logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 117
Nowy ekspert w agencji Ancymony

Łukasz Jankowski posiada 13-letnie doświadczenie w branży kreatywnej. Specjalizuje się w web designie, brandingu, animacjach, product video oraz kampaniach 360. Jego portfolio obejmuje pracę nad projektami dla takich klientów jak L’Oreal, Kikkoman, PKO BP, E.ON (wcześniej Innogy), Nestle, PepsiCo, Poczta Polska, T-mobile oraz Ikea. 

11.04.2024 | Personalia | przeczytano: 415 razy
Kampania z okazji 465 lat Poczty Polskiej

Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Kampanię pod hasłem „Wczoraj. Dziś. Jutro” przygotowała agencja Ancymony.

05.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 476 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Screen Network zbuduje sieć reklamową w placówkach Poczty Polskiej

Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat. 

04.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 533 razy
Nowy symbol pokoju na znaczku serii Europa

25 kwietnia Poczta Polska wprowadziła do obiegu nowy walor filatelistyczny, prezentujący symbol pokoju. Walor ten został wyłoniony w konkursie PostEurop, czyli stowarzyszenia publicznych europejskich administracji pocztowych. Temat emisji to „Pokój – najwyższa wartość ludzkości”. Grafika znajdująca się na znaczku odzwierciedla współpracujące ze sobą narody i widnieć będzie na walorach wszystkich operatorów pocztowych.

28.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 692 razy
Magazyn dla dzieci „Świerszczyk” z nową ofertą reklamową

Magazyn „Świerszczyk” to czasopismo literacko-edukacyjne skierowane do dzieci w wieku 5-9 lat, stworzone w duchu nauki przez zabawę. Różnorodne formy literackie harmonijnie koegzystują tutaj z aktywnościami z dziedziny matematyki. Od 2005 roku magazyn jest publikowany przez wydawnictwo edukacyjne Nowa Era. W 2023 roku dostępna jest nowa oferta reklamowa czasopisma.

22.03.2023 | Świat mediów | przeczytano: 857 razy
Radosław Kawęcki kolejnym ambasadorem marki Pocztex

Radosław Kawęcki – polski pływak, wielokrotny mistrz świata i Europy, został  drugim, po siatkarzu Mateuszu Bieńku, ambasadorem marki Pocztex. Obaj sportowcy pojawią się w jesiennej kampanii billboardowej Poczty Polskiej na nośnikach outdoorowych, w mediach społecznościowych i Internecie. Kampania potrwa od 1 do 31  grudnia br.

05.12.2022 | Z rynku | przeczytano: 377 razy
Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex

Znany i popularny sportowiec, siatkarz, zawodnik mistrzowskiej reprezentacji Polski, został ambasadorem marki Pocztex. Mateusz Bieniek pojawi się w najnowszym spocie reklamowym oraz kampanii billboardowej Poczty Polskiej. To kolejny element działań marketingowo – reklamowych, promujących usługę kurierską Pocztexu. Kampania potrwa od 14 listopada do końca grudnia br.

14.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 307 razy
Konkurs filatelistyczny Europa 2022

Tylko do 9 września br. można oddać głos na znaczek Poczty Polskiej zgłoszony do prestiżowego konkursu filatelistycznego „EUROPA 2022”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji są „Baśnie i legendy” (Stories and Myths”). Maciej Jędrysik, autor konkursowego znaczka Poczty Polskiej, przedstawił na pretendującym do nagrody walorze smoka wawelskiego i szewczyka Skubę.

08.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 662 razy
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON

W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.

11.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 940 razy
Polski znaczek z rysiem z „filatelistycznym Oskarem”

Polski znaczek z rysiem euroazjatyckim emisji „Europa” z 2021 roku został wyróżniony w kolejnym prestiżowym konkursie. Walor Poczty triumfował w kategorii „Ochrona środowiska” w Międzynarodowym Konkursie Sztuki Filatelistycznej we włoskim Asiago.

22.07.2022 | Konkursy | przeczytano: 823 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 117)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764