logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza jesienna odsłona promocji Somersby

  PR 02.09.2019, przeczytano 543 razy
ilustracjastrzałka

2 września rusza jesienna odsłona konkursu „Przymierz się do nagród” organizowanego przez markę Somersby we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Konsumenci mogą wygrać ubrania z unikalnej kolekcji odzieży inspirowanej smakami Somersby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-jesienna-odslona-promocji-somersby,383809,artykul.html

Aby wygrać nagrody konkursowe – ubrania bądź 50-procentowe zniżki do sklepu Alohafromdeer.com na ubrania z kolekcji Somersby - wystarczy kupić dowolny wariant Somersby w promocyjnym opakowaniu zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki oraz odpowiedzieć na krótkie pytanie.

- Jesienna edycja konkursu potrwa od 2 września do 31 października. Na uczestników czekają tym razem bluzy z kapturami i skarpetki. Wszystko, oczywiście, inspirowane smakami Somersby  – mówi Agata Jaworska, marketing manager w Carlsberg Polska. - Mamy nadzieję, że te kolorowe ubrania w owocowe wzory wniosą dużo pozytywnej energii i sprawią, że  jesienne dni będą pełne słońca, tak jak Somersby.

Cztery serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime - powstały we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.

Promocję konsumencką wspierają działania w digitalu, współpraca z influencerami, materiały POSM i obecność w kanałach marki Aloha from Deer.

Za koncepcję kreatywną akcji konkursowej, nadzór kreatywny i koordynację procesu opracowania kolekcji odpowiadała agencja Kamikaze, za zakup mediów Dom Mediowy Initiative Media.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764