portalu Amazon i poza nim. Integracja ta pozwoli markom reklamującym się na Amazon DSP m.in.:

  • Zwiększyć zasięg i dopasowanie reklam: Oracle Audiences uzupełnia dotychczasową grupę docelową Amazon o osoby kupujące offline, np. klientów restauracji i sklepów fizycznych. Dodatkowe grupy docelowe to m.in. entuzjaści rozrywki i motoryzacji oraz innych kategorii związanych ze stylem życia. Amazon Advertising i Oracle Audiences, obejmujące ponad 4000 nowych grup docelowych dostępnych do natychmiastowej aktywacji i dostosowania wg marki, mogą pomóc reklamodawcom dotrzeć do odpowiednich grup docelowych i nawiązać z nimi kontakt.
  • Chronić kapitał marki: Rozwiązanie Oracle Contextual Intelligence pomaga reklamodawcom określić środowisko i kontekst zawartości strony, w którym są wyświetlane ich reklamy, tak aby zapewnić odpowiedni kontekst dla komunikatów oraz chronić kapitał marki na wielką skalę.

Dzięki szerokim i wysoce sprofilowanym grupom docelowym oraz rozwiązaniom do analizy kontekstowej ułatwiamy reklamodawcom docieranie do odpowiednich grup docelowych w Amazon DSP w środowisku bezpiecznym dla marek.

Źródło: Oracle

www.oracle.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji 30. rocznicy podpisania Traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Federalną Niemiec Wirtualna Polska i Deutsche Welle ruszają ze wspólnym cyklem wywiadów pt. „DIALOG: Rozmowy polsko-niemieckie”. Do rozmów zaproszeni zostali m.in. sygnatariusz traktatu, b. premier Jan Krzysztof...
Podczas jubileuszowej, 40. edycji koszalińskiego festiwalu Młodzi i Film CANAL+ Polska ogłosiło rozpoczęcie nowej współpracy – z Atelier Scenariuszowym. CANAL+, stając się partnerem tytularnym Atelier, włącza się w projekt skierowany do młodych i początkujących twórców, umożliwiając im kompleksową pracę nad scenariuszami pełnometrażowych...
Aleksandra Karasińska, dotychczasowa redaktorka prowadząca Forbes Women, 17 czerwca obejmuje stanowisko redaktorki naczelnej magazynu.  
14 czerwca 2021 roku do Zarządu spółki Polska Press Sp. z o.o. dołączyli Maciej Kossowski i Miłosz Szulc, którzy obejmą stanowiska członków Zarządu.
Gazeta.pl powołuje koordynatorkę treści dotyczących różnorodności i inkluzywności
1 lipca 2021 r. w strukturach Gazeta.pl wyodrębniona zostanie nowa funkcja koordynatorki treści dotyczących różnorodności i inkluzywności. Nowo utworzone stanowisko obejmie Wiktoria Beczek, wieloletnia dziennikarka portalu, a także współzałożycielka i działaczka Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza. Dzięki wprowadzonym zmianom Gazeta.pl jako pierwszy horyzontalny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764