logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka AA edukuje o zdrowiu intymnym

  PR 24.10.2022, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii #WiedzaIntymnAA, w ramach której marka AA edukuje na temat zdrowia intymnego i wspiera działalność Fundacji Różowa Skrzyneczka, walczącej z wykluczeniem menstruacyjnym. Za kampanię odpowiada agencja Spacecamp wchodząca w skład Brand New Galaxy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-aa-edukuje-o-zdrowiu-intymnym,397717,artykul.html

W kampanii #WiedzaIntymnAA marka AA zachęca kobiety do czułego podejścia do najwrażliwszych części ich ciała oraz do samoobserwacji, która pozwala je lepiej poznać. Codzienna higiena intymna to dobra okazja do takiej uważności. Regularne oglądanie i dotykanie wulwy, pomaga kobietom dostrzec zachodzące zmiany, zaobserwować inny wygląd czy zapach narządów intymnych i podjąć działania, jeśli coś je zaniepokoi. Podjęcie tematu zdrowia intymnego, to kolejny krok w realizacji misji marki AA, jaką jest wspieranie kobiet w każdym wieku i dodawanie im pewności siebie.

Kampania #WiedzaIntymnAA rozpoczęła się w lipcu 2022 roku jako komunikacja serii delikatnych i w pełni bezpiecznych płynów do higieny intymnej AA Intymna. W październiku w ramach działań marki ukazał się e-book “Elementarz zdrowej wulwy” przygotowany we współpracy z edukatorką i aktywistką Agą Szuścik, prof. Pawłem Szymanowski i Fundacją Różowa Skrzyneczka. E-book, będący kompletnym przewodnikiem po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej oraz skanując QR kod umieszczony na wybranych punktach Fundacji Różowa Skrzyneczka, wspieranych przez AA. Ponadto marka zaprasza do wysłuchania podcastu na temat zdrowia intymnego, będącego rozmową Agi Szuścik i ginekolożki Agnieszki Nalewczyńskiej, dostępnego na YouTube i w serwisach streamingowych.

Materiały edukacyjne przygotowane przez Agę Szuścik pojawiły się także - w formie video - na TikToku marki AA.

Za koncept i egzekucję kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiada agencja Spacecamp, wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy. Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end. Pracuje dla takich klientów jak: Bayer, Mastercard, Oceanic, Żabka, Wella. Z marką AA Spacecamp współpracuje już od ponad roku. Za media w kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiedzialna jest agencja Performance.

Źródło: Spacecamp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764