logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Netto stawia na świeżość

  PR 13.10.2020, przeczytano 982 razy
ilustracja

Jedną z najtrudniejszych i najbardziej „wrażliwych” kategorii produktów spożywczych w handlu wielkopowierzchniowym są warzywa i owoce. Netto Polska w nowej, ogólnopolskiej kampanii promocyjnej pragnie podkreślić, że sprzedawane w sklepach sieci produkty z tej kategorii są najwyższej jakości i w niczym nie odbiegają od tych sprzedawanych na miejskich targowiskach czy bazarkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-netto-stawia-na-swiezosc,388780,artykul.html

Punktem wyjścia w komunikacji jest informacja, że pracownicy sklepów Netto co dwie godziny sprawdzają świeżość wyłożonych owoców i warzyw. Dzięki temu klient ma pewność, że otrzyma wyłącznie towar najwyższej jakości, spełniający wszystkie firmowe standardy i surowe normy jakościowe. Jako firma odpowiedzialna społecznie, Netto Polska współpracuje również w tym zakresie z Bankami Żywności oraz lokalnymi organizacjami charytatywnymi, przekazując na rzecz osób potrzebujących pełnowartościową żywność z krótkim terminem przydatności do spożycia.

Stroną wizualną komunikacji zajęła się katowicka agencja reklamowa YC (Yellow Crocodiles), współpracująca na co dzień z Netto Polska w zakresie m.in. projektowania i bieżącej realizacji cotygodniowych gazetek produktowych oraz folderów specjalnych.

– Zaproponowany przez nas komunikat, w którym pierwsze skrzypce grają świeże warzywa i owoce, jest prosty, a jednocześnie czytelny i atrakcyjny dla oka. Musieliśmy bowiem uwzględnić fakt, że kampania jest skierowana do klientów m.in. za pośrednictwem reklamy wielkoformatowej – billboardy miejskie i na elewację sklepów, a także plakaty wywieszane w sklepach i reklamy w gazetkach tygodniowych – mówi Marta Tambor, Art Director w agencji reklamowej YC.

Akcji towarzyszy również kampania w Internecie.

Źródło: Yellow Crocodiles

www.y-c.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764