Ruszyła kolejna odsłona kampanii #WiedzaIntymnAA, w ramach której marka AA edukuje na temat zdrowia intymnego i wspiera działalność Fundacji Różowa Skrzyneczka, walczącej z wykluczeniem menstruacyjnym. Za kampanię odpowiada agencja Spacecamp wchodząca w skład Brand New Galaxy.
W kampanii #WiedzaIntymnAA marka AA zachęca kobiety do czułego podejścia do najwrażliwszych części ich ciała oraz do samoobserwacji, która pozwala je lepiej poznać. Codzienna higiena intymna to dobra okazja do takiej uważności. Regularne oglądanie i dotykanie wulwy, pomaga kobietom dostrzec zachodzące zmiany, zaobserwować inny wygląd czy zapach narządów intymnych i podjąć działania, jeśli coś je zaniepokoi. Podjęcie tematu zdrowia intymnego, to kolejny krok w realizacji misji marki AA, jaką jest wspieranie kobiet w każdym wieku i dodawanie im pewności siebie.
Kampania #WiedzaIntymnAA rozpoczęła się w lipcu 2022 roku jako komunikacja serii delikatnych i w pełni bezpiecznych płynów do higieny intymnej AA Intymna. W październiku w ramach działań marki ukazał się e-book “Elementarz zdrowej wulwy” przygotowany we współpracy z edukatorką i aktywistką Agą Szuścik, prof. Pawłem Szymanowski i Fundacją Różowa Skrzyneczka. E-book, będący kompletnym przewodnikiem po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej oraz skanując QR kod umieszczony na wybranych punktach Fundacji Różowa Skrzyneczka, wspieranych przez AA. Ponadto marka zaprasza do wysłuchania podcastu na temat zdrowia intymnego, będącego rozmową Agi Szuścik i ginekolożki Agnieszki Nalewczyńskiej, dostępnego na YouTube i w serwisach streamingowych.
Materiały edukacyjne przygotowane przez Agę Szuścik pojawiły się także - w formie video - na TikToku marki AA.
Za koncept i egzekucję kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiada agencja Spacecamp, wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy. Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end. Pracuje dla takich klientów jak: Bayer, Mastercard, Oceanic, Żabka, Wella. Z marką AA Spacecamp współpracuje już od ponad roku. Za media w kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiedzialna jest agencja Performance.
Źródło: Spacecamp