logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Problemy z dostępnością Bordeaux

Strona 2/12  1 2 3 4 ... 12

zegarmistrz11 zegarmistrz11 | 14.12.2016 12:12

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(Rekomendowanie własnej oferty)
zegarmistrz11
+

bielsko
wiadomości: 8
w Signs.pl od 08.10.2011
IP: 185.53.154.XXX
 
łapka w górę2
łapka w dół1

    zegarmistrz11 zegarmistrz11 | 14.12.2016 13:12

    wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
    (Rekomendowanie własnej oferty)
    zegarmistrz11
    +

    bielsko
    wiadomości: 8
    w Signs.pl od 08.10.2011
    IP: 185.53.154.XXX
     
    łapka w górę2
    łapka w dół1

      | 14.12.2016 13:12

      zegarmistrz11, 2016-12-14 13:31
      (...)


      Idź już sobie. Zjeść, kota pogłaskać, pinokia nastrugać, cokolwiek... Ludzie już tutaj znają to czym spamujesz i lepiej dla Ciebie, żeby niektórzy nie podejmowali tematu.

      (Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 14.12.2016 13:45)

      avatar użytkownika
      + + + + + + + + + +

      Polska
      wiadomości: 2724
      w Signs.pl od 09.02.2016
      IP: 176.115.87.XXX

      | 14.12.2016 14:12

      Ważny jest kontakt z klientem


      Ważniejsze żeby z tego kontaktu coś wynikało

      avatar użytkownika
      + + + + + + + + + + + + + +

      wiadomości: 4434
      w Signs.pl od 12.10.2009
      IP: 178.42.4.XXX

      | 14.12.2016 17:12


      Drodzy uczestnicy Forum - widzę że, rozszalała się lawina plotek na temat atramentu Bordeaux, trochę jak to czytam to jakby ktoś koniecznie chciał, zachęcić nas użytkowników Bordo do zmiany, atramentu i dostawcy.

      Tydzień temu zadzwoniłem do Polkosu z prośbą o wyjaśnienie bo też miałem problem z dostępnością tuszy.
      Wyjaśnienie takie dostałem i zostałem przelany na nowy atrament, który jak na razie bo minął tydzień zachowuje się poprawnie.

      Moim zdaniem jeżeli ktoś ma pytania - niech dzwoni do dystrybutora, tam dostanie odpowiedzi, a z Firmą Polkos współpracuje od wielu lat i jest oki - nigdy się na nich nie zawiodłem - ani na tuszach, ani na sprzęcie ani na serwisie.

      ps. nawet jeżeli Bordo w tej chwili nie może zapewnić ciągłości dostaw to przynajmniej dla mnie, stroną jest Polkos u którego kupiłem Rolanda więc biorą za prawidłowe działanie odpowiedzialność. Jeżeli mają zamiennik, a ja mogę kontynuować produkcję to po co zmieniać dostawcę???

      brak ikonki
      + +

      Ślunsk
      wiadomości: 22
      w Signs.pl od 07.05.2012
      IP: 83.5.164.XXX

      wongabonga wongabonga | 14.12.2016 17:12

      JanTajga, 2016-12-14 13:38
      zegarmistrz11, 2016-12-14 13:31
      (...)


      Idź już sobie. Zjeść, kota pogłaskać, pinokia nastrugać, cokolwiek... Ludzie już tutaj znają to czym spamujesz i lepiej dla Ciebie, żeby niektórzy nie podejmowali tematu.

      (Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 14.12.2016 13:45)


      Potęga przecinka, a może tak: Zjeść kota, pogłaskać pinokia, cokolwiek.

      -----------------

      wongabonga

      | 14.12.2016 17:12

      pakameradesign, 2016-12-14 17:31

      Drodzy uczestnicy Forum - widzę że, rozszalała się lawina plotek na temat atramentu Bordeaux, trochę jak to czytam to jakby ktoś koniecznie chciał, zachęcić nas użytkowników Bordo do zmiany, atramentu i dostawcy.

      Tydzień temu zadzwoniłem do Polkosu z prośbą o wyjaśnienie bo też miałem problem z dostępnością tuszy.
      Wyjaśnienie takie dostałem i zostałem przelany na nowy atrament, który jak na razie bo minął tydzień zachowuje się poprawnie.

      Moim zdaniem jeżeli ktoś ma pytania - niech dzwoni do dystrybutora, tam dostanie odpowiedzi, a z Firmą Polkos współpracuje od wielu lat i jest oki - nigdy się na nich nie zawiodłem - ani na tuszach, ani na sprzęcie ani na serwisie.

      ps. nawet jeżeli Bordo w tej chwili nie może zapewnić ciągłości dostaw to przynajmniej dla mnie, stroną jest Polkos u którego kupiłem Rolanda więc biorą za prawidłowe działanie odpowiedzialność. Jeżeli mają zamiennik, a ja mogę kontynuować produkcję to po co zmieniać dostawcę???


      To nie są plotki, a fakty i to z pierwszej ręki uzyskane. Ty tydzień temu, ja wczoraj. Rozumiem, że tydzień czasu Ci wystarczył, żeby upewnić się co do jakości nowego atramenty ze wschodu, stabilności, światłotrwałości i wpływu na głowice? Może inni wolą jednak przelać się na coś, co jest na rynku od lat i jest naprawdę sprawdzone? Ile razy słyszałeś o atramentach Veika? Potrafisz jednym tchem wymienić tą nazwę z Sunem, Marabu, Bordeaux, Nutec itp.?

      avatar użytkownika
      + + + + + + + + + +

      Polska
      wiadomości: 2724
      w Signs.pl od 09.02.2016
      IP: 176.115.87.XXX

      | 14.12.2016 19:12

      Żeby tylko Polkos nie płakał przez Veika Bordo pewnie sprzedawali w hektolitrach jak wyjdą jakieś jaja z nowym tuszem to będzie grubo

      avatar użytkownika
      + + +

      wiadomości: 118
      w Signs.pl od 14.07.2011
      IP: 109.196.92.XXX

      | 14.12.2016 20:12


      Oczywiście marki Sun, Marabu są mi znane od lat. Ale jak przechodziłem z Fuji Sericol a wcześniej z Aldury na Bordeaux jeszcze mało kto słyszał o tych tuszach ale zaufałem zawodowcom wychodząc na tym dobrze i tak zrobiłem i tym razem. Oczywiście czas pokaże jak wygląda kwestia z blaknięciem i innymi parametrami ale patrząc na wcześniejsze decyzje biznesowe Polkosu myślę że mogę spać spokojnie bo zawsze proponują rozwiązania które zapewniają przysłowiowy "święty spokój" sobie jak i klientom.

      brak ikonki
      + +

      Ślunsk
      wiadomości: 22
      w Signs.pl od 07.05.2012
      IP: 83.5.164.XXX

      | 15.12.2016 13:12

      Dystrybutor Bordoux kontaktował się ze mną w sprawie sytuacji z tuszami i zapewnia że problem jest chwilowy, a dostawa ma się niebawem pojawić. Jednocześnie w przypadku przedłużania niedostępności Bordux zarekomendował tusze Veika jako sprawdzoną alternatywę mieszalną z Bordoux, które (co ważne) nie powodują utraty gwarancji na głowicę.
      Tyle na tą chwilę.

      avatar użytkownika
      + + + +

      Białystok
      wiadomości: 379
      w Signs.pl od 20.11.2015
      IP: 80.55.132.XXX
      Strona 2/12  1 2 3 4 ... 12
      REKLAMA:

      REKLAMA
       
      Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764