Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Z okazji Światowego Dnia Emoji marka KFC rzuca nietypowe wyzwanie swoim fanom. Na czym polega challange? Jeśli w komentarzu pod postem miłośnicy KFC opublikują 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów w wybrany dzień.
Post KFC okazał się strzałem w dziesiątkę, a Real Time Marketing wzbudził bardzo pozytywny buzz. W niecałą godzinę po publikacji posta osiągnął on wynik ponad 8 000 komentarzy oraz ponad 1000 like’ów. Post ma szansę stać się najliczniej komentowanym wpisem na Facebooku w Polsce.
Real Time Marketing, czyli marketing w czasie rzeczywistym, jest chętnie wykorzystywany w branży reklamowej. Chodzi o to, by przy okazji dużego wydarzenia zrobić szum wokół swojej marki. Tym razem swoją szanse doskonale wykorzystała sieć KFC, a post o 100 000 nóżkach kurczaka za free okazał się hitem internetu.
Źródło: KFC