logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige USA LLC z pierwszymi sukcesami na rynku amerykańskim

  PR 09.08.2022, przeczytano 584 razy
ilustracjastrzałka
fot. Badger/Intagram

Rynek innowacyjnych usług wymaga doświadczonego zespołu, dlatego Platige Image, studio obchodzące w tym roku 25-lecie działalności informuje o kolejnych znanych specjalistach, którzy dołączyli do w amerykańskiego oddziału w Manhattan Beach, w stanie Kalifornia. Widoczne są też pierwsze efekty działalności Platige USA LLC. Studio może pochwalić się już sukcesami, w tym współpracą przy reklamach, wyreżyserowanych przez nagrodzonego Oscarem Janusza Kamińskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-usa-llc-z-pierwszymi-sukcesami-na-rynku-amerykanskim,396856,artykul.html

Spółka Platige USA LLC pod kierownictwem prezesa oraz producenta wykonawczego Aureliena Simona i dyrektora kreatywnego Gawaina Liddiarda pozyskała już kilkanaście prestiżowych zleceń od firm działających na rynku amerykańskim. Jedną z ostatnich dużych produkcji, zrealizowanych przez Platige Image jest spot, stworzony dla marki Beautyrest, wyreżyserowany przez nagrodzonego Oscarem operatora Janusza Kamińskiego. Zlecenie było realizowane dla nowojorskiej agencji Badger.

Aurelien Simon spodziewa się, że w najbliższej przyszłości Platige USA LLC będzie otrzymywać zlecenia od klientów z różnych branż, działających na pograniczu rozrywki i reklamy. Będą to ciekawe i zróżnicowane kampanie – podkreśla Simon. W niedalekiej przyszłości nie wyklucza również udziału studia w projektach specjalnych. "Platige oferuje globalnie rozproszony zespół produkcyjny, łączący doświadczenie lokalnych przedstawicieli z najlepszymi osobami w branży. Zamiast utrzymywać osobne studia, skupione w poszczególnych lokalizacjach dostosowujemy nasze procesy do tego nowego zglobalizowanego ekosystemu". – mówi Aurelien Simon.

Zdaniem przedstawicieli studia spółka Platige USA LLC posiada kilka przewag, wyróżniających ją na tle konkurencji. Jedną z nich jest sposób realizacji projektów i przyporządkowywania zadań w trakcie realizowanych zleceń. W porównaniu z międzynarodowymi studiami VFX Platige Image jako grupa od samego początku przydziela dedykowane zespoły najlepszych specjalistów, działających globalnie. Nie ma więc mowy o przekazywaniu projektów do różnych biur w różnych częściach świata, dzięki temu postęp prac jest płynny i od samego początku nadzorowany przez osoby odpowiedzialne za spójną wizję artystyczną.

Zarówno Aurelien Simon jak i Gawain Liddiard to weterani branży, którzy pracowali m.in. w znanym i bardzo rozpoznawanym studiu kreatywnym The Mill, Simon pełnił funkcję Executive Producera. Wcześniej w Unit9 zajmował stanowisko Head of VR. Prowadzone przez niego projekty otrzymały dwie nagrody Webby. Następnie kontynuował swoją karierę jako freelancer. Natomiast Liddiard w The Mill pełnił funkcję dyrektora kreatywnego i supervisora VFX. Przed dołączeniem do Platige Liddiard był dyrektorem kreatywnym w Madison Square Garden Entertainment Corp., gdzie odpowiadał za MGS Sphere, nowy obiekt rozrywkowy, który powstał na obrzeżach Las Vegas.

Natomiast Jason Monroe, który jako ostatni z trójki specjalistów dołączył do zespołu, większość swojego doświadczenia zdobył pracując jako VFX Supervisor, a następnie zastępca szefa działu CG w The Mill w Los Angeles. To właśnie tam Jason pracował nad wieloma projektami, od filmów krótkometrażowych i cinematików do gier wideo, po nagradzane reklamy Super Bowl. Monroe pracuje w branży rozrywkowej od ponad 23 lat. W tym czasie tworzył treści do gier wideo, telewizji, filmów fabularnych oraz reklam.

Karol Żbikowski, CEO Platige Image uważa, że rozwijanie marki Platige na rynku amerykańskim jest perspektywicznym kierunkiem. „Nowe osoby w Platige USA LLC znają dobrze lokalny rynek i mają na nim ugruntowaną pozycję. Silny zespół artystów w połączeniu z zapleczem technologicznym studia oznacza pełną gotowość do realizacji nawet najbardziej wymagających projektów. Platige intensywnie wdraża nowe rozwiązania, w tym m.in. silnik Unreal Engine, wykorzystywane do produkcji reklam, co otwiera nowe możliwości w produkcji wysokiej jakości kontentu – podsumowuje Karol Żbikowski.

Pierwsze sukcesy Platige Image i jej spółki Platige USA LLC, działającej na rynku amerykańskim zbiegły się z 25. rocznicą istnienia studia. W Europie Grupa Kapitałowa Platige Image jest rozpoznawana i doceniana m.in. za pracę nad jednym z najpopularniejszych seriali Netflixa. Chodzi oczywiście o „Wiedźmina”, który stał się jedną z najczęściej oglądanych produkcji platformy streamingowej. W swoim dorobku studio ma również filmy nominowane do Oscara – „Katedrę” autorstwa Tomasza Bagińskiego, która w 2003 roku otrzymała nominację dla najlepszego krótkometrażowego filmu animowanego oraz koprodukowała „Sukienkę” Tadeusza Łysiaka, która w tym roku została nominowana w kategorii najlepszego krótkometrażowego filmu aktorskiego.

Platige Image może się również pochwalić sporym dorobkiem w innych kategoriach. W portfolio klientów reklamowych znajduje się wiele zleceń dla prestiżowych marek, takich jak Samsung, L'Oréal, Pepsi, Gillette, Burberry, Huawei oraz McDonald's. Platige Image ma na swoim koncie również trailery i cinematiki do gier wideo, stworzone dla takich gigantów branży rozrywkowej jak Activision, wydawcy serii "Call of Duty" czy Capcom, wydawcy "Resident Evil:Village".

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764