logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najważniejszy posiłek w kampanii Maślanki Mrągowskiej

  PR 29.06.2020, przeczytano 1062 razy
ilustracjastrzałka

Czy jest coś ważniejszego i piękniejszego niż czas spędzony razem z najbliższymi i troska o nich? W nowej kampanii Maślanka Mrągowska pokazuje konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najwazniejszy-posilek-w-kampanii-maslanki-mragowskiej,387572,artykul.html

Spożywanie potraw w większym gronie to ważny czynnik, który spaja i daje poczucie szczęścia, dlatego warto zatroszczyć się o to, by jeść razem. Wspólny posiłek wpisany w schemat każdego dnia pozwala zaspokoić nasze podstawowe potrzeby, w tym szczególnie związane z relacjami międzyludzkimi. Mrągowska, dzięki swojej różnorodności zastosowań oraz naturalnym składnikom, jest pełnowartościowym elementem dań i towarzyszem rodzinnych spotkań.

- W pierwszym etapie kampanii podkreślimy jak ważna jest bliskość w relacjach, która tworzy się w trakcie wspólnych posiłków. W kolejnej odsłonie będziemy aktywizować konsumentów i zachęcać ich do gotowania z Maślanką Mrągowską w gronie rodzinnym, dbając o świadome odżywianie i zbilansowaną dietę. - Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Mlekpolu

Przekazy z hasłem: „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” pojawią się między innymi w komunikacji w mediach społecznościowych oraz kampanii display i outdoorowej. Zostaną wsparte działaniami z zakresu public relations oraz konkursami sprzedażowymi. SM Mlekpol zaprosił do współpracy przy kampanii psychologów i dietetyków, którzy wyjaśnią wagę i zalety wspólnych posiłków. W działaniach wezmą udział również influencerzy. Baza przepisów w serwisie www.niejembyleczego.pl będzie na bieżąco poszerzana o propozycje potraw dla całej rodziny. Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.

Źródło: Mlekpol

www.mlekpol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764