logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP rośnie w siłę

  PR 22.10.2019, przeczytano 515 razy

AWMIG, Ciantapunto, Golden Cat Studio, Neogroup to nowi Członkowie Izby, którzy w III kwartale br. zdecydowali się przystąpić do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-rosnie-w-sile,384424,artykul.html

- Kończąc studia na Uniwersytecie Śląskim usłyszałem od wykładowcy: "No, i żebyś nie skończył sprzedając wizytówki i długopisy". Jestem dumny z tego, że "skończyłem" właśnie w ten sposób. Po 13-tu latach w branży, dołączam do PIAPu - mówi Przemysław Wojciechowski, Prezes Zarządu AWMIG sp. z o.o..

- Od wielu lat staramy się proponować klientom usługi na najwyższym poziomie. Liczymy na to, że przynależność naszej firmy do PIAP pozwoli nam na wymianę doświadczeń z firmami z naszej branży a to zaowocuje zdobyciem dodatkowej wiedzy którą będziemy mogli dzielić się z naszymi kontrahentami. – mówi Agnieszka Jagodzińska z firmy Neogroup.

Poznajmy profile działalności nowych firm Członkowskich:

AWMIG Sp. z o.o. - to agencja reklamowa specjalizująca się w kompleksowej obsłudze średnich i dużych podmiotów z 13 letnim doświadczeniem rynkowym. Firma oferuje około 40 000 upominków promocyjnych. Posiada własny dział importu, kontroli jakości oraz bazę logistyczno - magazynową. Korporacyjni klienci firmy mają do dyspozycji innowacyjne rozwiązanie - platformę outsourcingu magazynu promocji - OMP, która optymalizuje procesy zakupu, personalizacji i dystrybucji materiałów reklamowych.

Cintapunto to czołowy światowy producent gadżetów reklamowych i eventowych. W ofercie firmy dostępna jest  szeroką gama opasek na rękę, smyczy, a także breloków i nie tylko.
Firma Cintapunto posiada fabryki w Polsce, Chinach i na Ukrainie. Liczy aż 12 biur w różnych krajach zyskując charakter międzynarodowy. Firma zatrudnia ponad 100 osób oraz wytwarza 1 000 000 jednostek produkcyjnych dziennie! Umożliwiają to nowoczesne i specjalnie przygotowane zakłady produkcyjne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

Golden Cat Studio to doskonały efekt połączenia specjalistów z różnych dziedzin. Zasadniczym elementem agencji reklamowej Golden Cat Studio jest zapewnienie satysfakcji Klientom, poprzez dostarczanie całej gamy produktów i usług z zakresu poligrafii oraz reklamy najwyższej jakości, spełniających wszelkie standardy i wymagania, przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Oferta firmy obejmuje: wizytówki, ulotki, banery reklamowe, roll-up`y, kalendarze, bloczki samokopiujące, naklejki, biuwary, ulotki składane, foldery, teczki ofertowe, notesy, itd. Golden Cat Studio, zajmuje się również nadrukami na kubkach ceramicznych metodą termo sublimacji. Choć firma istnieje od listopada 2016 r. na swoim koncie ma już wykonanych kilka tysięcy kubków.

Firma „Neogroup” od roku 2007 specjalizuje się w handlu artykułami promocyjnymi. Oferta firmy obejmuje ponad 30 000 gadżetów reklamowych z różnych dziedzin życia. Wśród dostępnych produktów można znaleźć między innymi: parasole, breloki, artykuły piśmienne, pamięci USB czy też odzież reklamową. Neogroup oferuje także usługi znakowania artykułów promocyjnych, między innymi metodami tampodruku, graweru czy też druku UV.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet
W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Międzynarodowa promocja Promo Show 2023
Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje...
NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764