logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum: Valkea dla DT Wars Sawa Junior

  PR 11.07.2019, przeczytano 332 razy
ilustracjastrzałka

Agencja zamieniła tradycyjny deptak komunikacyjny w tętniącą życiem strefę relaksu i rozrywki


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pasaz-wiecha.-kultura-w-samym-centrum%3A-valkea-dla-dt-wars-sawa-junior,383221,artykul.html

Agencja marketingowa Valkea jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie koncepcji organizacyjnej i komunikacyjnej akcji „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”. Działania zaplanowane są do połowy sierpnia 2019 roku. Do zadań agencji należało opracowanie scenariusza akcji, zaprojektowanie aranżacji przestrzeni dla wszystkich wydarzeń, zaproszenie do współpracy partnerów oraz pozyskanie patronatów medialnych. W czasie trwania imprezy agencja koordynuje przebieg wszystkich działań oraz prowadzi bieżącą obsługę PR. Prowadzi także kanały w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie oraz tworzy content dotyczący akcji na stronę internetową Domów Towarowych Wars Sawa Junior.

ilustracjastrzałka

Na siedem wakacyjnych tygodni historyczny deptak Pasaż Wiecha w centrum stolicy zamienił się w specjalna strefę relaksu dla mieszkańców i turystów. To także kreatywna przestrzeń wspólnych działań wypełniona muzyką, gwarem rozmów i twórczą pracą. Atrakcje zostały podzielone na siedem bloków tematycznych: architektura, kreatywność, moda, dizajn, teatr, film i sztuka. W ofercie znalazły się propozycje dla dorosłych i dla dzieci. Wszystkie wydarzenia są bezpłatne i ogólnodostępne.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764