logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie Prezesa ZFPR Adama Jarosza

   22.03.2021, przeczytano 190 razy

W nawiązaniu do oświadczenia wydanego przez Zarząd SAPR w dniu 19 marca br. pragnę niniejszym ustosunkować się do zaistniałej sytuacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-prezesa-zfpr-adama-jarosza,390719,artykul.html

  1. W mojej wypowiedzi udzielonej dla MMP Online w dniu 18 marca 2021 r. (https://mmponline.pl/artykuly/247450,zwiazek-firm-public-relations-w-obronie-wizerunku) nie ma stwierdzeń nieprawdziwych, bo domena „prawda-nieprawda” dotyczy faktów, nie opinii osób. Obserwator zewnętrzny, czytający opublikowane przez SAPR ogólne kierunki działań ze wskazaniem obszarów, których dotyczą, może mieć prawo do właśnie takiej opinii, iż nie stanowią jeszcze oferty programowej. Taką opinię na łamach MMP wyraziłem.
  2. Moją konstatację wysoce uprawdopodabnia aktywność medialna przedstawicieli władz SAPR, którzy bynajmniej nie koncentrują się tam na prezentacji istoty własnej właściwej oferty programowej. Ich aktywność głównie skupia się na kontestowaniu działalności ZFPR.
  3. Dobitnym przykładem jest tu wypowiedź przedstawiciela Zarządu SAPR, Pana Pawła Trochimiuka cytowana przez Wirtualne Media w dniu 6 marca br., w której prezentuje bezpodstawne tezy na temat funkcjonowania ZFPR. Bezzasadność takich tez wykazałem jednoznacznie w piątkowym materiale MMP, przytaczając tam fakty i dane.
  4. Związek, który reprezentuję, komunikuje się poprzez informowanie o własnych aktywnościach, nie szukamy punktów odniesienia, ponieważ sami staramy się je wyznaczać. Jednocześnie jesteśmy uważni, uczymy się i zmieniamy. Rozumiem, że SAPR jest w innej sytuacji.
  5. Jak deklarowaliśmy, pluralizmowi w sprawach nadrzędnych dla branży PR będziemy kibicować i współpracować. Przy spełnieniu fundamentalnych dla partnerstwa warunków, jakimi są transparentność i integralność.
  6. Ponieważ te przesłanki, z uwagi na postawę SAPR, nie są obecnie spełniane, to dla nas dowód, że powinniśmy i skupimy się na autorsko realizowanej agendzie środowiskowej ZFPR, dalej budując i kultywując sojusze w obszarach i na forach, gdzie partnerska współpraca działa świetnie.
  7. Nie będziemy też kontynuować bezpośredniej ani medialnej polemiki w powyższej kwestii, a stwierdzenia z oświadczenia SAPR o rzekomym zaistnieniu w materiale MMP faktów niezgodnych z prawdą podlegają walidacji prawnej pod kątem możliwego naruszenia dóbr osobistych oraz renomy organizacji.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764