logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: IMOK Future of Skills #7: AI w marketingu i biznesie

   29.05.2023, przeczytano 728 razy
ilustracja

Sztuczna inteligencja wpływa coraz silniej na nasze życie zawodowe. Liderzy, przedsiębiorcy oraz pracownicy powinni już teraz bliżej przyjrzeć się narzędziom wykorzystującym AI, aby poprawić produktywność, lepiej skalować efektywność oraz upraszczać procesy. Na najbliższym spotkaniu IMOK Future of Skills, wraz z najlepszymi ekspertami z branży, dowiemy się, czym powinien wyróżniać się specjalista zajmujący się sztuczną inteligencją. Wydarzenie z cyklu rozmów o przyszłości pracy i kompetencji odbędzie się 6 czerwca o godzinie 19:00 online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-imok-future-of-skills-7%3A-ai-w-marketingu-i-biznesie-,400170,artykul.html

Temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu budzi wiele emocji - czasami przyprawia o ból głowy, innym razem pobudza wyobraźnię. Codziennie mamy do czynienia z nowymi narzędziami i zastosowaniami AI, ale także słyszymy o nowych zagrożeniach z ust ekspertów i ekspertek, którzy na co dzień zajmują się tym tematem. Może to przytłaczać, ale wszyscy, nawet ci, którzy wcześniej nie mieli do czynienia z zaawansowanymi technologiami, zaczynają coraz bardziej doceniać siłę, jaką niesie ze sobą sztuczna inteligencja i zdają sobie sprawę, że będzie ona niezbędna do osiągnięcia sukcesu już w niedalekiej przyszłości.

Instytut Marki Online i Komunikacji, wychodząc na przeciw potrzebom rynku, rozpoczyna edukację w zakresie sztucznej inteligencji. W ramach wstępu do szkolenia AI dla biznesu, które rozpocznie się na jesieni, czerwcowe spotkanie skupi się na zastosowaniach sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu z perspektywy osoby, która w przyszłości chciałaby zostać specjalistą w tym zakresie. Podczas wydarzenia będzie można m.in. poznać konkretne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji oraz dowiedzieć się, jakie korzyści może przynieść ich znajomość. Eksperci omówią kwestie związane z AI, które już teraz są kluczem do sprawnego funkcjonowania w firmach oraz przedstawią, jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i wdrożeń sztucznej inteligencji. 

Gośćmi spotkania, które poprowadzi CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji - Joanna Ceplin, będą: 

  • Andrzej Jankowski - specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel. Poza pracą zawodową ogromny entuzjasta AI i edukator. Instruktor w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył studia podyplomowe z zakresu sztucznej inteligencji. 
  • Krzysztof Kaczurba - Strategy Manger z ponad 20-letnim doświadczeniem, kóry obecnie związany jest z Orange Polska. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan. Wykształcenie zdobywał m.in. na George Washington University oraz Cambridge University. 
  • Marek Trojanowicz - współzałożyciel licznych startupów takich jak: BrainScan S.A., EduSense S.A., Fundacja FREC, Professor Why S.A., InteliWISE S.A., Fundacja StartUp Hub Poland. Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Gdańskiej, specjalizujący się w sztucznej inteligencji i przetwarzaniu obrazu. Uznany przez Worldwide TIME Magazine jako jeden z pionierów e-learningu w Europie.

Spotkanie będzie doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy na temat sztucznej inteligencji i jej roli w biznesie i marketingu. Wspomniani eksperci przedstawią swoje spojrzenie na temat AI i omówią, w jaki sposób może ona pomóc w rozwijaniu biznesów i poprawie skuteczności działań marketingowych. Bez wątpienia sztuczna inteligencja to jeden z kluczowych elementów przyszłości, a ci, którzy już teraz zaczną interesować się tą dziedziną, będą mieć przewagę na rynku pracy. 

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

imok.edu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764