logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Real Time Marketing w wydaniu KFC

  PR 17.07.2019, przeczytano 465 razy
ilustracjastrzałka

Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/real-time-marketing-w-wydaniu-kfc,383285,artykul.html

Z okazji Światowego Dnia Emoji marka KFC rzuca nietypowe wyzwanie swoim fanom. Na czym polega challange? Jeśli w komentarzu pod postem miłośnicy KFC opublikują 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów w wybrany dzień.

Post KFC okazał się strzałem w dziesiątkę, a Real Time Marketing wzbudził bardzo pozytywny buzz. W niecałą godzinę po publikacji posta osiągnął on wynik ponad 8 000 komentarzy oraz ponad 1000 like’ów. Post ma szansę stać się najliczniej komentowanym wpisem na Facebooku w Polsce.

Real Time Marketing, czyli marketing w czasie rzeczywistym, jest chętnie wykorzystywany w branży reklamowej. Chodzi o to, by przy okazji dużego wydarzenia zrobić szum wokół swojej marki. Tym razem swoją szanse doskonale wykorzystała sieć KFC, a post o 100 000 nóżkach kurczaka za free okazał się hitem internetu.

Źródło: KFC

www.kfc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Milka, która od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na...
Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
FormUp sukcesywnie poszerza grono swoich klientów. Z początkiem stycznia 2020 roku firma rozpoczęła współpracę z klubem hotelowym Triverna. Działania agencji obejmują realizację kampanii performance w mediach digital.
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na wprowadzenie do Polski BauApp, aplikacji mobilnej dla branży budowlanej.
Gerhard Steidl uhonorowany nagrodą Sony World Photography Awards 2020 za wybitny wkład w fotografię
World Photography Organisation ma przyjemność ogłosić, że nagrodę Za wybitny wkład w fotografię 2020 w ramach konkursu Sony World Photography Awards otrzymał wydawca Gerhard Steidl. Po raz pierwszy w historii konkursu nagrodę Za wybitny wkład w fotografię przyznano osobie, która nie jest fotografem. Jury doceniło wieloletnią współpracę Steidla z fotografami i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764