logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pełnia przyjemności czekolad E.Wedel w nowym opakowaniu

  PR 22.03.2023, przeczytano 1344 razy
ilustracja

Na rynek wchodzi nowy design czekolad marki E.Wedel. Nowa identyfikacja wydobywa charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentuje to, co konsumenci cenią w Wedlu najbardziej – pełnię czekoladowego smaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pelnia-przyjemnosci-czekolad-e.wedel-w-nowym-opakowaniu,399377,artykul.html

Nowe opakowania w estetyczny sposób łączą tradycję i nowoczesność.  To co zauważamy w pierwszej kolejności to  widoczny i czytelny logotyp w postaci kultowego podpisu założyciela Fabryki Czekolady – Emila Wedla oraz charakterystyczny dla marki granatowy kolor. Z kolei kolorowe, wyraziste grafiki pobudzają zmysły oraz ułatwiają konsumentom odnalezienie swoich ulubionych smaków na sklepowej półce. Wielbicieli marki łączy niekwestionowana miłość do czekolady, jednak każdy ma wobec niej inne oczekiwania. Właśnie dlatego nowa szata kreuje spójny wizerunek dla całego portfolio wedlowskich czekolad, ale jednocześnie akcentuje słodkość świata czekolad mlecznych oraz intensywność gorzkich.

Świat czekolad mlecznych przyciąga prawdziwą feerią kolorów i różnorodnością połączeń smakowych, w której każdy znajdzie coś specjalnego dla siebie. Z kolei estetyka tabliczek gorzkich zaprasza do świata intensywnie kakaowych doznań smakowych. Kruche, apetyczne kostki czekolady w towarzystwie uwielbianych dodatków pobudzają zmysły i tworzą smakowitą kompozycję, której trudno się oprzeć.

ilustracjastrzałka

Za nową identyfikację opakowaniową i architekturę marki Wedel odpowiada agencja brandingowa Well Rounded Design. Z kolei za komunikację Public Relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR.

ilustracjastrzałka

Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach dostępne są w sprzedaży od początku marca bieżącego roku na terenie całego kraju i stopniowo zastępują dawne opakowania. Bez względu na szatę graficzną, wszystkie tabliczki czekolady E.Wedel pozostają w niezmienionej gramaturze.

ilustracjastrzałka

Źródło: Walk PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764