logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Romet z wiosenną kampanią promującą rowery

  PR 10.04.2018, przeczytano 430 razy

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką rowerów Romet. Za jej realizację odpowiada KERRIS Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/romet-z-wiosenna-kampania-promujaca-rowery,36097,artykul.html

Nowy rower? Nowy Romet!” odnosi się do wyboru nowego roweru jednocześnie promując nazwę “Romet” dla odświeżonej kolekcji, którą może pochwalić się polski producent.

- „Nowy Romet” jest tak naprawdę pomysłem internautów, którzy w ten sposób pozytywnie komentowali ostatnią kolekcję. Uważamy, że hasło pasuje również do obecnych zmian jakie zachodzą w firmie Arkus & Romet. Jest to między innymi budowa jednego z najnowocześniejszych centrów testowych w Europie - komentuje Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group, odpowiedzialnej za kompleksową obsługę marki Romet.

Działania reklamowe zostały zaplanowane głównie w mediach internetowych przy wsparciu trzech spotów 15 sekundowych emitowanych od kwietnia do maja w radiu RMF.

Elementem uzupełniającym kampanię jest konkurs, w którym po zakupie roweru należy zarejestrować potwierdzający to paragon. W puli nagród jest 60 rowerów z wybranych kategorii MTB, Cross i Trekking.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764