logo
WIADOMOŚCI

PR Calling zadba o działania komunikacyjne Itaxi

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 132 razy

Wraz z początkiem listopada do klientów agencji PR Calling dołączyła marka . Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę firmy, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-zadba-o-dzialania-komunikacyjne-itaxi,34477,artykul.html

iTaxi to polska aplikacja służąca do zamawiania przejazdów taksówkarskich, która na rynku działa od ponad 5 lat. Na swoim koncie ma liczne nagrody, w tym m.in. Laur Konsumenta, czy certyfikat Rzetelna Firma 2016. Zespół firmy tworzy największą w Polsce platformę, która oferuje dostęp do legalnych taxi w całej Polsce. iTaxi działa obecnie w ponad 150 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Firma jest również leaderem w segmencie B2B, oferując nie tylko same przejazdy dla firm, ale też systemy do kontrolingu i rozliczanie przejazdów firmowych.

– iTaxi to nowoczesna firma działająca w oparciu o nowe technologie. Z kolei my, jako agencja, specjalizujemy się właśnie w działaniach PR dla przedsiębiorstw z sektora new-tech, ale mamy również doświadczenie w obsłudze marek z branży motoryzacyjnej. iTaxi to świetne połączenie tych dwóch sfer, dlatego jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie owocna – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za wdrożenie i koordynację działań promocyjnych iTaxi odpowiedzialna jest Marta Myszkowska, PR Specialist w PR Calling.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone