logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City

  PR 04.08.2020, przeczytano 312 razy
ilustracja

Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli Castlefield i kanał Bridgewater.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-miejskie-akcenty-na-wyjazdowej-koszulce-manchesteru-city,387999,artykul.html

Choć historia dzielnicy Castlefield sięga aż do czasów istnienia Imperium Rzymskiego najbardziej znana jest jako serce przemysłowej przeszłości Manchesteru, ponieważ stanowi zakończenie Bridgewater, pierwszego na świecie kanału przemysłowego oraz mieści stację pierwszej kolei międzymiastowej. Obecnie, dzielnica stała się jednym z najbardziej tętniących życiem ośrodków sztuki i muzyki w mieście, a także siedzibą wielokulturowej, młodzieżowej sceny Manchesteru, tworząc wyjątkową przestrzeń wypełnioną kreatywnością mieszkańców.

- Tą nową koszulką chcieliśmy podkreślić wyjątkowy klimat i unikalną kulturę miasta. Szukaliśmy miejsc, w których ludzie spotykają się, aby dawać upust pokładom drzemiącej w nich kreatywności poprzez sztukę i muzykę. Castlefield to jeden z najważniejszych elementów historii miasta, który w niespotykany nigdzie indziej sposób łączy nowe pokolenie artystów z kreatywną przeszłością dzielnicy. Charakterystyczny most nad kanałem jest ikoną Manchesteru, którą zainspirowała nas do odtworzenia tej klasycznej struktury poprzez wzór i paletę kolorów nowej koszulki. Chcieliśmy, aby była ona wyjątkowa i jednocześnie podkreślała bogatą kulturę Manchesteru - powiedział David Bremond, Head of Product Line Management Teamsport Licensed.

Nowa koszulka wyjazdowa Manchesteru City jest mieszanką kolorów ciemnoniebieskiego i czarnego, uzupełnioną o miedziane wykończenia oraz posiada nadrukowany na całej powierzchni wzór, którego bezpośrednią inspiracją były struktury i kształty charakterystyczne dla Castlefield oraz kanału Bridgewater. Strój wyjazdowy jest kontynuacją idei, która stała za stworzeniem kompletu domowego, czyli czerpaniem z  historii miasta Manchester, ponieważ PUMA kontynuuje tworzenie zestawów przez pryzmat otaczającej kluby piłkarskie kultury. Całość uzupełniają czarne spodenki i ciemnoniebieskie skarpetki.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764