logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Eskadra z piłkarską promocją dla Lotos Paliwa sp. z o.o.

  PR 29.06.2021, przeczytano 728 razy
ilustracja

Krakowska agencja Eskadra, współpracująca na co dzień m.in. z Grupą LOTOS S.A. i LOTOS Paliwa sp. z o.o., przygotowała dla polskiej firmy paliwowej piłkarską promocję związaną z aktywnością oraz piłką nożną. Eskadra zajęła się opracowaniem projektów oraz produkcją piłek, a także przygotowaniem materiałów do komunikacji obejmującej POS, digital, outdoor oraz prasę. Dodatkowo Eskadra zaprojektowała dla Grupy LOTOS  KV reklamy ATL do komunikacji marki LOTOS w kontekście sponsorowania przez Grupę LOTOS Reprezentacji Polski w piłce nożnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-eskadra-z-pilkarska-promocja-dla-lotos-paliwa-sp.-z-o.o.,392082,artykul.html

Eskadra, krakowska agencja działająca prężnie na rynku od 25 lat, w ramach stałej współpracy przygotowała dla LOTOS Paliwa piłkarską promocję związaną z aktywnością i piłką nożną. Po stronie Eskadry znalazły się m.in. produkcja i opracowanie projektów piłek, projekty kubków oraz inne materiały graficzne na potrzeby komunikacji POS, digital oraz outdoor.

– Cieszę się, że to już trzeci rok współpracy z LOTOS Paliwa i Grupą LOTOS, wnoszącej do naszej agencji coraz to ciekawsze i bardziej wymagające projekty, rozwijające nasze kompetencje. W momencie, gdy rozpoczynaliśmy współpracę, stanęliśmy przed zadaniem odświeżenia komunikacji i wizerunku Grupy, co – z radością stwierdzam – zostało zakończone powodzeniem. Dziś pracujemy nad tym, aby konsekwentnie ulepszać prowadzone działania, a także wytyczać zupełnie nowe, zaskakujące i świeże kierunki. Dodatkowo współpraca z LOTOS Paliwa i Grupą LOTOS to podwójna satysfakcja – daje nam nie tylko sposobność realizowania dużych, ambitnych projektów, ale również wspierania i bezpośredniego wpływu na rozwój i powiększanie polskiego kapitału. To dla naszej agencji zarówno nobilitujące, jak i motywujące – komentuje Jakub Sadecki, Prezes Zarządu Eskadry.

Eskadra od ponad dwóch lat obsługuje LOTOS Paliwa i Grupę LOTOS w ramach stałej współpracy. W skład obsługi wchodzą: świadczenia promocyjne, kreatywne, strategiczne, informacyjne i marketingowe. Do tej pory agencja wyprodukowała dla polskiego giganta paliwowego m.in. spot z udziałem Kuby Błaszczykowskiego, Kajetana Kajetanowicza i Tomasza Rożka, a także zrealizowała szereg udanych kampanii wizualnych i komunikacyjnych, promujących nowości oraz produkty wdrażane na stacjach LOTOS.

Źródło: Grupa Eskadra sp. z o.o.

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764