logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reportaże „Na granicy” o sytuacji w Ukrainie oczami uchodźców w Gazeta.pl

  PR 22.03.2022, przeczytano 548 razy

Rozpoczęta 24 lutego br. agresja Rosji na Ukrainę sprawiła, że miliony osób zostały zmuszone, by uciekać ze swoich domów. Z tymi, którzy dotarli szczęśliwie do Polski porozmawiała na granicy polsko-ukraińskiej Nina Cieślińska z redakcji Gazeta.pl. Efekt tych poruszających spotkań będzie można w najbliższych dniach obejrzeć w formie krótkich wideoreportaży na Gazeta.pl i Ukrayina.pl.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reportaze-_na-granicy_-o-sytuacji-w-ukrainie-oczami-uchodzcow-w-gazeta.pl,395195,artykul.html

Siedmioodcinkowa seria reportaży „Na granicy” powstała podczas pobytu Niny Cieślińskiej na granicy polsko-ukraińskiej. Stanowi zapis rozmów z osobami bezpośrednio dotkniętymi skutkami wojny, które opowiedziały dziennikarce o tym, co przeżyły w ostatnich dniach. W ramach cyklu powstały odcinki o tytułach: „Moja ojczyzna Ukraina”, „Rosyjskie wojska”, „Ostatnie dni w Ukrainie”, „Moja praca”, „Putin ****”, „Życie do wojny” oraz „Ci, którzy zostali”. Kolejne części serii będzie można oglądać codziennie na stronach głównych Gazeta.pl i Ukrayina.pl. Pierwszy odcinek zatytułowany „Ci, którzy zostali” można zobaczyć już dziś, 21 marca br.

Nina Cieślińska jest zaangażowana w tworzenie materiałów wideo dotyczących ważnych społecznie treści. W 2021 r. jej serial „Rodzina+”, ukazujący życie polskich tęczowych rodzin, stanowił część działań na rzecz społeczności LGBT+, za które Gazeta.pl została doceniona przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA.

Od początku agresji Rosji na Ukrainę redakcja newsowa Gazeta.pl na bieżąco relacjonuje wydarzenia za naszą wschodnią granicą oraz doniesienia międzynarodowe na ten temat, a także publikuje materiały w formie podcastów tworzone przez kolektyw reporterski Outriders. Z myślą o nowych mieszkańcach Polski zespół portalu wraz z redakcją ogólnoukraińskiego „Expressu” stworzył serwis Ukrayina.pl, w którym w języku ukraińskim publikowane są m.in. informacje dotyczące tego, jak załatwić formalności, gdzie wyrobić dokumenty i jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a także artykuły o bieżącej sytuacji w Ukrainie. Od pierwszych dni wojny Gazeta.pl jest partnerem zbiórki funduszy organizowanej przez Fundację Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej i promuje ją na swoich łamach. Dodatkowo, w geście solidarności z Ukrainą, portal zmienił swój logotyp na stronie głównej i na profilach w mediach społecznościowych, a także wygląd głównego boksu informacyjnego na stronie głównej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764