logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruch jest dziecinnie prosty – nowa kampania wizerunkowa marki Multisport

  PR 14.01.2020, przeczytano 154 razy
ilustracja

MultiSport rozpoczyna rok z hasłem „Rusz się. To proste!”. W najnowszej kampanii wizerunkowej marka zachęca do odnalezienia i wprowadzenia dziecięcej radości w sportowe postanowienia noworoczne. Bo bez przesadnej autokrytyki czy zbyt ciasnych norm, ruch staje się łatwiejszy i o wiele przyjemniejszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruch-jest-dziecinnie-prosty-%E2%80%93-nowa-kampania-wizerunkowa-marki-multisport,385319,artykul.html

Kampanią wizerunkową marki MultiSport zaprojektowaną na potrzeby mediów społecznościowych, rządzą intensywne barwy i proste formy, a osią narracji są ukazane w humorystyczny sposób sportowe rozterki, które powstrzymują nas przed rozpoczęciem aktywnego trybu życia i przysłaniają najważniejszy cel aktywności fizycznej.

- Chcemy przypomnieć użytkownikom kart MultiSport o radości płynącej z nieskrępowanego, naturalnego ruchu. Ruchu, który jako dorośli często komplikujemy, rozmyślając co, jak i gdzie ćwiczyć. Zamiast na działaniu, skupiamy się na samoocenie naszej aktywności fizycznej. Pamiętajmy, że ruch powinien być źródłem lepszego samopoczucia, a nie dodatkowego stresu – mówi Tomasz Zawistowski, Kierownik ds. Marketingu Benefit Systems, firmy będącej twórcą Programu MultiSport.

Głównymi bohaterami kampanii, obok układających plany treningowe dorosłych, są dzieci -  mali mistrzowie łamania wszelkich norm i ograniczeń. Ich naturalność i fantazja pomagają spojrzeć na aktywność fizyczną nieco inaczej. Jogging? W dziecięcym wydaniu zawsze jest niezwykły. Można przecież uciekać przed potworem albo być bohaterem i gonić złoczyńcę. W tej konwencji stworzone zostały trzy spoty reklamowe oraz seria kreacji statycznych, które do marca 2020 prezentowane będą na profilu Facebook marki MultiSport. Kampania stanie się także elementem bezpośredniej komunikacji kierowanej do klientów Benefit Systems.

Pierwszy film kampanii „Rusz się. To proste!”

- Badania przeprowadzone w ramach programu edukacyjnego Aktywne Szkoły MultiSport dowodzą, że dla 80 proc. dzieci największą motywacją do ruchu jest dobra zabawa. Nawet najprostsze ćwiczenia sportowe połączone z pobudzającą wyobraźnię fabułą zyskują na atrakcyjności. Dziś zapraszamy Użytkowników Programu MultiSport w podróż do przeszłości. Wierzymy, że w najnowszej kampanii odnajdą nową motywację do ruchu, a dziecięca perspektywa sprawi, że wypełnienie noworocznych postanowień będzie czystą przyjemnością – zaznacza Somar Mahdi, Digital Manager Benefit Systems.

Za projekt kampanii „Rusz się. To proste!” odpowiada Marketing Benefit Systems.

Źródło: MultiSport

www.kartamultisport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Michał Pietruszka nowym Head of Mobile Product w Mobiem Polska
Na początku roku do agencji Mobiem Polska, która należy do Grupy Interia.pl i specjalizuje się w mobile marketingu, dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko Head of Mobile Product. Jego najważniejszym celem na 2020 rok będzie stworzenie w pełni kompleksowej oferty firmy, obejmującej nie tylko aplikacje mobilne. Ponadto będzie odpowiadał m.in. za konsultacje w...
Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764