logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Producent oprogramowania Symfonia rusza z kampanią marketingową „Optymizacja”

  PR 25.06.2021, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent oprogramowania dla biznesu Symfonia rusza z ogólnopolską kampanią marketingową „Optymizacja”, promującą cyfryzację w sektorze MŚP. Punktem centralnym projektu jest Pakiet Wsparcia dla Firm o wartości 2 mln zł. Mogą z niego skorzystać przedsiębiorstwa, które ze względu na pandemię zwlekały do tej pory z decyzją o inwestycji w cyfryzację biznesu. Kampanię realizuje agencja SEC Newgate CEE razem z domem mediowym MullenLowe MediaHub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/producent-oprogramowania-symfonia-rusza-z-kampania-marketingowa-_optymizacja_,392041,artykul.html

Symfonia to jeden z największych w Polsce dostawców systemów ERP. W marcu tego roku firma zmieniła właściciela, co zapoczątkowało rebranding marki. Pierwszą kampanią marketingową Symfonii już w nowych barwach jest „Optymizacja”, promująca cyfryzację MŚP i Pakiet Wsparcia dla Firm.

– Zmiany w biznesie, jakie nastąpiły w ostatnich kilkunastu miesiącach z powodu kolejnych blokad działalności gospodarczej, bardzo uwidoczniły potrzebę cyfryzacji. Wymiana dokumentów, obsługa pracowników, prowadzenie projektów oraz komunikacja z klientem okazały się dla wielu firm z sektora MŚP bardzo dużym wyzwaniem w momencie, gdy fizyczny kontakt nie był niemal możliwy. Część przedsiębiorców zdecydowała się na szybki zakup systemów informatycznych, by zachować ciągłość swojej działalności. Ale wiele firm wstrzymało inwestycje w oczekiwaniu na rozwój wydarzeń i jako zabezpieczenie w czasie lockdownów – mówi Piotr Ciski, prezes Symfonii. – Dlatego przeznaczyliśmy aż 2 miliony złotych na Pakiet Wsparcia dla Firm, dzięki któremu polskie małe i średnie przedsiębiorstwa mogą bezpiecznie zainwestować w cyfryzację i wykorzystać szanse, jakie daje aktualny wzrost gospodarczy.

Ideą kreatywną kampanii jest „proces optymizacji”, czyli rozwoju biznesu w możliwie najlepszych warunkach dzięki wsparciu nowoczesnych technologii, w przypadku Symfonii oprogramowania biznesowego.

- „Optymizacja” to synonim słowa „optymalizacja”, odmienianego w branży producentów oprogramowania dla biznesu przez wszystkie przypadki. Optymalizacja często kojarzy się z czymś trudnym dla przedsiębiorców, totalną transformacją, zmianami ról w firmie.  Dlatego chcieliśmy pokazać proces transformacji cyfrowej i cyfryzacji w pozytywnym świetle. Decyzja o informatyzacji, wdrożeniu nowych technologii jest punktem przełomowym w działalności firmy, wejściem na wyższy poziom, wprowadzeniem do organizacji nowej jakość i energii. To optymistyczna zmiana – tłumaczy Małgorzata Ściślak, dyrektor ds. marketing i rozwoju biznesu w Symfonii.

Sama kampania wpisuje się w prowadzone od kilku lat przez Symfonię, wcześniej pod marką Sage, działania edukacyjne i promujące ideę cyfryzacji małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.

Punktem centralnym kampanii marketingowej jest strona internetowa www.optymizacja.pl, poprzez którą przedsiębiorcy zainteresowani cyfryzacją mogą uzyskać informacje o możliwym wsparciu.

„Optymizację” będzie można zobaczyć i usłyszeć w mediach ogólnopolskich. Kampania jest oparta o działania zasięgowe, zakładające m.in. reklamy radiowe, content marketing, reklamy displayowe oraz remarketing.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub. Działania PR i kreację koordynuje agencja SEC Newgate CEE – pomysłodawca kampanii. Patronat medialny nad kampanią objął Business Insider

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764