logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Eskadra realizuje event dla Mercedesa

  PR 06.02.2019, przeczytano 235 razy
ilustracjastrzałka

Mercedes-Benz korzysta z usług agencji ESKADRA przy organizacji eventu dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-eskadra-realizuje-event-dla-mercedesa,381131,artykul.html

Jedną z mocniejszych stron ESKADRY jest realizacja eventów. Krakowska firma, która ma spore doświadczenie w branży, kompleksowo obsługuje eventy dla największych marek. Tym razem na zlecenie marki Mercedes-Benz wspólnie z Fundacją GOPR przygotowała jazdy testowe Klasy X z nowym silnikiem 350d. Goście mieli okazję m.in. przekonać się jak wygląda praca w GOPR-ze, nabyć cenną wiedzę z zakresu ratownictwa górskiego i medycznego, a także spróbować swoich sił w jeździe terenowej i przetestować możliwości samochodów Klasy X z nowym silnikiem 350d. Wydarzenie uświetniło wystąpienie Rafała Sonika – polskiego kierowcy rajdowego, zwycięzcy Rajdu Dakar.

- Bardzo lubimy dobrą zabawę. A jeżeli można połączyć przyjemne z pożytecznym – jesteśmy fanami takiego rozwiązania. Dlatego cieszę się, że mogliśmy zapewnić gościom Mercedesa zarówno solidną dawkę adrenaliny i rozrywki, jak i praktycznej wiedzy – mówi Jakub Sadecki, prezes ESKADRY.

ilustracjastrzałka

Podczas eventu goście zwiedzali malownicze okolice olsztyńskiego zamku i Pustyni Siedleckiej. Wydarzenie zwieńczyło uroczyste przekazanie GOPR-owi ośmiu samochodów Mercedes Klasy X.

ilustracjastrzałka

Źródło: ESKADRA

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
„W domu”: Książka sieci VOX zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764