logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przelew na telefon w mig: Nowa kampania Blika

  PR 05.07.2018, przeczytano 1806 razy
ilustracjastrzałka

5 lipca startuje nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Jej celem jest podkreślenie jak szybkie są przelewy na telefon BLIK. Kampania zachęca do wypróbowania bezpiecznego i wygodnego dla użytkowników bankowości mobilnej rozwiązania, stanowiącego alternatywę dla gotówki w kontekście codziennych rozliczeń między ludźmi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przelew-na-telefon-w-mig%3A-nowa-kampania-blika,37143,artykul.html

Przelew na telefon BLIK dostępny jest w sześciu bankach: Alior Banku, Banku Zachodnim WBK, Banku Millennium, mBanku, ING Banku Śląskim oraz PKO Banku Polskim. Aby go zrealizować, nie trzeba znać numeru konta bankowego odbiorcy, wystarczy wybrać lub wpisać numer telefonu w aplikacji bankowej i zatwierdzić przelew. Pieniądze znajdą się na koncie odbiorcy w ciągu kilku sekund. Szybki przelew na telefon BLIK jest bezpłatny i działa pomiędzy różnymi bankami przez całą dobę, także w weekendy i święta.

Klienci czterech z wymienionych banków – BZ WBK, Millennium, mBanku oraz ING Banku Śląskiego – mogą korzystać z dodatkowego ułatwienia jakim jest identyfikacja odbiorców, którzy korzystają z przelewów na telefon BLIK. Osoby te, są oznaczone w książce kontaktów aplikacji bankowej, ikoną BLIK.

- Jest wiele sytuacji w których chcemy lub musimy się szybko rozliczyć  – oddać za zakupy, zrzucić się na wspólny prezent, pomóc  bliskim w potrzebie. Sytuacje te pokazujemy w naszej kampanii, ponieważ właśnie wtedy przydaje się przelew na telefon BLIK. Jest wygodny, bezpieczny i stanowi alternatywę dla gotówki, a co najważniejsze działa między różnymi bankami i jest natychmiastowy – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

- Nasza kampania bazuje na idei „mówisz i masz”. Bohaterem kampanii jest rekordzista w liczbie wypowiadanych słów – uchodzący za jednego z najszybszych raperów na świecie - MC Silk, który podkreśla szybkość działania przelewów na telefon BLIKIEM oraz zalety korzystania z nich w różnych sytuacjach – mówi Michał Tyburcy, Business Director z Change Serviceplan.

Kampania jest multimedialna – będzie prowadzona zarówno w telewizji, jak i w internecie, radiu, kinach i social mediach. Jest to kolejna kampania autorstwa agencji Change Serviceplan, która od kilku lat współpracuje z Polskim Standardem Płatności oraz była odpowiedzialna także za kampanię reklamową wprowadzającą BLIKA. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449. Wszelkie aktywności zaplanowane są do końca wakacji.

Źródło: Polski Standard Płatności

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764