logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Plej z Bankiem Millenium na The Color Run

  PR 14.06.2019, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

The Color Run to globalny fenomen – 5-kilometrowy bieg bez pomiaru czasu, dla każdego, bez względu na wiek czy kondycję fizyczną. Od lat odbywa się w ponad 40 krajach na całym świecie i uszczęśliwia. W Polsce za różową strefę odpowiada Bank Millenium wspierany w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku przez agencję Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-plej-z-bankiem-millenium-na-the-color-run,382881,artykul.html

W tym roku The Color Run odbywa się w 5 polskich miastach: za nami stołeczny event w Dzień Dziecka, 16 czerwca kolor i radość zagoszczą w Krakowie, 31 sierpnia we Wrocławiu, a we wrześniu w Gdańsku i Poznaniu. Dlaczego ten bieg jest tak wyjątkowy? Bo każdy może pokonać go w swoim tempie i dlatego wśród uczestników nie brakuje całych kilkupokoleniowych rodzin. Jedyne co liczy się w tym biegu to dobra zabawa, bo przecież w szczęśliwym i zdrowym ciele - zdrowy duch. Po każdym pokonanym kilometrze na biegaczy czeka stacja z kolorowymi proszkami, a pomiędzy stacjami dodatkowe niespodzianki. Różową stację przygotowuje Bank Millenium, wspierany przez Plej w tym roku w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764