Rob Tarkoff, szef działu Oracle Advertising and Customer Experience
W ostatnim roku popularność zakupów internetowych znacznie wzrosła — klienci kupują przez Internet praktycznie wszystko - od produktów spożywczych do artykułów potrzebnych do pracy z domu, artykułów szkolnych i kosmetyków. Badanie przeprowadzone ostatnio przez firmę McKinsey pokazało, że liczba klientów kupujących w tym modelu wzrosła przez ostatnie 12 miesięcy o 20–40% w zależności od kategorii produktów.
Wg prognoz wzrost ten się utrzyma — oczekuje się, że internetowa sprzedaż detaliczna w Stanach Zjednoczonych osiągnie w tym roku poziom 843 mld USD. A ponieważ ludzie spędzają coraz więcej czasu na internetowych zakupach, możliwości reklamodawców w zakresie docierania do klientów i przyciągania ich poprzez kanały online również rosną. Dlatego też wciąż szukamy nowych sposobów na wspieranie reklamodawców.
W tym kontekście z prawdziwą satysfakcją informujemy, że pakiet usług Oracle Audiences został zintegrowany z rozwiązaniem Amazon DSP, aby udostępniać reklamodawcom więcej analiz przydatnych w działaniach marketingowych, wykorzystujących zachowania klientów na portalu Amazon i poza nim. Integracja ta pozwoli markom reklamującym się na Amazon DSP m.in.:
- Zwiększyć zasięg i dopasowanie reklam: Oracle Audiences uzupełnia dotychczasową grupę docelową Amazon o osoby kupujące offline, np. klientów restauracji i sklepów fizycznych. Dodatkowe grupy docelowe to m.in. entuzjaści rozrywki i motoryzacji oraz innych kategorii związanych ze stylem życia. Amazon Advertising i Oracle Audiences, obejmujące ponad 4000 nowych grup docelowych dostępnych do natychmiastowej aktywacji i dostosowania wg marki, mogą pomóc reklamodawcom dotrzeć do odpowiednich grup docelowych i nawiązać z nimi kontakt.
- Chronić kapitał marki: Rozwiązanie Oracle Contextual Intelligence pomaga reklamodawcom określić środowisko i kontekst zawartości strony, w którym są wyświetlane ich reklamy, tak aby zapewnić odpowiedni kontekst dla komunikatów oraz chronić kapitał marki na wielką skalę.
Dzięki szerokim i wysoce sprofilowanym grupom docelowym oraz rozwiązaniom do analizy kontekstowej ułatwiamy reklamodawcom docieranie do odpowiednich grup docelowych w Amazon DSP w środowisku bezpiecznym dla marek.
Źródło: Oracle