logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Race Group - nowa agencja 360 na rynku

  PR 16.02.2022, przeczytano 819 razy
ilustracja

Działalność rozpoczęła nowa agencja kreatywna Race Group, która powstała w wyniku dołączenia do Race PR, Kamila Kardasia, dotychczasowego CMO w Going. Kierują nią wspólnie Monika Kubacka i Kamil Kardaś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/race-group---nowa-agencja-360-na-rynku,394806,artykul.html

- Decyzja o zaproszeniu do współpracy Kamila Kardasia wynikała z potrzeb, które sygnalizowali nam przede wszystkim klienci. Chcieli oddać w nasze ręce całość działań, nie tylko tych z obszaru Public Relations. Uzupełniamy kompetencje, zmieniamy się, by lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i zmieniającego się rynku. I dla mnie i dla Kamila jest bardzo ważna synergia i spójność działań. My robimy PR, który rozumie digital i digital, który rozumie PR. – mówi Monika Kubacka, współzałożycielka Race Group.

Race Group specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących działania PR, kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem performance marketingu. Agencja chce świadczyć kompleksowe usługi w doradztwie wizerunkowym i komunikacyjnym.

- Współtworzenie agencji interaktywnej to z pewnością odważny, ale przemyślany krok - wspomina Kamil Kardaś, współzałożyciel Race Group. - Uważam, że z Moniką idealnie się uzupełniamy, jeśli chodzi o nasze kompetencje, a wyznawane przez nas wartości i wspólna wizja rozwoju firmy są na tyle spójne, że decyzja współtworzeniu biznesu razem przyszła ze sporą łatwością. W relacjach z naszymi klientami chcemy stanowić rolę przede wszystkim partnera, a więzi biznesowe budować na wzajemnym zaufaniu - tylko takie połączenie jest w stanie zagwarantować obopólny sukces.

Kamil Kardaś poprzednio pracował na stanowisku Chief Marketing Officera w firmie Going., wchodzącej w skład grupy Empik. W branży marketingu internetowego obecny jest od 2012 roku. Od 2017 roku jest wykładowcą akademickim kierunku “Marketing Internetowy” na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Dwukrotnie wystąpił w roli prelegenta na scenie konferencji Internet Beta.

Monika Kubacka od dwóch lat prowadzi firmę Race PR, która specjalizuje się w markach osobistych, łączy sport z biznesem. Do czerwca 2021 roku zarządzała także całością działań PR w Spółce Superligi, która odpowiada za najwyższą klasę rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce - PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Wcześniej, w strukturach agencyjnych tworzyła strategię komunikacji dla takich marek jak The Adecco Group, Krajowi Producenci Leków czy 4Flex. Od 2018 roku jest trenerką prelegentów występujących podczas konferencji TEDx.

Źródło: Race Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764