logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska wybrała Unique One

  PR 15.07.2022, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Poczta Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej loterii pod nazwą „Loteria Pocztex”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-wybrala-unique-one,396619,artykul.html

Loteria skierowana jest do klientów indywidualnych i potrwa do 14 sierpnia. Aby wziąć w niej udział należy nadać przesyłkę kurierską usługą Pocztex w placówce Poczty Polskiej, następnie zarejestrować numer etykiety nadawczej. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę natychmiastową: e-kartę prezentową do sieci EMPIK (200 sztuk o wartości 100 zł), słuchawki marki JBL (50 sztuk), głośnik marki JBL (40 sztuk), hulajnogę elektryczną Xiaomi (4 sztuki) lub telefon Samsung Galaxy A53 (8 sztuk). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń. Nagrodą główną są 3 wakacyjne karty przedpłacone o wartości 3500 zł każda.

Loterię wspiera kampania reklamowa w internecie (m.in. wp.pl, olx.pl, youtube.com), social mediach, OOH oraz w radio. Mechanizm i kreację loterii przygotowała agencja Unique One, za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Sigma BIS S.A.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764