logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub

  PR 19.01.2021, przeczytano 418 razy

Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed potencjalnym zagrożeniem ze strony złośliwego oprogramowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozwiazanie-antywirusowe-bitdefender%3A-cyberochrona-urzadzen-wielofunkcyjnych-konica-minolta-bizhub,389889,artykul.html

- Z danych rynkowych wynika, że na całym świecie średnio co 39 sekund dochodzi do ataku hakerskiego, co daje liczbę 2244 tego typu zdarzeń każdego dnia. Z kolei w kontekście złośliwego oprogramowania typu malware występuje ok. 230 tys. zgłoszeń dziennie – mówi Patryk Gwóźdź, Junior Office Product Manager w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska. – Z drugiej strony szeroko rozumiana cyberprzestępczość jest często niedostrzegana przez właścicieli firm, jak też przez samych pracowników, coraz częściej wykonujących swoje obowiązki w trybie zdalnym. Nie wszyscy są świadomi, że celem ataku hakerskiego czy szkodliwego software’u może stać się każde urządzenie biurowe pracujące w sieci. Z myślą o bezpieczeństwie naszych klientów podjęliśmy współpracę z firmą Bitdefender, której wielokrotnie nagradzane rozwiązanie antywirusowe wybraliśmy jako naszym zdaniem najlepsze w kontekście dedykowania go urządzeniom wielofunkcyjnym bizhub. Dzięki niemu każdy skanowany, drukowany czy szyfrowany plik, jaki trafia do maszyny z tej serii, może być sprawdzony przez wspomniane oprogramowanie antywirusowe w poszukiwaniu potencjalnego zagrożenia.

Oprogramowanie antywirusowe Bitdefender jest kompatybilne z niemal wszystkimi urządzeniami Konica Minolta bizhub, oferowanymi w formacie A3 i A4. Jak podkreśla Patryk Gwóźdź, jego wdrożenie możliwe jest w urządzeniach nowo kupowanych, jak również w tych użytkowanych już przez klientów.

- Bitdefender oferuje im szereg zalet. Jest to stale aktualizowany, program pracujący „w tle”, przez co nie zakłóca pracy urządzenia. Cechuje go wysoka precyzja i skuteczność w działaniu. Po wdrożeniu funkcji skanowania w czasie rzeczywistym, Bitdefender sprawdza wszystkie dane przychodzące i wychodzące z urządzenia, bez ingerencji użytkownika. Oczywiście można również uruchomić ten proces ręcznie. Program jest automatycznie aktualizowany wiele razy w ciągu dnia, by wychwytywać wszystkie nowe zagrożenia takie jak wirusy czy oprogramowanie typu malware. Warto również dodać, że posiada on wieczystą licencję.

Jak podkreśla Patryk Gwóźdź, antywirus Bitdefender ogranicza także szeroko rozumianą cyberprzestępczość – dba o to, by potencjalne zagrożenia nie rozprzestrzeniły się poza firmę za pośrednictwem urządzenia wielofunkcyjnego, z jakiego korzysta użytkownik:

- To element, na który warto zwrócić uwagę choćby w kontekście coraz powszechniejszej pracy zdalnej, gdy pracownicy biurowi korzystają z prywatnych komputerów czy routerów, podłączonych do sieci firmowej; tej samej, w ramach której działają choćby urządzenia wielofunkcyjne, przyjmujące zewnętrzną pocztę elektroniczną – mówi. – Specjaliści firmy Bitdefender przygotowali listę największych zagrożeń w cyberprzestrzeni w 2021 roku. Wśród nich wymieniają m.in. wycieki informacji z przedsiębiorstw oraz instytucji czy właśnie niedostateczne zabezpieczenie urządzeń osobistych i routerów. Poza nasileniem tego typu incydentów, cyberprzestępcy wykazywać też będą rosnące zainteresowanie oprogramowaniem układowym (firmware). Przewidywany jest również wzrost ataków na łańcuchy dostaw, szpiegostwa przemysłowego oraz APT, a cyberprzestępczość stanie się według nich coraz bardziej popularną usługą zagrażającą firmom i instytucjom. Dlatego zapraszamy wszystkich użytkowników urządzeń wielofunkcyjnych bizhub do kontaktu z nami i do wdrożenia tego narzędzia, gwarantującego szeroko rozumianą cyberochronę.

Źródło: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp.z o.o.

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764