logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Sokółka Okna i Drzwi z nowym serwisem internetowym

  PR 14.03.2019, przeczytano 1208 razy
ilustracjastrzałka

Producent okien i drzwi „Sokółka” uruchomił nowy serwis internetowy. Za wdrożenie odpowiada warszawska agencja discipline. Głównym celem serwisu jest szczegółowe przedstawienie portfolio produktowego producenta, a także budowanie nowoczesnego i profesjonalnego wizerunku marki jako lidera rynku w sprzedaży okien drewnianych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-sokolka-okna-i-drzwi-z-nowym-serwisem-internetowym,381639,artykul.html

Serwis pełni również funkcję platformy komunikacji z klientami. Ułatwiają to zaimplementowane na stronie narzędzia takie jak formularze kontaktowe, wyszukiwarka salonów oraz aplikacja Callpage.io. Strona dostępna jest w wersji desktopowej oraz przeznaczonej na urządzenia mobilne, tablety i smartfony.

Serwis zrealizowała agencja discipline. Zespół pracujący po stronie agencji odpowiada za koncepcję UX, kreację, przygotowanie materiałów graficznych, a także project management, analitykę i webdevelopment. Discipline wspiera również Sokółkę w zakresie działań z zakresu marketingu internetowego. Agencja realizuje produktowe kampanie online obejmujące tworzenie stron produktowych, reklam display oraz optymalizację i analitykę prowadzonych działań.

Firmy współpracują ze sobą od stycznia 2016 r. Nowa strona dostępna jest pod adresem www.sokolka.com.pl.

Źródło: discipline

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764