logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Webinar Day - pierwsza konferencja online o nowych trendach w komunikacji

  PR 27.05.2015, przeczytano 619 razy
ilustracjastrzałka

17 czerwca br. odbędzie się pierwsza internetowa konferencja poświęcona nowym trendom w komunikacji. PR Webinar Day będzie całodniowym wydarzeniem online, na które złoży się kilkanaście internetowych spotkań (webinarów) prowadzonych przez czołowych ekspertów od komunikacji i mediów. Organizatorem wydarzenia jest aplikacja dla PR-owców Prowly, a partnerem strategicznym największa platforma transakcyjna online w Polsce, Allegro. Podczas otwarcia PR Webinar Day przedstawiciele Prowly i Allegro zaprezentują branży efekty swojej współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-webinar-day---pierwsza-konferencja-online-o-nowych-trendach-w-komunikacji,24995,artykul.html

PR Webinar Day będzie całodniowym, internetowym świętem komunikacji. Celem wydarzenia jest promocja trendów i wiedzy na temat nowoczesnego Public Relations. PR-owcy, by sprostać wyzwaniom współczesnej komunikacji, muszą adaptować do swoich działań nowe trendy i narzędzia, by nie tylko budować rozpoznawalność marek w swoich grupach docelowych, ale i angażować odbiorców w swoje opowieści, a następnie umiejętnie mierzyć to zaangażowanie.

Dlatego line-up PR Webinar Day podzielony został na 3 bloki tematyczne: trendy, działanie i oddziaływanie. W każdym z bloków zaplanowano po 5 webinarów prowadzonych przez czołowych ekspertów z branży komunikacji i mediów. Na PR Webinar Day wystąpią m.in. Paweł Tkaczyk, Jacek Kotarbiński, Anna Miotk, Dr Jan Zając, Dominik Kaznowski i Grzegorz Marczak. Nie zabraknie także praktyków PR z agencji.  

Podczas spotkania otwierającego wydarzenie przedstawiciele Prowly oraz działu komunikacji Allegro zaprezentują premierowo efekty swojej współpracy.

Udział w webinarach będzie bezpłatny po rejestracji. Ilość miejsc na każde ze spotkań jest ograniczona – może w nich uczestniczyć max. 70 osób. Wybrane webinary streamowane będą z wykorzystaniem aplikacji Periscope na profilu Prowly na Twitterze. 

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Brief. Line-up, rejestracja i informacje organizacyjne dostępne są na stronie prwebinarday.prowly.com.

Źródło: PR Webinar Day

prwebinarday.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764