logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska wybrała Unique One

  PR 15.07.2022, przeczytano 1190 razy
ilustracjastrzałka

Poczta Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej loterii pod nazwą „Loteria Pocztex”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczta-polska-wybrala-unique-one,396619,artykul.html

Loteria skierowana jest do klientów indywidualnych i potrwa do 14 sierpnia. Aby wziąć w niej udział należy nadać przesyłkę kurierską usługą Pocztex w placówce Poczty Polskiej, następnie zarejestrować numer etykiety nadawczej. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę natychmiastową: e-kartę prezentową do sieci EMPIK (200 sztuk o wartości 100 zł), słuchawki marki JBL (50 sztuk), głośnik marki JBL (40 sztuk), hulajnogę elektryczną Xiaomi (4 sztuki) lub telefon Samsung Galaxy A53 (8 sztuk). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń. Nagrodą główną są 3 wakacyjne karty przedpłacone o wartości 3500 zł każda.

Loterię wspiera kampania reklamowa w internecie (m.in. wp.pl, olx.pl, youtube.com), social mediach, OOH oraz w radio. Mechanizm i kreację loterii przygotowała agencja Unique One, za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Sigma BIS S.A.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764