logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans

  PR 18.06.2021, przeczytano 239 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki rejestrowaniu swoich kilometrów w aplikacji adidas Running, przyczynili się do usunięcia ponad 220 ton plastikowych butelek z plaż, odległych wysp i wybrzeży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piec-milionow-osob-zjednoczylo-sie-w-run-for-the-oceans,391963,artykul.html

Dzięki uczestnikom akcji Run For The Oceans, która odbyła się między 28 maja a 8 czerwca, w tym roku odnotowano najlepszy dotychczas wynik. Do tej pory w organizowanych już czterokrotnie inicjatywach, adidas i Parley wspólnie zjednoczyli 8 milionów biegaczy na całym świecie, którzy łącznie uzyskali dystans 81,6 milinów kilometrów i zebrali 2,5 miliona dolarów, aby pomóc Parley w rozwijaniu programów edukacyjnych i działalności na rzecz walki z zanieczyszczeniem plastikiem mórz i oceanów.

Entuzjaści biegania w Polsce wykazali się również nie lada kondycją. Niemal 40 tysięcy osób, pokonało łącznie dystans ponad 550 000 km. Do wyzwania dołączały nie tylko osoby biegające na codzień, ale również wszyscy Ci, którzy chcą mieć realny wpływ na przyszłość naszej planety. W tej misji pomagali im nie tylko trenerzy z adidas Runners Warsaw, którzy zorganizowali dedykowane ploggingi (treningi połączone ze zbieraniem odpadów na trasie biegu), ale również liderzy grup, do których można było dołączyć w aplikacji adidas Running, aby wspólnie zbierać kilometry. Cel był jeden, ale dodatkowa mobilizacja w duchu sportowej rywalizacji sprawiła, że team Red Lipstick Monster wykręcił najlepszy wynik w Europie przebiegając imponujący dystans aż 7851,2 KM. To kolejny dowód na to, że zmiana to sport zespołowy i razem możemy osiągnąć więcej.

Run For The Oceans w tym roku zakończyło się dużym sukcesem, jednak to dopiero początek wielkich zmian. Jak ogłoszono w marcu tego roku, nowa strategia marki "Own the Game" skupia się w dużej mierze na rozwoju aktywności adidas w zakresie zrównoważonego rozwoju, a Run For The Oceans odgrywa w niej znaczącą rolę. Do 2025 roku w biegu ma wziąć udział łącznie 40 milionów ludzi z całego świata.

Udział w biegu to nie jedyna możliwość, aby poprzez sport pomagać w walce zanieczyszczeniem plastikiem. Od 2015 roku adidas wyprodukował ponad 30 milionów par butów z Parley Ocean Plastic. W 2020 roku ponad połowa poliestru (jednego z głównych materiałów służących do produkcji butów i odzieży do biegania) wykorzystywanego przez adidas, pochodziła z recyklingu. Do 2024 roku marka deklaruje, że będzie to 100%. I to nie koniec planowanych zmian. adidas połączył siły z REBO wprowadzająć inteligentną butelki na wodę. W jej zatyczkę wbudowany jest sensor, który łącząc się z aplikacją adidas Running śledzi pobór i zapotrzebowanie organizmu na wodę podczas treningu. W tym roku by kontynuować misję Run For The Oceans, za każdą wypitą butelkę wody Parley zbierze jedną plastikową butelkę z plaż i wybrzeży na całym świecie.

Śledź dalsze działania w ramach Run For The Oceans na profilach @adidasrunning w serwisach Instagram, Facebook and Twitter, używając #RunForTheOceans i #adidasParley.

Agencja VMLY&R odpowiada za adaptację globalnej strategii, przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz lokalnych działań contentowych, współpracę z influencerami i partnerami mediowymi.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach
„Tak pracują #Zawodowcy” – to hasło nowej, powstałej w Polsce, kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.
Ruszyła Strefa Electrolux z butikiem cyrkularnym na plaży Gdańsk Brzeźno
Właśnie ruszyła Strefa Electrolux. To pop-up’owa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działa butik cyrkularny we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainaugurowało wyjątkowe wydarzenie – pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach...
27. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie
Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, organizowane przez Akademię Sztuk Pięknych, rozpoczęło się 12 czerwca. To najstarsze i jedno z najbardziej znaczących na świecie wydarzeń artystycznych dedykowanych wyłącznie plakatowi. Nazywane jest często Olimpiadą Plakatu.
Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23
Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii...
Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764