Z początkiem kwietnia wystartowała kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką rowerów Romet. Za jej realizację odpowiada KERRIS Group.
“Nowy rower? Nowy Romet!” odnosi się do wyboru nowego roweru jednocześnie promując nazwę “Romet” dla odświeżonej kolekcji, którą może pochwalić się polski producent.
- „Nowy Romet” jest tak naprawdę pomysłem internautów, którzy w ten sposób pozytywnie komentowali ostatnią kolekcję. Uważamy, że hasło pasuje również do obecnych zmian jakie zachodzą w firmie Arkus & Romet. Jest to między innymi budowa jednego z najnowocześniejszych centrów testowych w Europie - komentuje Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group, odpowiedzialnej za kompleksową obsługę marki Romet.
Działania reklamowe zostały zaplanowane głównie w mediach internetowych przy wsparciu trzech spotów 15 sekundowych emitowanych od kwietnia do maja w radiu RMF.
Elementem uzupełniającym kampanię jest konkurs, w którym po zakupie roweru należy zarejestrować potwierdzający to paragon. W puli nagród jest 60 rowerów z wybranych kategorii MTB, Cross i Trekking.
Źródło: KERRIS