Krakowska agencja Eskadra, współpracująca na co dzień m.in. z Grupą LOTOS S.A. i LOTOS Paliwa sp. z o.o., przygotowała dla polskiej firmy paliwowej piłkarską promocję związaną z aktywnością oraz piłką nożną. Eskadra zajęła się opracowaniem projektów oraz produkcją piłek, a także przygotowaniem materiałów do komunikacji obejmującej POS, digital, outdoor oraz prasę. Dodatkowo Eskadra zaprojektowała dla Grupy LOTOS KV reklamy ATL do komunikacji marki LOTOS w kontekście sponsorowania przez Grupę LOTOS Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Eskadra, krakowska agencja działająca prężnie na rynku od 25 lat, w ramach stałej współpracy przygotowała dla LOTOS Paliwa piłkarską promocję związaną z aktywnością i piłką nożną. Po stronie Eskadry znalazły się m.in. produkcja i opracowanie projektów piłek, projekty kubków oraz inne materiały graficzne na potrzeby komunikacji POS, digital oraz outdoor.
– Cieszę się, że to już trzeci rok współpracy z LOTOS Paliwa i Grupą LOTOS, wnoszącej do naszej agencji coraz to ciekawsze i bardziej wymagające projekty, rozwijające nasze kompetencje. W momencie, gdy rozpoczynaliśmy współpracę, stanęliśmy przed zadaniem odświeżenia komunikacji i wizerunku Grupy, co – z radością stwierdzam – zostało zakończone powodzeniem. Dziś pracujemy nad tym, aby konsekwentnie ulepszać prowadzone działania, a także wytyczać zupełnie nowe, zaskakujące i świeże kierunki. Dodatkowo współpraca z LOTOS Paliwa i Grupą LOTOS to podwójna satysfakcja – daje nam nie tylko sposobność realizowania dużych, ambitnych projektów, ale również wspierania i bezpośredniego wpływu na rozwój i powiększanie polskiego kapitału. To dla naszej agencji zarówno nobilitujące, jak i motywujące – komentuje Jakub Sadecki, Prezes Zarządu Eskadry.
Eskadra od ponad dwóch lat obsługuje LOTOS Paliwa i Grupę LOTOS w ramach stałej współpracy. W skład obsługi wchodzą: świadczenia promocyjne, kreatywne, strategiczne, informacyjne i marketingowe. Do tej pory agencja wyprodukowała dla polskiego giganta paliwowego m.in. spot z udziałem Kuby Błaszczykowskiego, Kajetana Kajetanowicza i Tomasza Rożka, a także zrealizowała szereg udanych kampanii wizualnych i komunikacyjnych, promujących nowości oraz produkty wdrażane na stacjach LOTOS.
Źródło: Grupa Eskadra sp. z o.o.