logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamikaze wdraża nową komunikację wizualną dla Miss Sporty w Europie Środkowo-Wschodniej

  PR 13.10.2020, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Kamikaze realizuje nową komunikację wizualną dla brandu Miss Sporty, z portfolio spółki Coty. Marka prowadzi kampanię w kanałach digital i POS, w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Kamikaze współtworzyła strategię, związaną z repozycjonowaniem marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamikaze-wdraza-nowa-komunikacje-wizualna-dla-miss-sporty-w-europie-srodkowo-wschodniej,388777,artykul.html

Działania, prowadzone w ramach kampanii, obejmują nie tylko nowe materiały wizualne, ale także zmianę języka komunikacji. Głównym ich celem jest zmiana pozycji brandu Miss Sporty w świadomości odbiorców.

- Miss Sporty była do niedawna marką przeznaczoną głównie dla najmłodszych konsumentek kategorii beauty, w wieku poniżej 21 lat. Nowa strategia zakłada rozszerzenie grupy docelowej, co pociąga za sobą zmianę tone of voice marki - kim jest i jak ma komunikować się ze swoimi odbiorcami. Zdecydowaliśmy się na współpracę przy tworzeniu nowych Key Visuali i globalnych materiałów wizualnych z Kamikaze, ponieważ to właśnie ich koncept strategiczno-kreatywny najbardziej odpowiadał naszym oczekiwaniom – mówi Dagmara Janiak, Junior Brand Manager CEE Miss Sporty & Sally Hansen.

W lutym bieżącego roku, przeprowadzona została pierwsza fala działań, w tym przygotowanie sesji zdjęciowej we współpracy z fotograf Agatą Dąbrowską, której efektem był Key Visual, materiały POS i materiały digital wykorzystane w social mediach marki w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Aktualnie w drogeriach Rossmann, wybranych supermarketach oraz w kanałach social media marki Miss Sporty, można zobaczyć drugą odsłonę komunikacji wizualnej, wdrożonej na początku roku. Tym razem sesja zdjęciowa zrealizowana została we współpracy z fotograf Izabelą Grzybowską. Ponadto, w najbliższych miesiącach planowany jest start trzeciej edycji komunikacji marki, nad którą obecnie pracuje Agencja.

Kamikaze współpracuje z marką Miss Sporty od 2017 roku, odpowiadając za jej działania w social media. Obecnie koordynuje również cały proces wprowadzenia nowej komunikacji wizualnej marki - od zaplanowania strategii, poprzez przygotowanie kreacji i koncepcji działań, na realizacji kończąc.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764