logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Złote Przeboje i Musicart zapraszają na koncerty „Łączy nas muzyka”

  PR 29.06.2020, przeczytano 501 razy

W piątek, 17 lipca 2020 r. rozpocznie się cykl wyjątkowych koncertów organizowanych przez Radio Złote Przeboje i Musicart Group pod hasłem „Łączy nas muzyka”. Co tydzień aż do 21 sierpnia w Kuźni Kulturalnej w Warszawie odbywać się będą występy najbardziej znanych polskich zespołów muzycznych, m.in. Varius Manx, De Mono i Urszuli. Bilety na te wydarzenia już teraz można wygrać w konkursach antenowych w Radiu Złote Przeboje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-zlote-przeboje-i-musicart-zapraszaja-na-koncerty-_laczy-nas-muzyka_,387575,artykul.html

Jak pokazują badania społeczne, wszyscy jesteśmy stęsknieni za koncertami, w których można posłuchać artystów na żywo. Dlatego Radio Złote Przeboje i Musicart Group przygotowały cykl 5 niezwykłych wydarzeń z cyklu „Łączy nas muzyka”. Wystąpią podczas nich jedne z najpopularniejszych gwiazd polskiej muzyki:

  • 17 lipca - Varius Manx i Kasia Stankiewicz
  • 24 lipca - De Mono
  • 31 lipca - Patrycja Markowska z zespołem
  • 7 sierpnia - Ira
  • 21 sierpnia - Urszula

Z uwagi na obostrzenia związane z przeciwdziałaniem COVID-19 liczba miejsc w Kuźni Kulturalnej jest mocno ograniczona, dlatego występy gwiazd będzie można obejrzeć również online, wykupując dostęp poprzez systemy Pay Per View.

Słuchacze Radia Złote Przeboje mogą wygrać bilety na koncerty oraz dostępy online - w limitowanej liczbie - na antenie stacji, biorąc udział w konkursach i zabawach. Koncertujący artyści zagoszczą w programach radia, a atmosfera koncertowa udzieli się nawet tym, którzy nie będą mogli na nich być osobiście.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764