logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSPR otwiera się na podmioty - dodatkowe komentarze

  PR 22.02.2021, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

Cztery podmioty, które jako pierwsze wstąpiły w szeregi PSPR, to: agencja relacji inwestorskich - InnerValue, PRtech, dostawca rozwiązań i oprogramowania – netPR.pl, PRtech (usługi informacyjne, badania, analiza) – Press Service Monitoring Mediów, agencja PR – Genesis PR. Znamienny jest fakt, że do członkostwa przekonały je bardzo konkretne i zróżnicowane argumenty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pspr-otwiera-sie-na-podmioty---dodatkowe-komentarze,390316,artykul.html

Wojciech Iwaniuk, prezes zarządu InnerValue

Zdecydowaliśmy się przystąpić do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, aby mieć realny wpływ na ewaluację branży PR w kraju. Branża ta bowiem pełni kluczową rolę w budowie wizerunku oraz często jest nieodłącznym elementem podejścia strategicznego w biznesie. Tak więc chcemy  brać czynny udział w tworzeniu dobrych praktyk PR oraz uczestniczyć w kluczowych rozmowach z innymi uczestnikami tego sektora. Jako agencja z kilkunastoletnim doświadczeniem jesteśmy pełni entuzjazmu na rozpoczynającą się współpracę. Ostatecznie o przystąpieniu do organizacji przekonało nas utworzenie klubu relacji inwestorskich, w których się specjalizujemy i czujemy, że szczególnie w tym obszarze możemy wnieść wartość do działań PSPR.

Piotr Ślusarczyk, pełnomocnik zarządu, koordynator prac rozwojowych, netPR.pl

Od blisko 20 lat inwestujemy w rozwój technologii dla branży public relations przekuwając pomysły PR-owców na konkretne narzędzia wykorzystywane zarówno przez duże korporacje, agencje PR, jak i freelancerów. Zapewnienie ciągłego rozwoju wymaga nie tylko dużych nakładów inwestycyjnych i stabilności biznesowej, ale też wymiany opinii i wychodzenia naprzeciw zmianom na rynku oraz w świecie technologii - właśnie dlatego Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest dla nas ważnym partnerem. Chcemy być dużym wsparciem, jak i też inicjatorem ciekawych projektów realizowanych przez organizację.

Piotr Dominiczak, koordynator współpracy z PSPR, netPR.pl

W netPR.pl od zawsze jesteśmy silnie zaangażowani we wspieranie branży public relations i cieszymy się, że od teraz będziemy mogli robić to formalnie, jako firma będąca członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Jeszcze w tym miesiącu zapewnimy wsparcie techniczne dla dwóch webinariów organizowanych przez PSPR. Jesteśmy także w trakcie rozbudowy serwisu internetowego, który wkrótce będzie znacznie lepiej promował największą wartość stowarzyszenia, czyli ludzi. Wiemy, że współpracując możemy skutecznie edukować i rozwijać branżę public relations.

Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Od wielu lat wspieramy środowisko PR. Zaproszenie nas do członkostwa w pierwszej i najstarszej samorządowej organizacji zawodowej tej branży w Polsce jest dla nas nie tylko powodem do radości, ale także zaszczytem i wyrazem zaufania ze strony Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Widzimy wiele korzyści dla obu stron w takim partnerstwie. Ze swojej strony chcemy się dzielić naszą wiedzą, doświadczeniem, najlepszymi praktykami, również tymi międzynarodowymi. Doskonale wiemy, jak bardzo usługi, które świadczymy, związane z monitoringiem czy analizą mediów, są potrzebne specjalistom ds. PR w ich codziennych obowiązkach. Wspieramy ich w sytuacjach kryzysowych, w badaniu wizerunku marek i firm, które reprezentują, doradzamy w doborze mediów i kluczowych liderów opinii. Jednocześnie kontakt ze środowiskiem osób zajmujących się public relations jest dla nas źródłem licznych inspiracji, sposobem na wsłuchiwanie się w potrzeby profesjonalistów od komunikacji. Jednym z owoców takiego dialogu jest nasza najnowsza platforma do monitoringu mediów - Inforia. Jej funkcjonalności są skutkiem właśnie wsłuchiwania się w najnowsze trendy technologiczne oraz oczekiwania i potrzeby specjalistów od PR. Również kształt proponowanych przez nas raportów, badań i analizy mediów, to efekt dialogu ze środowiskiem public relations oraz obserwacji międzynarodowych trendów. Liczymy, że nasze członkostwo w PSPR będzie sprzyjać jeszcze aktywniejszemu dialogowi, lepszemu zrozumieniu potrzeb i oczekiwań środowiska PR, a tym samym służyć jego rozwojowi.

Bardzo ważna jest dla nas również możliwość pracy z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations w tworzeniu i promowaniu nowych standardów branżowych. Z początkiem 2021 roku, w związku z nowym orzecznictwem sądowym, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wprowadził rozwiązania umożliwiające klientom korzystanie z dostępu do materiałów prasowych bez jakichkolwiek obaw o naruszanie praw wydawców. Jako lider branży wzięliśmy na siebie ciężar edukacji rynku w tym zakresie. Choć te zmiany związane są z dodatkowymi kosztami licencyjnymi, to jesteśmy przekonani, że dzięki naszym propozycjom i dodatkowym możliwościom analitycznym przyczynią się one do jeszcze wyższej jakości usług i powstawania najlepszych rozwiązań dla odbiorców z branży komunikacji marketingowej, HR czy dla managerów różnych specjalności. Liczymy na to, że wspólnie z klientami, PSPR, a także samymi wydawcami zbudujemy bezpieczne, również kosztowo oraz odpowiadające współczesnym potrzebom, nowoczesne usługi informacyjne, które nie będą budzić żadnych wątpliwości prawnych. Będzie to nowy standard profesjonalnych usług monitoringu mediów, a także praktyk specjalistów do spraw public relations.

Eliza Misiecka, prezes zarządu Genesis PR

Zależy nam na udziale w budowaniu jak najlepszych standardów w polskim PR. PSPR jest bardzo aktywne w tym obszarze i podejmuje wiele ważnych inicjatyw. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie pracować nad dobrymi rozwiązaniami z korzyścią dla całego rynku. Dziś w PR potrzebny jest wyrazisty głos w odniesieniu do ważnych spraw branżowych i mocno liczymy, że PSPR będzie kontynuować takie podejście. Bardzo nas cieszy, że PSPR w ostatnich latach dokonało tak spektakularnej reaktywacji – im więcej branżowych podmiotów wspierających dobre praktyki w naszym zawodzie, tym lepiej. Mam nadzieję, że mocniej rozwinie się także współpraca między organizacjami w branży PR – potrzebujemy racjonalnego, mądrego i efektywnego dialogu, dość już fasadowych akcji! Zwłaszcza teraz – w okresie pandemii, kiedy zmieniają się zwyczaje konsumentów i narzędzia komunikacji – potrzeba nam silnych, branżowych organizacji, które wspólnie działają dla dobra całego sektora.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764