logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruch jest dziecinnie prosty – nowa kampania wizerunkowa marki Multisport

  PR 14.01.2020, przeczytano 461 razy
ilustracja

MultiSport rozpoczyna rok z hasłem „Rusz się. To proste!”. W najnowszej kampanii wizerunkowej marka zachęca do odnalezienia i wprowadzenia dziecięcej radości w sportowe postanowienia noworoczne. Bo bez przesadnej autokrytyki czy zbyt ciasnych norm, ruch staje się łatwiejszy i o wiele przyjemniejszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruch-jest-dziecinnie-prosty-%E2%80%93-nowa-kampania-wizerunkowa-marki-multisport,385319,artykul.html

Kampanią wizerunkową marki MultiSport zaprojektowaną na potrzeby mediów społecznościowych, rządzą intensywne barwy i proste formy, a osią narracji są ukazane w humorystyczny sposób sportowe rozterki, które powstrzymują nas przed rozpoczęciem aktywnego trybu życia i przysłaniają najważniejszy cel aktywności fizycznej.

- Chcemy przypomnieć użytkownikom kart MultiSport o radości płynącej z nieskrępowanego, naturalnego ruchu. Ruchu, który jako dorośli często komplikujemy, rozmyślając co, jak i gdzie ćwiczyć. Zamiast na działaniu, skupiamy się na samoocenie naszej aktywności fizycznej. Pamiętajmy, że ruch powinien być źródłem lepszego samopoczucia, a nie dodatkowego stresu – mówi Tomasz Zawistowski, Kierownik ds. Marketingu Benefit Systems, firmy będącej twórcą Programu MultiSport.

Głównymi bohaterami kampanii, obok układających plany treningowe dorosłych, są dzieci -  mali mistrzowie łamania wszelkich norm i ograniczeń. Ich naturalność i fantazja pomagają spojrzeć na aktywność fizyczną nieco inaczej. Jogging? W dziecięcym wydaniu zawsze jest niezwykły. Można przecież uciekać przed potworem albo być bohaterem i gonić złoczyńcę. W tej konwencji stworzone zostały trzy spoty reklamowe oraz seria kreacji statycznych, które do marca 2020 prezentowane będą na profilu Facebook marki MultiSport. Kampania stanie się także elementem bezpośredniej komunikacji kierowanej do klientów Benefit Systems.

Pierwszy film kampanii „Rusz się. To proste!”

- Badania przeprowadzone w ramach programu edukacyjnego Aktywne Szkoły MultiSport dowodzą, że dla 80 proc. dzieci największą motywacją do ruchu jest dobra zabawa. Nawet najprostsze ćwiczenia sportowe połączone z pobudzającą wyobraźnię fabułą zyskują na atrakcyjności. Dziś zapraszamy Użytkowników Programu MultiSport w podróż do przeszłości. Wierzymy, że w najnowszej kampanii odnajdą nową motywację do ruchu, a dziecięca perspektywa sprawi, że wypełnienie noworocznych postanowień będzie czystą przyjemnością – zaznacza Somar Mahdi, Digital Manager Benefit Systems.

Za projekt kampanii „Rusz się. To proste!” odpowiada Marketing Benefit Systems.

Źródło: MultiSport

www.kartamultisport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy travel vlog marki Žatecky - „Dobre Noviny z Czech”
Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br.
W czasie kryzysu wzrosła rola komunikacji
W czasie kryzysu komunikacja i PR okazały się dla firm bezcenne, dlatego ich rola będzie rosła. Mimo to pandemia SARS-CoV-2 odbiła się na branży. Co trzecią agencję dotknęły obniżki wynagrodzeń, a zwolnienia – 39 proc. Najdotkliwiej ucierpiały małe podmioty – prawie co piąta mała agencja zanotowała aż 50-proc. spadek przychodów. Jednak mimo przejściowych...
„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk
Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego...
Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych...
Samochodem przez Auto Skyway Festival
Świetlny pokaz motocross, szpaler fontann i projekcja na gigantycznych głowach, astronomiczny mapping na balonie czy kilkudziesięciometrowa instalacja z ekranów LED – te i wiele innych instalacji z zakresu sztuki światła czekają na zmotoryzowanych widzów „Auto Skyway Festival. Lotnisko. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie.”. Festiwal odbędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764