logo
WIADOMOŚCI

PR Calling zadba o działania komunikacyjne Itaxi

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 152 razy

Wraz z początkiem listopada do klientów agencji PR Calling dołączyła marka . Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę firmy, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-zadba-o-dzialania-komunikacyjne-itaxi,34477,artykul.html

iTaxi to polska aplikacja służąca do zamawiania przejazdów taksówkarskich, która na rynku działa od ponad 5 lat. Na swoim koncie ma liczne nagrody, w tym m.in. Laur Konsumenta, czy certyfikat Rzetelna Firma 2016. Zespół firmy tworzy największą w Polsce platformę, która oferuje dostęp do legalnych taxi w całej Polsce. iTaxi działa obecnie w ponad 150 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Firma jest również leaderem w segmencie B2B, oferując nie tylko same przejazdy dla firm, ale też systemy do kontrolingu i rozliczanie przejazdów firmowych.

– iTaxi to nowoczesna firma działająca w oparciu o nowe technologie. Z kolei my, jako agencja, specjalizujemy się właśnie w działaniach PR dla przedsiębiorstw z sektora new-tech, ale mamy również doświadczenie w obsłudze marek z branży motoryzacyjnej. iTaxi to świetne połączenie tych dwóch sfer, dlatego jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie owocna – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za wdrożenie i koordynację działań promocyjnych iTaxi odpowiedzialna jest Marta Myszkowska, PR Specialist w PR Calling.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mickiewicz w gumiakach: Identyfikacja i koncept komunikacyjny winnicy Mickiewiczów
Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów.
Podwójny sukces promocyjny SGGW
Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla marki LOVI, aż 8 na 10 młodych mam w Polsce doświadczyło problemów związanych z karmieniem dziecka piersią.
Kampania reklamowa żelków Akuku
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą...
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup
Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja ...
 
poniedziałek 18.06.2018, 148 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone