logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Webinar Day - pierwsza konferencja online o nowych trendach w komunikacji

  PR 27.05.2015, przeczytano 823 razy
ilustracjastrzałka

17 czerwca br. odbędzie się pierwsza internetowa konferencja poświęcona nowym trendom w komunikacji. PR Webinar Day będzie całodniowym wydarzeniem online, na które złoży się kilkanaście internetowych spotkań (webinarów) prowadzonych przez czołowych ekspertów od komunikacji i mediów. Organizatorem wydarzenia jest aplikacja dla PR-owców Prowly, a partnerem strategicznym największa platforma transakcyjna online w Polsce, Allegro. Podczas otwarcia PR Webinar Day przedstawiciele Prowly i Allegro zaprezentują branży efekty swojej współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-webinar-day---pierwsza-konferencja-online-o-nowych-trendach-w-komunikacji,24995,artykul.html

PR Webinar Day będzie całodniowym, internetowym świętem komunikacji. Celem wydarzenia jest promocja trendów i wiedzy na temat nowoczesnego Public Relations. PR-owcy, by sprostać wyzwaniom współczesnej komunikacji, muszą adaptować do swoich działań nowe trendy i narzędzia, by nie tylko budować rozpoznawalność marek w swoich grupach docelowych, ale i angażować odbiorców w swoje opowieści, a następnie umiejętnie mierzyć to zaangażowanie.

Dlatego line-up PR Webinar Day podzielony został na 3 bloki tematyczne: trendy, działanie i oddziaływanie. W każdym z bloków zaplanowano po 5 webinarów prowadzonych przez czołowych ekspertów z branży komunikacji i mediów. Na PR Webinar Day wystąpią m.in. Paweł Tkaczyk, Jacek Kotarbiński, Anna Miotk, Dr Jan Zając, Dominik Kaznowski i Grzegorz Marczak. Nie zabraknie także praktyków PR z agencji.  

Podczas spotkania otwierającego wydarzenie przedstawiciele Prowly oraz działu komunikacji Allegro zaprezentują premierowo efekty swojej współpracy.

Udział w webinarach będzie bezpłatny po rejestracji. Ilość miejsc na każde ze spotkań jest ograniczona – może w nich uczestniczyć max. 70 osób. Wybrane webinary streamowane będą z wykorzystaniem aplikacji Periscope na profilu Prowly na Twitterze. 

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Brief. Line-up, rejestracja i informacje organizacyjne dostępne są na stronie prwebinarday.prowly.com.

Źródło: PR Webinar Day

prwebinarday.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764