logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR wzmacnia dział client service

  PR 04.11.2021, przeczytano 458 razy
ilustracja

Kinga Ostrowska i Tomasz Puszczyk dołączyli do zespołu agencji Triple PR. Objęli stanowiska PR Consultantów, wzmacniając kompetencje Triple PR. Kinga Ostrowska zajmuje się komunikacją dla klientów z obszaru B2C, przede wszystkim z branży beauty. Tomasz Puszczyk jest odpowiedzialny za doradztwo dla klientów z branży real estate.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triple-pr-wzmacnia-dzial-client-service,393655,artykul.html

Tomasz Puszczyk przed dołączeniem do zespołu Triple PR zajmował stanowisko Brand Managera jednego z wiodących branżowych czasopism – Real Estate Magazine, gdzie do jego zadań należała opieka nad partnerami reklamowymi, biznesowymi oraz merytorycznymi redakcji, organizacja wydarzeń branżowych czy koordynacja social mediów. Odpowiadał również za współtworzenie contentu redakcji i przeprowadzanie kluczowych wywiadów z decydentami z branży.

W Triple PR jako PR Consultant jest odpowiedzialny przede wszystkim za doradztwo dla klientów z branży real estate. Tomasz Puszczyk jest również zaangażowany w rozwój usług agencji oraz pozyskiwanie nowych kontraktów.

Kinga Ostrowska jest związana z branżą PR i komunikacji wizualnej od 2017 roku. Specjalizuje się także w współtworzeniu  brandingów, stron internetowych, spotów reklamowych (także kinowych) oraz organizacji eventów. W Triple PR pracuje w zespole świadczącym kompleksową obsługę PR dla firm i marek lifestylowych. Jest odpowiedzialna za komunikację dla klientów z obszaru B2C, przede wszystkim z branży beauty.  Odpowiada także za koordynację działań z zakresu CSR dla klientów agencji.

Ukończyła studia dziennikarskie na Uniwersytecie Łódzkim na specjalizacji design, reklama i komunikacja wizualna oraz studia z grafiki interdyscyplinarnej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764