logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Producent oprogramowania Symfonia rusza z kampanią marketingową „Optymizacja”

  PR 25.06.2021, przeczytano 447 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent oprogramowania dla biznesu Symfonia rusza z ogólnopolską kampanią marketingową „Optymizacja”, promującą cyfryzację w sektorze MŚP. Punktem centralnym projektu jest Pakiet Wsparcia dla Firm o wartości 2 mln zł. Mogą z niego skorzystać przedsiębiorstwa, które ze względu na pandemię zwlekały do tej pory z decyzją o inwestycji w cyfryzację biznesu. Kampanię realizuje agencja SEC Newgate CEE razem z domem mediowym MullenLowe MediaHub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/producent-oprogramowania-symfonia-rusza-z-kampania-marketingowa-_optymizacja_,392041,artykul.html

Symfonia to jeden z największych w Polsce dostawców systemów ERP. W marcu tego roku firma zmieniła właściciela, co zapoczątkowało rebranding marki. Pierwszą kampanią marketingową Symfonii już w nowych barwach jest „Optymizacja”, promująca cyfryzację MŚP i Pakiet Wsparcia dla Firm.

– Zmiany w biznesie, jakie nastąpiły w ostatnich kilkunastu miesiącach z powodu kolejnych blokad działalności gospodarczej, bardzo uwidoczniły potrzebę cyfryzacji. Wymiana dokumentów, obsługa pracowników, prowadzenie projektów oraz komunikacja z klientem okazały się dla wielu firm z sektora MŚP bardzo dużym wyzwaniem w momencie, gdy fizyczny kontakt nie był niemal możliwy. Część przedsiębiorców zdecydowała się na szybki zakup systemów informatycznych, by zachować ciągłość swojej działalności. Ale wiele firm wstrzymało inwestycje w oczekiwaniu na rozwój wydarzeń i jako zabezpieczenie w czasie lockdownów – mówi Piotr Ciski, prezes Symfonii. – Dlatego przeznaczyliśmy aż 2 miliony złotych na Pakiet Wsparcia dla Firm, dzięki któremu polskie małe i średnie przedsiębiorstwa mogą bezpiecznie zainwestować w cyfryzację i wykorzystać szanse, jakie daje aktualny wzrost gospodarczy.

Ideą kreatywną kampanii jest „proces optymizacji”, czyli rozwoju biznesu w możliwie najlepszych warunkach dzięki wsparciu nowoczesnych technologii, w przypadku Symfonii oprogramowania biznesowego.

- „Optymizacja” to synonim słowa „optymalizacja”, odmienianego w branży producentów oprogramowania dla biznesu przez wszystkie przypadki. Optymalizacja często kojarzy się z czymś trudnym dla przedsiębiorców, totalną transformacją, zmianami ról w firmie.  Dlatego chcieliśmy pokazać proces transformacji cyfrowej i cyfryzacji w pozytywnym świetle. Decyzja o informatyzacji, wdrożeniu nowych technologii jest punktem przełomowym w działalności firmy, wejściem na wyższy poziom, wprowadzeniem do organizacji nowej jakość i energii. To optymistyczna zmiana – tłumaczy Małgorzata Ściślak, dyrektor ds. marketing i rozwoju biznesu w Symfonii.

Sama kampania wpisuje się w prowadzone od kilku lat przez Symfonię, wcześniej pod marką Sage, działania edukacyjne i promujące ideę cyfryzacji małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.

Punktem centralnym kampanii marketingowej jest strona internetowa www.optymizacja.pl, poprzez którą przedsiębiorcy zainteresowani cyfryzacją mogą uzyskać informacje o możliwym wsparciu.

„Optymizację” będzie można zobaczyć i usłyszeć w mediach ogólnopolskich. Kampania jest oparta o działania zasięgowe, zakładające m.in. reklamy radiowe, content marketing, reklamy displayowe oraz remarketing.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub. Działania PR i kreację koordynuje agencja SEC Newgate CEE – pomysłodawca kampanii. Patronat medialny nad kampanią objął Business Insider

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764