logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Premiera Mitsubishi ASX 2017 w wirtualnej rzeczywistości

  PR 21.12.2016, przeczytano 934 razy
ilustracja

Aż 100 urządzeń Samsung Gear VR jednocześnie wykorzystali uczestnicy podczas premiery Mitsubishi ASX 2017. Dzięki tej technologii dziennikarze odbyli wirtualną podróż prezentowanym modelem samochodu. Konferencja prasowa odbyła się 14 grudnia 2016 w przestrzeni BABKA do wynajęcia w Warszawie. Projekt został zrealizowany przez agencję Advanced Communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-premiera-mitsubishi-asx-2017-w-wirtualnej-rzeczywistosci,30918,artykul.html

Technologia VR rozwija się bardzo intensywnie. Jej wykorzystanie w trakcie eventów zyskuje coraz większą popularność wśród organizatorów wydarzeń i zleceniodawców – mówi Nina Żukowska, Event Director w Advanced Communication.

Bardzo się cieszę, że marka Mitsubishi Motors zdecydowała się na realizację naszego pomysłu, a tym samym tak nowatorskiego przedsięwzięcia. To był pierwszy taki pokaz w Polsce. Dostępność profesjonalnych gogli jest w naszym kraju mocno ograniczona. Nie ukrywam, że zdobycie takiej liczby urządzeń i zsynchronizowanie ich poprzez specjalną aplikację było nie lada wyzwaniem
- dodaje Żukowska.

Dotychczasowe pokazy VR ograniczały się do wykorzystania kilku urządzeń pełniąc jedynie funkcję dodatkowej atrakcji w przestrzeni eventu. Wykorzystywano również kartonowe gogle typu cardboard. Jednak nie są one w stanie zapewnić takich doznań, jak HTC Vive, Oculus Rif czy Samsung Gear VR. Sto gogli Samsung Gear VR to dotychczas największa liczba urządzeń, które wykorzystano do pokazu wirtualnej rzeczywistości jednocześnie.

Premiera Mitsubishi ASX 2017 odbyła się w przestrzeni kreatywnej „BABKA do wynajęcia” i była skierowana do dziennikarzy. Poza fabularną, wirtualną przejażdżką goście mieli okazję zobaczyć dwie wersje specjalne tego auta: Cool Edition i RalliArt. Część z nich odjechała autami na jazdy testowe. Spotkanie poprowadziła ambasadorka marki Mitsubishi Anna Cieślak. W trakcie prezentacji przedstawionej przez przedstawicieli marki można było zobaczyć zapowiedź zupełnie nowej linii samochodów Mitsubishi, które zobaczymy już niebawem.

Partnerami wydarzenia byli: VR Visio, MuddyHill, Virtual Quest, World of VR, InGame, Visau.

Źródło: Advanced Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764