logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City

  PR 04.08.2020, przeczytano 609 razy
ilustracja

Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli Castlefield i kanał Bridgewater.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-miejskie-akcenty-na-wyjazdowej-koszulce-manchesteru-city,387999,artykul.html

Choć historia dzielnicy Castlefield sięga aż do czasów istnienia Imperium Rzymskiego najbardziej znana jest jako serce przemysłowej przeszłości Manchesteru, ponieważ stanowi zakończenie Bridgewater, pierwszego na świecie kanału przemysłowego oraz mieści stację pierwszej kolei międzymiastowej. Obecnie, dzielnica stała się jednym z najbardziej tętniących życiem ośrodków sztuki i muzyki w mieście, a także siedzibą wielokulturowej, młodzieżowej sceny Manchesteru, tworząc wyjątkową przestrzeń wypełnioną kreatywnością mieszkańców.

- Tą nową koszulką chcieliśmy podkreślić wyjątkowy klimat i unikalną kulturę miasta. Szukaliśmy miejsc, w których ludzie spotykają się, aby dawać upust pokładom drzemiącej w nich kreatywności poprzez sztukę i muzykę. Castlefield to jeden z najważniejszych elementów historii miasta, który w niespotykany nigdzie indziej sposób łączy nowe pokolenie artystów z kreatywną przeszłością dzielnicy. Charakterystyczny most nad kanałem jest ikoną Manchesteru, którą zainspirowała nas do odtworzenia tej klasycznej struktury poprzez wzór i paletę kolorów nowej koszulki. Chcieliśmy, aby była ona wyjątkowa i jednocześnie podkreślała bogatą kulturę Manchesteru - powiedział David Bremond, Head of Product Line Management Teamsport Licensed.

Nowa koszulka wyjazdowa Manchesteru City jest mieszanką kolorów ciemnoniebieskiego i czarnego, uzupełnioną o miedziane wykończenia oraz posiada nadrukowany na całej powierzchni wzór, którego bezpośrednią inspiracją były struktury i kształty charakterystyczne dla Castlefield oraz kanału Bridgewater. Strój wyjazdowy jest kontynuacją idei, która stała za stworzeniem kompletu domowego, czyli czerpaniem z  historii miasta Manchester, ponieważ PUMA kontynuuje tworzenie zestawów przez pryzmat otaczającej kluby piłkarskie kultury. Całość uzupełniają czarne spodenki i ciemnoniebieskie skarpetki.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764