logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczta Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 100

Gospodarka azjatycka zdecydowanie stawia na e-commerce. Do Chin czy Japonii doszlusowują kraje Azji Południowo-Wschodniej, które były do tej pory w cieniu kontynentalnych liderów. Do końca roku już prawie 80% konsumentów zrobi tam zakupy przez internet. Co to oznacza dla Polski? Giganci azjatyccy rosną w siłę, więc mają więcej środków na ekspansję. Już jesienią na polskim rynku zadebiutuje platforma Shopee, która zaoferuje polskim kupującym darmowe przesyłki.

27.09.2021 | przeczytano: 92 razy
Logo Pocztex w nowej odsłonie

Nowa identyfikacja wizualna to początek modyfikacji usługi Pocztex, której celem jest wzmocnienie pozycji Poczty Polskiej na rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) oraz e-commerce. Unowocześniony znak graficzny będzie widoczny w komunikacji marki oraz na strojach i samochodach kurierów.

13.09.2021 | przeczytano: 205 razy
Greckie autobusy zdobi znaczek Poczty Polskiej

Znaczek Poczty Polskiej z „polskim Jamesem Bondem”, czyli Jerzym Iwanowem-Szajnowiczem – bohaterem narodów polskiego i greckiego – jest reklamowany w stolicy Grecji, Atenach oraz w Salonikach. Za sprawą Ambasady RP w Grecji trafił na szyby autobusów kursujących w tych miastach, by przybliżyć sylwetkę jednego z najwybitniejszych alianckich agentów czasów II wojny światowej.

16.08.2021 | przeczytano: 285 razy
Poczta Polska nową emisją filatelistyczną włącza się w ogólnopolską kampanię #Szczepimysię

Poczta Polska, na mocy porozumienia z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, włącza się w promocję Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19. W ramach wsparcia ogólnopolskiej akcji informacyjnej 15 lipca do obiegu zostaje wprowadzony znaczek emisji #SZCZEPIMYSIĘ. To kolejna inicjatywa Poczty Polskiej na rzecz przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się pandemii i ograniczania jej skutków. W celu zbudowania jak najszerszego zasięgu przekazu promującego szczepienia wśród Polaków, wprowadzone zostaną 2 miliony egzemplarzy znaczków.

19.07.2021 | przeczytano: 310 razy
Polak w sieci – nie ufa innym, ale nie potrafi się zabezpieczać

Mimo niskiego zaufania do instytucji publicznych w kontekście dbania o dane użytkowników, Polacy używają prymitywnie słabych haseł i nie dbają o swoją prywatność w sieci. Jakie są przyczyny nieodpowiedzialnego zachowania internautów?

30.06.2021 | przeczytano: 329 razy
Projektowanie znaczków pocztowych

Praktyczny Poradnik Poligraficzny: Projektowanie znaczków pocztowych

„Projektowanie znaczków różni się nieco od innych typów projektowania i dla niektórych grafików jest to niewygodne zajęcie. Kilku znanych medialnie grafików próbowało tego fachu i zdarzały się im pojedyncze realizacje, ale później do tego nigdy nie wracali. Jest to bowiem praca dość specyficzna”. Aby przybliżyć jej tajniki, w miejsce tradycyjnego felietonu poligraficznego, publikujemy dziś wywiad, który przeprowadziłem z jednym z czołowych projektantów znaczków pocztowych, panem Andrzejem Gosikiem.

12.06.2021 | przeczytano: 1451 razy

Wiodące firmy branży Direct Mail, działającej w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (tworzące Radę Rynku Direct Mail), stworzyły i podpisały Kodeks Dobrych Praktyk.

19.04.2021 | przeczytano: 204 razy
Poczta Polska rozwija międzynarodowy e-commerce rozszerzając współpracę z Cainiao Network

Poczta Polska zawarła umowę z Cainiao Network – logistycznym ramieniem Alibaba Group i jednym z wiodących globalnych operatorów logistycznych, który dostarcza ponad 90% zamówień z AliExpress do Polski i na świecie. To rozwój dotychczasowej współpracy Poczty z tym dostawcą, zapewniającym sprawną obsługę kurierską przesyłek, których wolumeny rosną z roku na rok. Dzięki podpisanemu porozumieniu, polscy klienci zamawiający towary z Chin, będą mogli otrzymać paczkę już po 15 dniach od złożenia zamówienia na globalnej platformie sprzedażowej. Poczta Polska zapewnia, że paczka dotrze pod drzwi klienta już po 2 dniach od momentu pojawienia się jej na terenie naszego kraju.

02.04.2021 | przeczytano: 405 razy
„Świerszczyk Reporter” - magazyn popularnonaukowy dla dzieci

Już 11 marca odbędzie się premiera nowego pisma dla dzieci w wieku 6-9 lat. „Świerszczyk Reporter” to magazyn przyrodniczy. Jego ambasadorem oraz jednym z autorów został znany przyrodnik Marcin Kostrzyński. Planowany nakład pisma to 35.000 egzemplarzy, w 2021 roku ukażą się łącznie 3 jego numery.

09.03.2021 | przeczytano: 588 razy
Polski znaczek najpiękniejszy w Europie

Poczta Polska zdobyła pierwszą nagrodę w prestiżowym konkursie filatelistycznym EUROPA Stamp 2020. W tym roku tematem znaczków były dawne szlaki pocztowe. To kolejne wyróżnienie dla polskiego waloru filatelistycznego w ramach tej rywalizacji. W 2018 roku nasze wydawnictwo przedstawiające most w Tczewie zajęło II. miejsce w głosowaniu internautów.

16.12.2020 | przeczytano: 1033 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 100)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764