logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Real Time Marketing w wydaniu KFC

  PR 17.07.2019, przeczytano 290 razy
ilustracjastrzałka

Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/real-time-marketing-w-wydaniu-kfc,383285,artykul.html

Z okazji Światowego Dnia Emoji marka KFC rzuca nietypowe wyzwanie swoim fanom. Na czym polega challange? Jeśli w komentarzu pod postem miłośnicy KFC opublikują 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów w wybrany dzień.

Post KFC okazał się strzałem w dziesiątkę, a Real Time Marketing wzbudził bardzo pozytywny buzz. W niecałą godzinę po publikacji posta osiągnął on wynik ponad 8 000 komentarzy oraz ponad 1000 like’ów. Post ma szansę stać się najliczniej komentowanym wpisem na Facebooku w Polsce.

Real Time Marketing, czyli marketing w czasie rzeczywistym, jest chętnie wykorzystywany w branży reklamowej. Chodzi o to, by przy okazji dużego wydarzenia zrobić szum wokół swojej marki. Tym razem swoją szanse doskonale wykorzystała sieć KFC, a post o 100 000 nóżkach kurczaka za free okazał się hitem internetu.

Źródło: KFC

www.kfc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764