logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oracle i Amazon Advertising pomagają reklamodawcom

  PR 10.06.2021, przeczytano 701 razy

Rob Tarkoff, szef działu Oracle Advertising and Customer Experience


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oracle-i-amazon-advertising-pomagaja-reklamodawcom,391839,artykul.html

W ostatnim roku popularność zakupów internetowych znacznie wzrosła — klienci kupują przez Internet praktycznie wszystko - od produktów spożywczych do artykułów potrzebnych do pracy z domu, artykułów szkolnych i kosmetyków. Badanie przeprowadzone ostatnio przez firmę McKinsey pokazało, że liczba klientów kupujących w tym modelu wzrosła przez ostatnie 12 miesięcy o 20–40% w zależności od kategorii produktów.

Wg prognoz wzrost ten się utrzyma — oczekuje się, że internetowa sprzedaż detaliczna w Stanach Zjednoczonych osiągnie w tym roku poziom 843 mld USD. A ponieważ ludzie spędzają coraz więcej czasu na internetowych zakupach, możliwości reklamodawców w zakresie docierania do klientów i przyciągania ich poprzez kanały online również rosną. Dlatego też wciąż szukamy nowych sposobów na wspieranie reklamodawców.

W tym kontekście z prawdziwą satysfakcją informujemy, że pakiet usług Oracle Audiences został zintegrowany z rozwiązaniem Amazon DSP, aby udostępniać reklamodawcom więcej analiz przydatnych w działaniach marketingowych, wykorzystujących zachowania klientów na portalu Amazon i poza nim. Integracja ta pozwoli markom reklamującym się na Amazon DSP m.in.:

  • Zwiększyć zasięg i dopasowanie reklam: Oracle Audiences uzupełnia dotychczasową grupę docelową Amazon o osoby kupujące offline, np. klientów restauracji i sklepów fizycznych. Dodatkowe grupy docelowe to m.in. entuzjaści rozrywki i motoryzacji oraz innych kategorii związanych ze stylem życia. Amazon Advertising i Oracle Audiences, obejmujące ponad 4000 nowych grup docelowych dostępnych do natychmiastowej aktywacji i dostosowania wg marki, mogą pomóc reklamodawcom dotrzeć do odpowiednich grup docelowych i nawiązać z nimi kontakt.
  • Chronić kapitał marki: Rozwiązanie Oracle Contextual Intelligence pomaga reklamodawcom określić środowisko i kontekst zawartości strony, w którym są wyświetlane ich reklamy, tak aby zapewnić odpowiedni kontekst dla komunikatów oraz chronić kapitał marki na wielką skalę.

Dzięki szerokim i wysoce sprofilowanym grupom docelowym oraz rozwiązaniom do analizy kontekstowej ułatwiamy reklamodawcom docieranie do odpowiednich grup docelowych w Amazon DSP w środowisku bezpiecznym dla marek.

Źródło: Oracle

www.oracle.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764