logo
WIADOMOŚCI

PR Calling zadba o działania komunikacyjne Itaxi

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 173 razy

Wraz z początkiem listopada do klientów agencji PR Calling dołączyła marka . Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę firmy, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-calling-zadba-o-dzialania-komunikacyjne-itaxi,34477,artykul.html

iTaxi to polska aplikacja służąca do zamawiania przejazdów taksówkarskich, która na rynku działa od ponad 5 lat. Na swoim koncie ma liczne nagrody, w tym m.in. Laur Konsumenta, czy certyfikat Rzetelna Firma 2016. Zespół firmy tworzy największą w Polsce platformę, która oferuje dostęp do legalnych taxi w całej Polsce. iTaxi działa obecnie w ponad 150 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Firma jest również leaderem w segmencie B2B, oferując nie tylko same przejazdy dla firm, ale też systemy do kontrolingu i rozliczanie przejazdów firmowych.

– iTaxi to nowoczesna firma działająca w oparciu o nowe technologie. Z kolei my, jako agencja, specjalizujemy się właśnie w działaniach PR dla przedsiębiorstw z sektora new-tech, ale mamy również doświadczenie w obsłudze marek z branży motoryzacyjnej. iTaxi to świetne połączenie tych dwóch sfer, dlatego jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie owocna – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business PR Calling.

Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za wdrożenie i koordynację działań promocyjnych iTaxi odpowiedzialna jest Marta Myszkowska, PR Specialist w PR Calling.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone