logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OSM Piątnica wybiera agencję do zakupu mediów cyfrowych

  PR 25.05.2020, przeczytano 236 razy

OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych OSM Piątnica.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osm-piatnica-wybiera-agencje-do-zakupu-mediow-cyfrowych,387153,artykul.html

- O wygranej Starcomu przesadziło przede wszystkim partnerskie i probiznesowe podejście, wpierane przez całkowitą transparentność oferty. Agencja pokazała swoje kompetencje nie tylko mediowe, ale też narzędziowe i analityczne. Dobre wrażenie zrobiła zaproponowana strategia, szczególnie  zidendywidualizowane podejście do poszczególnych  kategorii produktowych. Widać, że Starcom to agencja, która rozumie lokalne marki– mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Marketingu OSM Piątnica.

W ramach nawiązanej współpracy, Starcom będzie odpowiedzialny za działania w zakresie obsługi kampanii digital obejmującej video, programmatic display i social media.

- Dynamicznie zmieniające się w ostatnich tygodniach zwyczaje konsumentów postrzegamy jako szansę na wprowadzenie strategii mediowej, dostosowanej do „nowej normalności”. Ważne jest, żeby nie tylko wywołać zainteresowanie danymi produktami, ale także utrzymać ten trend, a nowe umiejętności wpisać na trwale do domowych repertuarów naszych konsumentów. To podejście przyświecało nam przy tworzeniu oferty dla OSM Piątnica i będzie towarzyszyło przy jej realizacji – komentuje Magda Kolenkiewicz, General Manager Starcom.

Pierwsza kampania realizowana przez Starcom w internecie dla OSM Piątnica ruszy w drugiej połowie maja i będzie wsparała działania reklamowe Serka Homogenizowanego z Piątnicy w telewizji, gdzie spot emitowany jest od 4-go maja.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strefa Przemian z More Communications Agency
Agencja more communications agency nawiązała współpracę z Anną Kolasińską i Bartkiem Szemrajem – trenerami, dietetykami i twórcami Strefy Przemian.
25 lat Igepa Polska
W tym roku Igepa, znany dystrybutor m.in. papierów poligraficznych, biurowych i materiałów dla reklamy wizualnej, obchodzi wyjątkowy jubileusz - ćwierćwiecze działalności w Polsce. W sierpniu 1995 roku zarejestrowana została w Krakowie Igepa Polska Spółka z o.o.
Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług
FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
Havas Media Group z ofertą TV 360°
Agencja mediowa Havas Media Group wprowadziła do swojej oferty nową usługę – TV 360°, dzięki której możliwe jest dotarcie do wielu użytkowników w całym ekosystemie telewizyjnym w ramach jednej kampanii.
266 najlepszych zdjęć prasowych z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo można oglądać od 8 do 20 lipca w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764