logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów

  PR 14.03.2019, przeczytano 243 razy
ilustracjastrzałka
rys. Lubisie DUO o smaku wanilii i truskawek, 150g

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z misją, aby oferować odpowiednie przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowane w odpowiedni sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lubisie-startuja-z-komunikacja-promujaca-prosty-sklad-produktow,381640,artykul.html

Lupka komunikująca prosty skład

- Coraz bardziej świadomi konsumenci zwracają coraz większą uwagę na jakość i skład przekąsek, zwłaszcza w przypadku produktów wybieranych dla dzieci. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie lupki ze składnikami, ponieważ zależało nam na tym, aby informacja o prostej recepturze ciastek Lubisie była jasna i czytelna dla rodziców – mówi Joanna Serwaczyńska, Junior Brand Manager belVita & Lubisie, Mondelez Polska.

Równocześnie, marka wzmocniła także przekaz pozostałych benefitów. Istotnym elementem nowej szaty graficznej jest informacja o tym, że Lubisie są wypiekane (a nie smażone). Na przodzie opakowań będą także znajdować się niedawno wprowadzone hasła „tylko naturalne aromaty” oraz „bez barwników i substancji konserwujących”.

Silne wsparcie mediowe nowych opakowań

W przypadku smaków owocowych, nowe opakowania trafią do sklepów już w marcu. Następnie lupkę będzie można zobaczyć na wszystkich pozostałych produktach, w tym ciastkach Lubisie DUO.

Nowa kampania marki Lubisie będzie miała silne wsparcie mediowe. W kwietniu w telewizji oraz digitalu pojawi się spot promujący krótką listę składników i zmianę opakowań.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiada AdValue. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Źródło: Mondelez Polska sp. z o. o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX
„Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna” - kampania OOH
W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.
HP Officejet Pro: nowa seria atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych
Firma HP przedstawiła nową linię inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych zaprojektowanych z myślą o małych przedsiębiorstwach. Najnowsza odsłona serii HP OfficeJet Pro oferuje funkcję Smart Tasks pozwalającą na oszczędność czasu podczas wykonywania podstawowych zadań oraz kompaktowy rozmiar dla jeszcze większej wygody użytkowania.
Zbliżające się wakacje to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w nowy sprzęt fotograficzny. Nikon rozpoczął właśnie akcję pt. „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki Nikon, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
Isobar Polska wyodrębnia w strukturze dział Business Developmentu
Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764