logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka AA edukuje o zdrowiu intymnym

  PR 24.10.2022, przeczytano 882 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii #WiedzaIntymnAA, w ramach której marka AA edukuje na temat zdrowia intymnego i wspiera działalność Fundacji Różowa Skrzyneczka, walczącej z wykluczeniem menstruacyjnym. Za kampanię odpowiada agencja Spacecamp wchodząca w skład Brand New Galaxy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-aa-edukuje-o-zdrowiu-intymnym,397717,artykul.html

W kampanii #WiedzaIntymnAA marka AA zachęca kobiety do czułego podejścia do najwrażliwszych części ich ciała oraz do samoobserwacji, która pozwala je lepiej poznać. Codzienna higiena intymna to dobra okazja do takiej uważności. Regularne oglądanie i dotykanie wulwy, pomaga kobietom dostrzec zachodzące zmiany, zaobserwować inny wygląd czy zapach narządów intymnych i podjąć działania, jeśli coś je zaniepokoi. Podjęcie tematu zdrowia intymnego, to kolejny krok w realizacji misji marki AA, jaką jest wspieranie kobiet w każdym wieku i dodawanie im pewności siebie.

Kampania #WiedzaIntymnAA rozpoczęła się w lipcu 2022 roku jako komunikacja serii delikatnych i w pełni bezpiecznych płynów do higieny intymnej AA Intymna. W październiku w ramach działań marki ukazał się e-book “Elementarz zdrowej wulwy” przygotowany we współpracy z edukatorką i aktywistką Agą Szuścik, prof. Pawłem Szymanowski i Fundacją Różowa Skrzyneczka. E-book, będący kompletnym przewodnikiem po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej oraz skanując QR kod umieszczony na wybranych punktach Fundacji Różowa Skrzyneczka, wspieranych przez AA. Ponadto marka zaprasza do wysłuchania podcastu na temat zdrowia intymnego, będącego rozmową Agi Szuścik i ginekolożki Agnieszki Nalewczyńskiej, dostępnego na YouTube i w serwisach streamingowych.

Materiały edukacyjne przygotowane przez Agę Szuścik pojawiły się także - w formie video - na TikToku marki AA.

Za koncept i egzekucję kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiada agencja Spacecamp, wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy. Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end. Pracuje dla takich klientów jak: Bayer, Mastercard, Oceanic, Żabka, Wella. Z marką AA Spacecamp współpracuje już od ponad roku. Za media w kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiedzialna jest agencja Performance.

Źródło: Spacecamp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764