logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Webinar Day - pierwsza konferencja online o nowych trendach w komunikacji

  PR 27.05.2015, przeczytano 871 razy
ilustracjastrzałka

17 czerwca br. odbędzie się pierwsza internetowa konferencja poświęcona nowym trendom w komunikacji. PR Webinar Day będzie całodniowym wydarzeniem online, na które złoży się kilkanaście internetowych spotkań (webinarów) prowadzonych przez czołowych ekspertów od komunikacji i mediów. Organizatorem wydarzenia jest aplikacja dla PR-owców Prowly, a partnerem strategicznym największa platforma transakcyjna online w Polsce, Allegro. Podczas otwarcia PR Webinar Day przedstawiciele Prowly i Allegro zaprezentują branży efekty swojej współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-webinar-day---pierwsza-konferencja-online-o-nowych-trendach-w-komunikacji,24995,artykul.html

PR Webinar Day będzie całodniowym, internetowym świętem komunikacji. Celem wydarzenia jest promocja trendów i wiedzy na temat nowoczesnego Public Relations. PR-owcy, by sprostać wyzwaniom współczesnej komunikacji, muszą adaptować do swoich działań nowe trendy i narzędzia, by nie tylko budować rozpoznawalność marek w swoich grupach docelowych, ale i angażować odbiorców w swoje opowieści, a następnie umiejętnie mierzyć to zaangażowanie.

Dlatego line-up PR Webinar Day podzielony został na 3 bloki tematyczne: trendy, działanie i oddziaływanie. W każdym z bloków zaplanowano po 5 webinarów prowadzonych przez czołowych ekspertów z branży komunikacji i mediów. Na PR Webinar Day wystąpią m.in. Paweł Tkaczyk, Jacek Kotarbiński, Anna Miotk, Dr Jan Zając, Dominik Kaznowski i Grzegorz Marczak. Nie zabraknie także praktyków PR z agencji.  

Podczas spotkania otwierającego wydarzenie przedstawiciele Prowly oraz działu komunikacji Allegro zaprezentują premierowo efekty swojej współpracy.

Udział w webinarach będzie bezpłatny po rejestracji. Ilość miejsc na każde ze spotkań jest ograniczona – może w nich uczestniczyć max. 70 osób. Wybrane webinary streamowane będą z wykorzystaniem aplikacji Periscope na profilu Prowly na Twitterze. 

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Brief. Line-up, rejestracja i informacje organizacyjne dostępne są na stronie prwebinarday.prowly.com.

Źródło: PR Webinar Day

prwebinarday.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764