logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie Prezesa ZFPR Adama Jarosza

   22.03.2021, przeczytano 301 razy

W nawiązaniu do oświadczenia wydanego przez Zarząd SAPR w dniu 19 marca br. pragnę niniejszym ustosunkować się do zaistniałej sytuacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-prezesa-zfpr-adama-jarosza,390719,artykul.html

  1. W mojej wypowiedzi udzielonej dla MMP Online w dniu 18 marca 2021 r. (https://mmponline.pl/artykuly/247450,zwiazek-firm-public-relations-w-obronie-wizerunku) nie ma stwierdzeń nieprawdziwych, bo domena „prawda-nieprawda” dotyczy faktów, nie opinii osób. Obserwator zewnętrzny, czytający opublikowane przez SAPR ogólne kierunki działań ze wskazaniem obszarów, których dotyczą, może mieć prawo do właśnie takiej opinii, iż nie stanowią jeszcze oferty programowej. Taką opinię na łamach MMP wyraziłem.
  2. Moją konstatację wysoce uprawdopodabnia aktywność medialna przedstawicieli władz SAPR, którzy bynajmniej nie koncentrują się tam na prezentacji istoty własnej właściwej oferty programowej. Ich aktywność głównie skupia się na kontestowaniu działalności ZFPR.
  3. Dobitnym przykładem jest tu wypowiedź przedstawiciela Zarządu SAPR, Pana Pawła Trochimiuka cytowana przez Wirtualne Media w dniu 6 marca br., w której prezentuje bezpodstawne tezy na temat funkcjonowania ZFPR. Bezzasadność takich tez wykazałem jednoznacznie w piątkowym materiale MMP, przytaczając tam fakty i dane.
  4. Związek, który reprezentuję, komunikuje się poprzez informowanie o własnych aktywnościach, nie szukamy punktów odniesienia, ponieważ sami staramy się je wyznaczać. Jednocześnie jesteśmy uważni, uczymy się i zmieniamy. Rozumiem, że SAPR jest w innej sytuacji.
  5. Jak deklarowaliśmy, pluralizmowi w sprawach nadrzędnych dla branży PR będziemy kibicować i współpracować. Przy spełnieniu fundamentalnych dla partnerstwa warunków, jakimi są transparentność i integralność.
  6. Ponieważ te przesłanki, z uwagi na postawę SAPR, nie są obecnie spełniane, to dla nas dowód, że powinniśmy i skupimy się na autorsko realizowanej agendzie środowiskowej ZFPR, dalej budując i kultywując sojusze w obszarach i na forach, gdzie partnerska współpraca działa świetnie.
  7. Nie będziemy też kontynuować bezpośredniej ani medialnej polemiki w powyższej kwestii, a stwierdzenia z oświadczenia SAPR o rzekomym zaistnieniu w materiale MMP faktów niezgodnych z prawdą podlegają walidacji prawnej pod kątem możliwego naruszenia dóbr osobistych oraz renomy organizacji.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764