logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka AA edukuje o zdrowiu intymnym

  PR 24.10.2022, przeczytano 801 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii #WiedzaIntymnAA, w ramach której marka AA edukuje na temat zdrowia intymnego i wspiera działalność Fundacji Różowa Skrzyneczka, walczącej z wykluczeniem menstruacyjnym. Za kampanię odpowiada agencja Spacecamp wchodząca w skład Brand New Galaxy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-aa-edukuje-o-zdrowiu-intymnym,397717,artykul.html

W kampanii #WiedzaIntymnAA marka AA zachęca kobiety do czułego podejścia do najwrażliwszych części ich ciała oraz do samoobserwacji, która pozwala je lepiej poznać. Codzienna higiena intymna to dobra okazja do takiej uważności. Regularne oglądanie i dotykanie wulwy, pomaga kobietom dostrzec zachodzące zmiany, zaobserwować inny wygląd czy zapach narządów intymnych i podjąć działania, jeśli coś je zaniepokoi. Podjęcie tematu zdrowia intymnego, to kolejny krok w realizacji misji marki AA, jaką jest wspieranie kobiet w każdym wieku i dodawanie im pewności siebie.

Kampania #WiedzaIntymnAA rozpoczęła się w lipcu 2022 roku jako komunikacja serii delikatnych i w pełni bezpiecznych płynów do higieny intymnej AA Intymna. W październiku w ramach działań marki ukazał się e-book “Elementarz zdrowej wulwy” przygotowany we współpracy z edukatorką i aktywistką Agą Szuścik, prof. Pawłem Szymanowski i Fundacją Różowa Skrzyneczka. E-book, będący kompletnym przewodnikiem po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej oraz skanując QR kod umieszczony na wybranych punktach Fundacji Różowa Skrzyneczka, wspieranych przez AA. Ponadto marka zaprasza do wysłuchania podcastu na temat zdrowia intymnego, będącego rozmową Agi Szuścik i ginekolożki Agnieszki Nalewczyńskiej, dostępnego na YouTube i w serwisach streamingowych.

Materiały edukacyjne przygotowane przez Agę Szuścik pojawiły się także - w formie video - na TikToku marki AA.

Za koncept i egzekucję kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiada agencja Spacecamp, wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy. Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end. Pracuje dla takich klientów jak: Bayer, Mastercard, Oceanic, Żabka, Wella. Z marką AA Spacecamp współpracuje już od ponad roku. Za media w kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiedzialna jest agencja Performance.

Źródło: Spacecamp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764