logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podróż w stylu Lavazza Qualita Rossa w loterii NAV agency

  PR 18.07.2022, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lavazza wystartowała z loterią, w której głównymi nagrodami są trzy tematyczne wycieczki do Włoch. Szyte na miarę plany podróży stworzone zostały we współpracy Magdaleną Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podroz-w-stylu-lavazza-qualita-rossa-w-loterii-nav-agency,396627,artykul.html

Najnowsza loteria Lavazza oferuje uczestnikom szansę na wygranie włoskiej podróży w stylu Lavazza Qualita Rossa. Zwycięzca będzie mógł wybrać jedną z trzech propozycji wycieczek, w zależności od tego, co najbardziej pociąga go w ojczyźnie kawy Lavazza. Wraz z osobą towarzyszącą może zdecydować czy będzie to wycieczka szlakiem włoskiej mody, podróż wokół włoskiej kuchni, czy też wyprawa tropem włoskiej sztuki.

– Loteria skierowana jest głównie do młodych osób, które cenią sobie wolność wyboru i pragną podążać własną ścieżką. W tej aktywacji chcemy dać im szansę na zdobywanie nowych doświadczeń w prawdziwie włoskim stylu Lavazza Qualita Rossa. A to, czy będą to doświadczenia smakowe, kulturalne czy modowe, zależy wyłącznie od nich – mówi Magda Sadowska, Account Manager z NAV agency.

Zwycięzcy nagrody głównej otrzymają tygodniowe zakwaterowanie, wynajęty na okres trwania wycieczki samochód oraz pełne wsparcie w organizacji wyjazdu. Szczegółowy plan podróży dla Laureatów uwzględniający praktyczne porady, ciekawostki oraz miejsca szczególnie warte odwiedzenia, został stworzony przez Magdę Ciach-Baklarz, miłośniczkę i znawczynię Włoch, autorkę 6 książek o ojczyźnie marki Lavazza i twórczynię bloga Italia Poza Szlakiem. Dodatkowo uczestnicy mają szansę na wygraną w codziennym losowaniu, w którym nagrodami są bezprzewodowe słuchawki Pioneer DJ oraz kawa Qualita Rossa.

– Możemy zagwarantować, że wycieczki zaplanowane zostały w sposób wyjątkowy, w myśl wychodzenia poza utarte, turystyczne szlaki. Do współpracy w opracowywaniu trzech tras zaprosiliśmy Panią Magdę Ciach-Baklarz, która zna Włochy od podszewki i jest w stanie opowiadać o nich lepiej niż niejeden Włoch. Dzięki Pani Magdzie cała wyprawa będzie wyjątkowa i zaplanowana w taki sposób, że zwycięzca wraz z osobą towarzyszącą w pełni wykorzysta pobyt we Włoszech – dodaje Magda Sadowska.

Loteria trwa od 01.07 do 15.08.2022 r. By wziąć w niej udział, należy kupić kawę Lavazza Qualita Rossa i zarejestrować paragon na stronie www.wewloskimstylu.pl. W losowaniu nagrody głównej udział wezmą wszystkie przesłane zgłoszenia.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej, wybór wsparcia w postaci Magdy Ciach-Baklarz, dobór nagród, kreację, projekt i development strony internetowej aktywacji i kompleksową obsługę oraz organizację formalną loterii odpowiada NAV agency, specjalizująca się w wielokanałowej aktywacji marek.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

Dodatkowe informacje:

NAV agency to agencja kreatywna specjalizująca się w wielokanałowej aktywacji marek. Świadczy usługi w zakresie opracowywania strategii i koncepcji kreatywnych, płynnie integrujących media off- i on-line'owe. Zapewnia przy tym kompleksową obsługę działań shopper i trade marketingowych. W portfolio klientów agencji znajdują się takie firmy jak: Żywiec Zdrój, Danone, Nutricia, USP Zdrowie, Nivea, Carlsberg, Van Pur, Frisco, czy Benefit Sysems.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764