logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie salony Mitsubishi pierwszymi w Europie

  PR 05.12.2019, przeczytano 1391 razy
ilustracjastrzałka

W polskiej sieci autoryzowanych salonów i serwisów Mitsubishi Motors otwarto niedawno 2 nowe salony, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi standardami marki. Imponujące stacje - krakowski salon Auto Krak oraz kaliska placówka Auto Centrum Lis są jednymi z pierwszych w Europie, w których wdrożono najnowsze rozwiązania architektoniczne i projektowe Mitsubishi Motors.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polskie-salony-mitsubishi-pierwszymi-w-europie,384979,artykul.html

Firma Auto Krak działa na krakowskim rynku motoryzacyjnym już od 30 lat. Otwarty niedawno nowy salon i serwis Mitsubishi Auto Krak, dogodnie usytuowany przy ulicy Jasnogórskiej 105 w Krakowie, mieści niezwykle przestronny salon i serwis mechaniczny z 11 stanowiskami. Klienci firmy Auto Krak mają do dyspozycji parking na 20 samochodów.

Firma Auto Centrum Lis może również pochwalić się długim - ponad 20-letnim doświadczeniem na lokalnym rynku motoryzacyjnym. Wyróżniający się rozmachem i dobrą lokalizacją nowy salon i serwis Mitsubishi Auto Centrum Lis zlokalizowano przy ulicy Łódzkiej 71. Na klientów serwisu czeka 12 stanowisk mechanicznych a parking pomieści aż 80 samochodów.

Najnowocześniejsze stacje zaprojektowano zgodnie z najnowszymi standardami firmy spod znaku Trzech Diamentów, przy zastosowaniu najbardziej zaawansowanych rozwiązań ekologicznych.

ilustracjastrzałka

Obydwa nowe salony mogą pochwalić się atrakcyjną ekspozycją wszystkich modeli Mitsubishi a na klientów czeka gama samochodów testowych. Profesjonalni specjaliści do spraw sprzedaży służą informacjami na temat pojazdów Mitsubishi: cen, wyposażenia i danych technicznych.

Klienci mają do wyboru różne formy finansowania (zakup gotówkowy, kredyt, leasing) oraz warunków ubezpieczenia (atrakcyjne pakietowe polisy ubezpieczeniowe). Zarówno Auto Krak, jak i Auto Centrum Lis przyjmują w rozliczeniu samochody swoich klientów.

ilustracjastrzałka

Serwisy dysponują pełnym wyposażeniem z zakresu diagnostyki oraz wyspecjalizowaną w dziedzinie obsługi serwisowej kadrę doradców i mechaników. Placówki oferują pełen gamę usług związanych z zakupem i obsługą samochodów: naprawy i przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, serwis mechaniczny, opon, klimatyzacji, diagnostykę silników oraz naprawy blacharsko-lakiernicze. Stacje współpracują z towarzystwami ubezpieczeniowymi zapewniając szybkie i bezgotówkowe naprawy powypadkowe.

Nowe punkty dilerskie Mitsubishi Motors – salon oraz serwis i części – zapraszają klientów od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00, a w soboty od 9.00 do 14.00 (serwis do 13.00).

ilustracjastrzałka

- Cieszymy się, że polskie salony są najnowocześniejszymi w Europie i mamy nadzieję, że ich wygląd i funkcjonalność skłoni do wizyt w placówkach Motors jeszcze większą liczbę klientów. – podkreśla Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

www.mitsubishi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764