logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oberleutnant Von Stein w kampanii nowego Tyskiego

  PR 23.09.2016, przeczytano 1261 razy
ilustracjastrzałka

Nowość, Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno dumnie wkracza już do sklepów w całej Polsce. Natomiast 29. września miłośnicy piwa będą mogli zobaczyć premierowy spot telewizyjny, konsekwentnie utrzymany w stylistyce i humorze lat 20-tych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oberleutnant-von-stein-w-kampanii-nowego-tyskiego,30022,artykul.html

Bohaterem najnowszego spotu jest Oberleutnant Von Stein. Kiedy Mazur i Mecenas kradną mu ulubione piwo Tyskie, Von Stein udaje się do Tyskich Browarów Książęcych po nowy trunek. Tam spotyka Browarnika, który raczy go prawdziwie nowym piwem – Tyskim Niepasteryzowanym chmielonym na zimno. Wyjątkowo rześki i świeży smak powoduje, że Von Stein po raz pierwszy jest zadowolony.

Warząc Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno, piwowarzy z Tyskich Browarów Książęcych inspirowali się metodami sprzed lat, gdy nie znano jeszcze procesu pasteryzacji. W przeszłości, aby piwo zachowało swój świeży smak na długie tygodnie, tuż przed wysłaniem go do karczm dodawano do niego dodatkową porcję chmielu. Obecnie chmielenie na zimno polega na tym, że kolejną porcję chmielu dodaje się tuż przed etapem leżakowania piwa. Dodawany wówczas przez tyskich browarników chmiel, to pochodząca z polskich plantacji Marynka.

W ramach działań promocyjnych zaplanowana została kampania w TV, kampania na nośnikach zewnętrznych, działania w digitalu oraz materiały POSM w sklepach.

Kompania Tyskiego w większości pozostaje w niezmiennym składzie, choć nie brakuje nowych, świeżych umysłów. Obecnie prezentuje się następująco: agencja Bardzo oraz duet Konqubinat – odpowiedzialni za spot, produkcja – studio OTO, udźwiękowienie – studio JUICE, postprodukcja – Studio Televisor. Agencja Hand Made jest odpowiedzialna za działania w digitalu, agencja Bardzo za kampanię outdoorową, a za zakup mediów – dom mediowy Zenith Optimedia. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications, natomiast agencja IQ Marketing zadbała o oprawę BTL w punktach sprzedaży.

Źródło: Tyskie Browary Ksiażęce

www.tyskie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764