logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka AA edukuje o zdrowiu intymnym

  PR 24.10.2022, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii #WiedzaIntymnAA, w ramach której marka AA edukuje na temat zdrowia intymnego i wspiera działalność Fundacji Różowa Skrzyneczka, walczącej z wykluczeniem menstruacyjnym. Za kampanię odpowiada agencja Spacecamp wchodząca w skład Brand New Galaxy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-aa-edukuje-o-zdrowiu-intymnym,397717,artykul.html

W kampanii #WiedzaIntymnAA marka AA zachęca kobiety do czułego podejścia do najwrażliwszych części ich ciała oraz do samoobserwacji, która pozwala je lepiej poznać. Codzienna higiena intymna to dobra okazja do takiej uważności. Regularne oglądanie i dotykanie wulwy, pomaga kobietom dostrzec zachodzące zmiany, zaobserwować inny wygląd czy zapach narządów intymnych i podjąć działania, jeśli coś je zaniepokoi. Podjęcie tematu zdrowia intymnego, to kolejny krok w realizacji misji marki AA, jaką jest wspieranie kobiet w każdym wieku i dodawanie im pewności siebie.

Kampania #WiedzaIntymnAA rozpoczęła się w lipcu 2022 roku jako komunikacja serii delikatnych i w pełni bezpiecznych płynów do higieny intymnej AA Intymna. W październiku w ramach działań marki ukazał się e-book “Elementarz zdrowej wulwy” przygotowany we współpracy z edukatorką i aktywistką Agą Szuścik, prof. Pawłem Szymanowski i Fundacją Różowa Skrzyneczka. E-book, będący kompletnym przewodnikiem po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej oraz skanując QR kod umieszczony na wybranych punktach Fundacji Różowa Skrzyneczka, wspieranych przez AA. Ponadto marka zaprasza do wysłuchania podcastu na temat zdrowia intymnego, będącego rozmową Agi Szuścik i ginekolożki Agnieszki Nalewczyńskiej, dostępnego na YouTube i w serwisach streamingowych.

Materiały edukacyjne przygotowane przez Agę Szuścik pojawiły się także - w formie video - na TikToku marki AA.

Za koncept i egzekucję kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiada agencja Spacecamp, wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy. Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end. Pracuje dla takich klientów jak: Bayer, Mastercard, Oceanic, Żabka, Wella. Z marką AA Spacecamp współpracuje już od ponad roku. Za media w kampanii #WiedzaIntymnAA odpowiedzialna jest agencja Performance.

Źródło: Spacecamp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764