logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Q Service Castrol rusza z nową kampanią

  PR 30.07.2020, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka

Q Service Castrol nie zwalnia tempa. Sieć przygotowała nową, letnią odsłonę kampanii „Asy Serwisowe”, która ma na celu zachęcić kierowców do korzystania z usług serwisów zrzeszonych w jej strukturach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/q-service-castrol-rusza-z-nowa-kampania,387940,artykul.html

Kampania „Asy Serwisowe” to ciepło przyjęta akcja zainicjowana przez osoby odpowiedzialne za rozwój sieci Q Service Castrol. Ambasadorami przedsięwzięcia są Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Dodatkowo skład ten uzupełniony został o jeszcze jedną, wyjątkową osobę.

- Pierwsza część kampanii „Asy Serwisowe” została bardzo pozytywnie odebrana, zarówno przez właścicieli serwisów, jak i samych kierowców. Zbieramy bardzo pochlebne opinie dotyczące całego przedsięwzięcia i mocno wierzymy, że kolejna odsłona pozwoli nam utrzymać ten trend. Zależy nam na długofalowych relacjach zarówno z mechanikami, jak i klientami detalicznymi, dlatego nie zmieniamy zwycięskiego składu i kontynuujemy współpracę z naszymi ambasadorami. Dodatkowo to projektu zaprosiliśmy Bartosza Ostałowskiego – jedynego na świecie driftera, który prowadzi pojazd stopą – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA.

- Sieć Q Service Castrol rozwija się bardzo dynamicznie, stawiając na wysoką jakość obsługi klienta oraz cykliczne akcje promocyjne i wizerunkowe. Kolejna odsłona Kampanii „Asy serwisowe” ma na celu przypomnienie kierowcom o serwisowaniu auta przed wyjazdem wakacyjnym. Akcja komunikowana jest głównie z wykorzystaniem kanałów online. W warsztatach zrzeszonych w sieci  pojawią się również specjalnie na tę okazję przygotowane materiały POS, skierowane do kierowców. Geometryczny przyrost warsztatów Q Service Castrol w Polsce oraz bliska współpraca z Ambasadorami Q Service Castrol zaowocowała znaczącym wzrostem rozpoznawalności marki na rodzimym rynku. Więcej informacji na temat kampanii publikujemy na stronie Q Servce Castrol oraz na naszych kanałach komunikacyjnych na Facebooku oraz Instagramie – dodaje Tarek Hamed, Marketing Manager CEE Castrol.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak również za pomocą narzędzi online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, ściśle zainteresowanych usługami sieci Q Service Castrol.

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol. Pierwsze nagrania są już dostępne w przestrzeni online.

Źródło: Inter Cars SA

www.intercars.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764