logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porta rusza ze spotem „By w końcu móc powiedzieć „Uff…"

  PR 06.05.2022, przeczytano 596 razy
ilustracja

W 2022 roku Producent drzwi PORTA wystartował z kampanią pod hasłem „Uff…”. Komunikacji towarzyszy spot reklamowy, który w ostatnich dniach miał swoją internetową premierę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porta-rusza-ze-spotem-_by-w-koncu-moc-powiedziec-_uff%E2%80%A6_,395744,artykul.html

W spocie pt. „By w końcu móc powiedzieć „Uff…” poznajemy historię pary, która samodzielnie remontuje mieszkanie. Ich przygody to seria wpadek i niewypałów, które zwykle towarzyszą amatorom remontów. Wszystko zmienia się jednak, gdy przyjdzie czas na zamówienie i montaż drzwi PORTA. Jest to właśnie moment, w którym bohaterowie kończą remontowe zmagania i doświadczają efektu „Uff…”, czyli wytchnienia po zakończonych pracach.

Film jest już dostępny na YouTube PORTA. Ponadto przez kilka najbliższych tygodni będzie pojawiał się w formie kampanii płatnych.

Spot to tylko jeden z elementów kampanii „Uff…” zaplanowanej na cały rok. Jej pierwszą odsłoną był konkurs „Romontowe historie”, który zakończył się kilka dni temu.

Już wkrótce PORTA przedstawi także kolejne etapy swojej kampanii, a w niej wiele pouczających materiałów dla wszystkich amatorów remontów.

Za realizację i scenariusz filmu odpowiada agencja Dziadek do orzechów. Produkcją zajęło się studio filmowe OTO Film, a całość wyreżyserował Michał Korzewski.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764