logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Q Service Castrol rusza z nową kampanią

  PR 30.07.2020, przeczytano 964 razy
ilustracjastrzałka

Q Service Castrol nie zwalnia tempa. Sieć przygotowała nową, letnią odsłonę kampanii „Asy Serwisowe”, która ma na celu zachęcić kierowców do korzystania z usług serwisów zrzeszonych w jej strukturach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/q-service-castrol-rusza-z-nowa-kampania,387940,artykul.html

Kampania „Asy Serwisowe” to ciepło przyjęta akcja zainicjowana przez osoby odpowiedzialne za rozwój sieci Q Service Castrol. Ambasadorami przedsięwzięcia są Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Dodatkowo skład ten uzupełniony został o jeszcze jedną, wyjątkową osobę.

- Pierwsza część kampanii „Asy Serwisowe” została bardzo pozytywnie odebrana, zarówno przez właścicieli serwisów, jak i samych kierowców. Zbieramy bardzo pochlebne opinie dotyczące całego przedsięwzięcia i mocno wierzymy, że kolejna odsłona pozwoli nam utrzymać ten trend. Zależy nam na długofalowych relacjach zarówno z mechanikami, jak i klientami detalicznymi, dlatego nie zmieniamy zwycięskiego składu i kontynuujemy współpracę z naszymi ambasadorami. Dodatkowo to projektu zaprosiliśmy Bartosza Ostałowskiego – jedynego na świecie driftera, który prowadzi pojazd stopą – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA.

- Sieć Q Service Castrol rozwija się bardzo dynamicznie, stawiając na wysoką jakość obsługi klienta oraz cykliczne akcje promocyjne i wizerunkowe. Kolejna odsłona Kampanii „Asy serwisowe” ma na celu przypomnienie kierowcom o serwisowaniu auta przed wyjazdem wakacyjnym. Akcja komunikowana jest głównie z wykorzystaniem kanałów online. W warsztatach zrzeszonych w sieci  pojawią się również specjalnie na tę okazję przygotowane materiały POS, skierowane do kierowców. Geometryczny przyrost warsztatów Q Service Castrol w Polsce oraz bliska współpraca z Ambasadorami Q Service Castrol zaowocowała znaczącym wzrostem rozpoznawalności marki na rodzimym rynku. Więcej informacji na temat kampanii publikujemy na stronie Q Servce Castrol oraz na naszych kanałach komunikacyjnych na Facebooku oraz Instagramie – dodaje Tarek Hamed, Marketing Manager CEE Castrol.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak również za pomocą narzędzi online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, ściśle zainteresowanych usługami sieci Q Service Castrol.

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol. Pierwsze nagrania są już dostępne w przestrzeni online.

Źródło: Inter Cars SA

www.intercars.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764