logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie salony Mitsubishi pierwszymi w Europie

  PR 05.12.2019, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

W polskiej sieci autoryzowanych salonów i serwisów Mitsubishi Motors otwarto niedawno 2 nowe salony, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi standardami marki. Imponujące stacje - krakowski salon Auto Krak oraz kaliska placówka Auto Centrum Lis są jednymi z pierwszych w Europie, w których wdrożono najnowsze rozwiązania architektoniczne i projektowe Mitsubishi Motors.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-salony-mitsubishi-pierwszymi-w-europie,384979,artykul.html

Firma Auto Krak działa na krakowskim rynku motoryzacyjnym już od 30 lat. Otwarty niedawno nowy salon i serwis Mitsubishi Auto Krak, dogodnie usytuowany przy ulicy Jasnogórskiej 105 w Krakowie, mieści niezwykle przestronny salon i serwis mechaniczny z 11 stanowiskami. Klienci firmy Auto Krak mają do dyspozycji parking na 20 samochodów.

Firma Auto Centrum Lis może również pochwalić się długim - ponad 20-letnim doświadczeniem na lokalnym rynku motoryzacyjnym. Wyróżniający się rozmachem i dobrą lokalizacją nowy salon i serwis Mitsubishi Auto Centrum Lis zlokalizowano przy ulicy Łódzkiej 71. Na klientów serwisu czeka 12 stanowisk mechanicznych a parking pomieści aż 80 samochodów.

Najnowocześniejsze stacje zaprojektowano zgodnie z najnowszymi standardami firmy spod znaku Trzech Diamentów, przy zastosowaniu najbardziej zaawansowanych rozwiązań ekologicznych.

ilustracjastrzałka

Obydwa nowe salony mogą pochwalić się atrakcyjną ekspozycją wszystkich modeli Mitsubishi a na klientów czeka gama samochodów testowych. Profesjonalni specjaliści do spraw sprzedaży służą informacjami na temat pojazdów Mitsubishi: cen, wyposażenia i danych technicznych.

Klienci mają do wyboru różne formy finansowania (zakup gotówkowy, kredyt, leasing) oraz warunków ubezpieczenia (atrakcyjne pakietowe polisy ubezpieczeniowe). Zarówno Auto Krak, jak i Auto Centrum Lis przyjmują w rozliczeniu samochody swoich klientów.

ilustracjastrzałka

Serwisy dysponują pełnym wyposażeniem z zakresu diagnostyki oraz wyspecjalizowaną w dziedzinie obsługi serwisowej kadrę doradców i mechaników. Placówki oferują pełen gamę usług związanych z zakupem i obsługą samochodów: naprawy i przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, serwis mechaniczny, opon, klimatyzacji, diagnostykę silników oraz naprawy blacharsko-lakiernicze. Stacje współpracują z towarzystwami ubezpieczeniowymi zapewniając szybkie i bezgotówkowe naprawy powypadkowe.

Nowe punkty dilerskie Mitsubishi Motors – salon oraz serwis i części – zapraszają klientów od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00, a w soboty od 9.00 do 14.00 (serwis do 13.00).

ilustracjastrzałka

- Cieszymy się, że polskie salony są najnowocześniejszymi w Europie i mamy nadzieję, że ich wygląd i funkcjonalność skłoni do wizyt w placówkach Motors jeszcze większą liczbę klientów. – podkreśla Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

www.mitsubishi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo.
Human Signs dołącza do Związku Firm Public Relations. To kolejna agencja PR, która w tym wyjątkowym roku, zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.
„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.
Rafał Albin nowym Dyrektorem Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft
Rafał Albin obejmuje stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764