logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podróż w stylu Lavazza Qualita Rossa w loterii NAV agency

  PR 18.07.2022, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lavazza wystartowała z loterią, w której głównymi nagrodami są trzy tematyczne wycieczki do Włoch. Szyte na miarę plany podróży stworzone zostały we współpracy Magdaleną Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podroz-w-stylu-lavazza-qualita-rossa-w-loterii-nav-agency,396627,artykul.html

Najnowsza loteria Lavazza oferuje uczestnikom szansę na wygranie włoskiej podróży w stylu Lavazza Qualita Rossa. Zwycięzca będzie mógł wybrać jedną z trzech propozycji wycieczek, w zależności od tego, co najbardziej pociąga go w ojczyźnie kawy Lavazza. Wraz z osobą towarzyszącą może zdecydować czy będzie to wycieczka szlakiem włoskiej mody, podróż wokół włoskiej kuchni, czy też wyprawa tropem włoskiej sztuki.

– Loteria skierowana jest głównie do młodych osób, które cenią sobie wolność wyboru i pragną podążać własną ścieżką. W tej aktywacji chcemy dać im szansę na zdobywanie nowych doświadczeń w prawdziwie włoskim stylu Lavazza Qualita Rossa. A to, czy będą to doświadczenia smakowe, kulturalne czy modowe, zależy wyłącznie od nich – mówi Magda Sadowska, Account Manager z NAV agency.

Zwycięzcy nagrody głównej otrzymają tygodniowe zakwaterowanie, wynajęty na okres trwania wycieczki samochód oraz pełne wsparcie w organizacji wyjazdu. Szczegółowy plan podróży dla Laureatów uwzględniający praktyczne porady, ciekawostki oraz miejsca szczególnie warte odwiedzenia, został stworzony przez Magdę Ciach-Baklarz, miłośniczkę i znawczynię Włoch, autorkę 6 książek o ojczyźnie marki Lavazza i twórczynię bloga Italia Poza Szlakiem. Dodatkowo uczestnicy mają szansę na wygraną w codziennym losowaniu, w którym nagrodami są bezprzewodowe słuchawki Pioneer DJ oraz kawa Qualita Rossa.

– Możemy zagwarantować, że wycieczki zaplanowane zostały w sposób wyjątkowy, w myśl wychodzenia poza utarte, turystyczne szlaki. Do współpracy w opracowywaniu trzech tras zaprosiliśmy Panią Magdę Ciach-Baklarz, która zna Włochy od podszewki i jest w stanie opowiadać o nich lepiej niż niejeden Włoch. Dzięki Pani Magdzie cała wyprawa będzie wyjątkowa i zaplanowana w taki sposób, że zwycięzca wraz z osobą towarzyszącą w pełni wykorzysta pobyt we Włoszech – dodaje Magda Sadowska.

Loteria trwa od 01.07 do 15.08.2022 r. By wziąć w niej udział, należy kupić kawę Lavazza Qualita Rossa i zarejestrować paragon na stronie www.wewloskimstylu.pl. W losowaniu nagrody głównej udział wezmą wszystkie przesłane zgłoszenia.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej, wybór wsparcia w postaci Magdy Ciach-Baklarz, dobór nagród, kreację, projekt i development strony internetowej aktywacji i kompleksową obsługę oraz organizację formalną loterii odpowiada NAV agency, specjalizująca się w wielokanałowej aktywacji marek.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

Dodatkowe informacje:

NAV agency to agencja kreatywna specjalizująca się w wielokanałowej aktywacji marek. Świadczy usługi w zakresie opracowywania strategii i koncepcji kreatywnych, płynnie integrujących media off- i on-line'owe. Zapewnia przy tym kompleksową obsługę działań shopper i trade marketingowych. W portfolio klientów agencji znajdują się takie firmy jak: Żywiec Zdrój, Danone, Nutricia, USP Zdrowie, Nivea, Carlsberg, Van Pur, Frisco, czy Benefit Sysems.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764