logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: MPM z nową strategią w social mediach

  PR 25.06.2020, przeczytano 969 razy
ilustracjastrzałka

MPM to polska firma oferująca od 30 lat sprzęt AGD do każdego domu. W ramach obsługi marki w internecie agencja Veneo poprowadzi komunikację MPM na Facebooku i Instagramie, zgodnie z nowym hasłem przewodnim „Mój przyjaciel domu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mpm-z-nowa-strategia-w-social-mediach,387537,artykul.html

Polski producent sprzętu gospodarstwa domowego, MPM, ma w swoim asortymencie ponad 250 produktów: m.in. wyciskarki wolnoobrotowe, suszarki do grzybów oraz owoców, chłodziarki do wina oraz sprzęt do zabudowy kuchni o niestandardowych wymiarach. Oferuje wszystko, co może być przydatne w naszym domu, w którym od czasu epidemii koronawirusa spędzamy więcej czasu niż dawniej.

Hasło „Mój przyjaciel domu” oraz nowa strategia komunikacji zaproponowane przez Veneo będą na profilu marki na Facebooku silnie wspierały działalność e-commercową firmy, łącząc ją z lifestylem. Kulinarne odkrycia i wirtualne podróże po świecie, mądre patenty mieszkaniowe przyciągnąć mają również młodszą grupę odbiorców, którą z pewnością zainteresuje również profil MPM na Instagramie.

Nowe hasło „Mój przyjaciel domu” wpisuje się w strategię komunikacji marki MPM, nawiązując do towarzyszącego jej od lat „Mój dom, moje królestwo”. Jego celem jest pokazanie, że marka MPM jest nie tylko dostawcą sprzętu AGD, ale również kompanem w codziennym życiu, towarzysząc nam zarówno w domowych obowiązkach, jak i przyjemnościach, takich jak spędzanie czasu z rodziną w domu. Z jej pomocą nasz dom będzie pełen radości i pozostanie zawsze czystym, funkcjonalnym i przyjaznym miejscem.

Veneo poprowadzi komunikację na profilach marki oraz kampanie Facebook Ads i Instagram Ads.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764